Academy P-40C Tomahawk IIB vadászrepülőgép műanyag modell (1:48) (12235)

Academy P-40C Tomahawk IIB vadászrepülőgép műanyag modell (1:48) (12235)

Száma: 42168122
Közvetlenül partnerünktől
A Curtiss P-40 Warhawk egy amerikai, egymotoros, fém vadászrepülőgép, alacsony szárnyú, klasszikus farokkal. A prototípus repülése 1938-ban történt, a sorozatgyártást 1938–1944-ben végezték. A Hawk repülőgépcsalád utolsó tagja, a Curtiss P-40 Warhawk volt a Republic P-47 és az észak-amerikai P-51… További információ
14 420 Ft
Partnerünktől: XuPe GROUP Kft.

Közvetlenül partnerünktől

2024.6.05 - 2024.6.10 Standard szállítással várhatóan
 

Termékek partnerünktől: XuPe GROUP Kft.

Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma: 42168122

Leírás

A Curtiss P-40 Warhawk egy amerikai, egymotoros, fém vadászrepülőgép, alacsony szárnyú, klasszikus farokkal. A prototípus repülése 1938-ban történt, a sorozatgyártást 1938–1944-ben végezték. A Hawk repülőgépcsalád utolsó tagja, a Curtiss P-40 Warhawk volt a Republic P-47 és az észak-amerikai P-51 Mustang mellett a legszélesebb körben épített amerikai vadászrepülőgép. A gyártás végén, 1944 decemberében a gépek száma meghaladta a 15 ezret. A konstrukció fejlesztése 1937-ben kezdődött, amikor a 75-ös verzió prototípusának repülőgépvázát az 1167 LE-s Allison V-1710–11 soros motor beépítéséhez igazították. A gép lett az első amerikai konstrukció, amely 483 km/h feletti sebességgel tudott repülni. A RAF-hoz készült változat a Tomahawk Mk IIA nevet kapta.
A gépeken önzáró üzemanyagtartályok és két szárnyra szerelt 7,7 mm-es géppuska volt. A Tomahawk MkIIB amerikai rádió hardverrel volt felszerelve, és hat 7,7 mm-es géppuskával volt felfegyverezve. Néhány amerikai P-40-et 1941-ben modernizáltak felderítési feladatokra. Megkapták az RP-40 elnevezést. Eközben a Hawk 81-A munkálatai folytak a curtissi létesítményben. A változtatások magukban foglalták az 1167 km-es kapacitású, 3563 méteres magasságig állandó teljesítményt biztosító Allison V-1710–39 motor beszerelését, a négy 12,7 mm-es géppuska szárnyába való beszerelését, valamint a törzscsomópont felszerelését. amely egy 227 kg tömegű bombát vagy kiselejtezett további üzemanyagtartályt tudott szállítani.
Az Egyesült Államok hadserege 1940 szeptemberében megrendelte ezeket a gépeket, és a P-40D elnevezést adományozta nekik. A következő három évben a Curtiss minden erőfeszítést megtett a P-40 alkalmazási lehetőségeinek bővítése érdekében, és számos új változatot készített a repülőgépből. Ezen erőfeszítések ellenére a Warhawk teljesítménye alacsonyabb volt, mint a kortárs Szövetséges és Axis vadászgépeké.

Műszaki adatok (P-40E változat):
 
  • hossz: 9,66 m,
  • szárnyfesztávolság: 11,38 m
  • magasság: 3,76 m
  • maximális sebesség: 580 km/h
  • emelkedési sebesség: 11 m/s
  • maximális hatótáv: 1100 km
  • praktikus mennyezet: 8800 m
  • fegyverzet : fix – 6 db M2-es géppuska, 12,7 mm-es kaliber, felfüggesztve – 900 kg rakományig.
Egyéb tulajdonságok
* Törekszünk arra, hogy termékeink elérhetőségére és a várható szállítási időre vonatkozóan mindig a legfrissebb és legbiztosabb információkat közöljük, de ezen információk az ÁSZF 4.9. pontja alapján csak tájékoztató jellegűek. A rendelés véglegesítését követően e-mailben és sms-ben tájékoztatjuk a termék várható átvételi idejéről.