HU slevy


Karrier

Milyen munkahelyi környezet vár Rád nálunk?

Számunkra a legfontosabb, hogy vásárlóink elégedettek legyenek és örömmel térjenek vissza hozzánk. Cégünk és hírnevünk nemcsak a vevők visszajelzéseiből és az eladott termékek száma által növekszik, hanem munkatársaink miatt is. Elkötelezettek vagyunk, hisszük, hogy csak úgy nőhetünk még nagyobbra, ha maximális lelkesedéssel, erőn felüli dinamizmussal kezdünk el minden napot és ötleteink által folyamatosan jobbá válhatunk. Tudjuk, hogy semmi sem lehetetlen és magas célokat tűzünk ki magunknak.

Ha Te is szeretnél egy ilyen csapathoz tartozni, várjuk önéletrajzodat az általad megpályázni kívánt pozíció nevével. Kérjük, leveledben a fizetési igényed tüntesd fel. Ha jelenleg nem találsz olyan pozíciót, ami szimpatikus lenne számodra, látogass vissza később, hiszen folyamatosan nyitunk új pozíciókat.

Hogyan történik a kiválasztás?

Miután megkaptuk az önéletrajzod, a lehető legrövidebb időn belül átnézzük. Amennyiben megfelelsz az pozíció követelményeinek, első körben a HR-es munkatársunk telefonon felveszi veled a kapcsolatot. A telefonos interjú során átbeszélitek a legfontosabb részeket az önéletrajzodból és Te is felteheted a kérdéseidet. Ezután sor kerülhet a személyes interjú időpontjának egyeztetésére. A HR-es interjú után sor kerül egy szakmai interjúra, ami már a leendő közvetlen vezetőddel történik. Amennyiben részedről és részünkről is kölcsönös az együttműködés, már csak a papírmunka van hátra és ezután izgatottan várjuk, hogy elkezdhessünk együtt dolgozni.

Hol van a munkavégzés helye?

Irodáink és raktáraink tömegközlekedéssel könnyen megközelíthetőek. Ha raktári pozícióra jelentkezel, akkor a 22. kerület, Campona utca 1. szám alatt fogsz dolgozni. Ha gyakornoki programunk, sales pozíció, ügyfélszolgálat vagy egyéb irodai állásajánlatunk iránt érdeklődsz, akkor a 13. kerületi Váci út 99. szám alatt található irodánk lesz a munkavégzés helye.

Hogyan tudsz jelentkezni?

Küldd el önéletrajzodat fizetési igény megjelölésével az allas@mall.hu e-mail címre fizetési igény megjelölésével. Fontos, hogy a tárgyban tüntesd fel a pozíció nevét, amire jelentkezel. Amennyiben önéletrajzod alapján megfelelsz a pozíció elvárásainkat, felvesszük veled a kapcsolatot.



Csatlakozz hozzánk! Jelenleg nyitott pozícióink:

GYAKORNOKI PROGRAM (SALES TERÜLET)

GYAKORNOKI PROGRAM (SALES TERÜLET)

Gyakornokként megismered a cégünk működését, beleláthatsz a folyamatokba és saját bőrödön megtapasztalhatod milyen, ha egy webáruház napról napra növekszik. Hosszútávú karrierlehetőség, tapasztalataink alapján a gyakornoki program résztvevői Termék managerként folytatják tovább pályafutásukat a MALL.HU-nál.

