HU FMCG


A készülék a vásárlást követő 14 napon belül megszűnt működni, meghibásodott

Sajnáljuk, hogy a termék azonnal meghibásodott, amint azt kézhez vette. Ha a terméket áruházunkba visszahozza vagy a kézhezvételtől számított 14 napon belül elküldi a panaszkezelő osztálynak, akkor az adott helyzetet Az adásvételi szerződéstől való elállással oldjuk meg.

Kérjük válassza ki, hogy hová szeretné a terméket visszaküldeni

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy 2 Created with Sketch.

Vigye vissza a márkaboltba

Vigye vissza a márkaboltba

A termék visszaküldését és visszavételét bármelyik üzletünkben elvégezheti, a termékkel együtt kérjük a vásárlást igazoló dokumentumokat is hozza magával. A fióktelepnél megvizsgáljuk a terméket, 14 napon belül rögzítjük a Vételi Szerződésből való elállást, és biztosítsuk a kifizetett összeg visszatérítést.

További információkat szeretne megtudni? Kérjük olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdések című részt.

ICON/Doprava_Platba/Kuryr Created with Sketch.

Küldje el a panaszkezelő osztályra

Küldje el a panaszkezelő osztályra

Ha nincs az Ön lakhelyének közelében márkabolt, akkor közvetlenül az panaszkezelő, reklamáció kezelő osztályhoz küldheti az árut. Ebben az esetben a következőképpen járjon el:

  1. Töltse ki és nyomtassa ki A vásárlási szerződéstől való elállásról szóló dokumentumot (PDF). A kitöltendő adatokat és azok részleteit megtalálhatja a számlán. A dokumentumban az elállás okát jelölje meg: „Meghibásodott/üzemképtelen“
  2. Az terméket eredeti állapotába helyezze. Ebben az esetben visszatérítjük a megvásárolt termék teljes árát.
  3. Óvatosan csomagolja be az terméket, hogy megakadályozza a lehetséges sérülést szállítás közben. Ideális esetben csomagolja be az eredeti csomagolásba. Ügyeljen arra, hogy az aláírt szerződéstől való elállásról szóló dokumentumot a csomagolásba helyezte.
  4. Küldje el az árut a panaszkezelő osztályunknak:
    A postai szabvány levélként nem feladható Termékeket a Fogyasztó a futárszolgálattal csomagként feladva az Internet Mall Hungary Kft. 1225 Budapest Campona utca 1., DC2 szám alatti telephelyének címre küldheti vissza

    Erre a címre nem lehet személyesen visszahozni a terméket.

További információkat szeretne megtudni? Kérjük olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdések című részt.

GYIK

Mit érdemes a termék visszaküldése előtt kipróbálni?

Ha mobiltelefon, tablet vagy számítógép meghibásodásáról van szó, először futtasson le az eszközén egy rendszerfrissítést, vagy állítsa vissza a gyári beállításokat. Általában harmadik féltől származó alkalmazásokban kereshető a hiba forrása, és az áru végső soron nem számít meghibásodottnak. Hogyan vihetők véghez a fent említett beállítások? Lásd a 2. fejezetet, ahol további gyártói elérhetőségeket talál.

A termék mechanikailag sérült, és nem működik.

Ha a termék mechanikailag megsérült és nem működik, kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal, ahol további információkat kaphat.

Mit tegyek, vagy mi történik akkor, ha egy nagyobb készülék hibásodott meg, pl. hűtőszekrény, mosógép?

Ha egy nagy termék, mint például hűtőszekrény vagy mosógép sérült meg, s az átvételtől számított 14 napon belül meghibásodik, lépjen kapcsolatba ügyfélvonalunkkal, ahol további információkat kaphat.

Nem talált választ a kérdésére?

Ha nem találta meg a választ a kérdésére, kérjük, telefonon vagy e-mailben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. További információt a MALL.hu Általános Szerződési Feltételeiben talál.