A készülék a vásárlást követő 14 napon belül megszűnt működni, meghibásodott
Sajnáljuk, hogy a termék azonnal meghibásodott, amint azt kézhez vette. Ha a terméket kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldi, akkor az adott helyzetet Az adásvételi szerződéstől való elállással oldjuk meg.
Kérjük válassza ki, hogy hová szeretné a terméket visszaküldeni
Küldje vissza a terméket
Küldje vissza a terméket
Közvetlenül az panaszkezelő, reklamáció kezelő osztályhoz tudja elküldeni az árut. Ebben az esetben a következőképpen járjon el:
- Töltse ki és nyomtassa ki a vásárlási szerződéstől való elállásról szóló dokumentumot. A kitöltendő adatokat és azok részleteit megtalálhatja a számlán. A dokumentumban az elállás okát jelölje meg: „Meghibásodott/üzemképtelen“. Ha 2019. április 28. után vásárolt a mall.hu-n, elállási szándéka jelzéséhez ezt a nyomtatványt töltse ki.
- Az terméket eredeti állapotába helyezze. Ebben az esetben visszatérítjük a megvásárolt termék teljes árát.
- Óvatosan csomagolja be az terméket, hogy megakadályozza a lehetséges sérülést szállítás közben. Ideális esetben csomagolja be az eredeti csomagolásba. Ügyeljen arra, hogy az aláírt szerződéstől való elállásról szóló dokumentumot a csomagolásba helyezte.
- Küldje el az árut:
A termékeket a Fogyasztó levélként, vagy futárszolgálattal csomagként feladva az m-HU Internet Kft. részére a 2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám krt. 10. (gödöllői ipari park) címre küldheti vissza.
Erre a címre nem lehet személyesen visszahozni a terméket.
További információkat szeretne megtudni? Kérjük olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdések című részt.
GYIK
Ha mobiltelefon, tablet vagy számítógép meghibásodásáról van szó, először futtasson le az eszközén egy rendszerfrissítést, vagy állítsa vissza a gyári beállításokat. Általában harmadik féltől származó alkalmazásokban kereshető a hiba forrása, és az áru végső soron nem számít meghibásodottnak. Hogyan vihetők véghez a fent említett beállítások? Lásd a 2. fejezetet, ahol további gyártói elérhetőségeket talál.
Ha a termék mechanikailag megsérült és nem működik, kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal, ahol további információkat kaphat.
Ha egy nagy termék, mint például hűtőszekrény vagy mosógép sérült meg, s az átvételtől számított 14 napon belül meghibásodik, lépjen kapcsolatba ügyfélvonalunkkal, ahol további információkat kaphat.
Nem talált választ a kérdésére?
Ha nem találta meg a választ a kérdésére, kérjük, telefonon vagy e-mailben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. További információt a MALL.hu Általános Szerződési Feltételeiben talál.