Így haladsz előre lépésenként:

  • Adminisztráció: megtanulod, hogyan épül fel egy multinacionális webáruház
  • Ügyfélszolgálat: kiismered, miként gondolkodnak a vásárlóink
  • Logisztika: választ kapsz arra, milyen utat jár be egy áru, míg a vásárlóhoz jut
  • Beszerzés: rádöbbensz, hogy mi a valódi verseny, miként lehet a legjobb árat kialkudni
  • Értékesítés: küzdesz azért, hogy minket és ne a konkurenciát válasszák

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legyél magabiztos, hogy egy erős céget képviselhess
  • Legyél empatikus, hogy ügyfeleinkben fenntarthasd a bizalmat
  • Legyél fogékony a kereskedelem iránt, hogy szeress ezzel foglalkozni
  • Legyél befogadó az újra, és tanulékony, hogy újat taníthassunk
  • Legyenek ötleteid, hogy mi is tanulhassunk tőled
  • Légy maximalista, hogy kihasználhasd az általunk nyújtott lehetőségeket
  • Legyenek céljaid, hogy nálunk elérhesd azokat
  • Legyen magabiztos MS Office felhasználói készséged, mert szükség lesz rá
  • A legfontosabb, hogy legyél motivált, igazi csapatjátékos, aki teljesíti, amit vállalt

Milyen nálunk egy gyakornoki program?

  • Alaposan megismertetjük veled az online kereskedelem minden fortélyát
  • Szervesen részt vehetsz a különböző osztályok, mint ügyfélszolgálat, pénzügy, logisztika és értékesítés napi feladataiban
  • Folyamatosan egyre nagyobb kihívást jelentő feladatok elé állítunk
  • Egy szóval nem dugunk be a sarokba, hogy a legunalmasabb feladatokat a nyakadba tegyük

Kikövezzük a karrierhez vezető utadat:

  • A gyakornoki program napi 8 órás rendszeres elfoglaltságot jelent, hétfőtől péntekig
  • Bejelentett fix jövedelem a gyakornoki időszakra is
  • Munkavégzésedet segítő technikai támogatás
  • Folyamatos képzés elismert szakemberektől
  • Stabil cég fiatalos csapattal és lendülettel
  • Egyéni elvárásoknak megfelelő karrierlépcső: 3–4 hónap múlva eldől, mely területen vállalhatsz felelősségteljes pozíciót az ahhoz illő juttatásokkal

SALES MANAGER/TERMÉK MANAGER

SALES MANAGER/TERMÉK MANAGER

Bővülő sales csapatunkba keressünk minimum 2 éves szakmai tapasztalattal rendelkező új munkatársunkat.

Főbb feladatok:

  • A saját részleged teljes felelősségi kör ellátása
  • Felelősség az eredményekért, a kitűzött számok eléréséért (forgalom-, profit- és készletmenedzsment)
  • Az adott szegmens árképzési stratégiájának kialakítása
  • Kampányok megtervezése szoros együttműködésben a Marketing osztállyal és beszállítói körrel
  • A terület újdonságainak nyomon követése, aktív piaci ismeret (versenytársak szoros figyelése és követése)
  • Beszállítókkal való tárgyalás,kapcsolattartás valamint új partnerek felkeresése

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Jó kommunikációs készség
  • Határozott fellépés, önálló munkavégzés
  • Felhasználói szintű számítógépes és MS Office ismeret
  • Sikerorientált személyiség
  • Tanulási hajlandóság

Előny:

  • SAP rendszer ismerete, Excel ismeret
  • E-kereskedelemben szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség (kereskedelem szakirányon)

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú karrier
  • Kihívást jelentő, változatos feladatok
  • Közvetlen és fiatalos közösség
  • Dinamikusan növekvő stabil cég
  • Szakmai fejlődés, önálló döntéshozatal
  • Versenyképes fizetés
  • Központi iroda, modern munkakörnyezet

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület, Váci út

Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS

Vásárlóink kérdéseikre az Ügyfélszolgálatos munkatársaktól kapnak választ, akár e-mailen, akár telefonon történik a megkeresés. Ha úgy érzed szívesen dolgoznál egy vidám, összetartó csapatban, akkor rád vár az alábbi pozíció:

Feladatok:

  • Érdeklődőink számára információ nyújtása telefonon (bejövő hívások)
  • Segítségnyújtás a megfelelő termék választásában
  • Megrendelések lebonyolítása
  • Adminisztratív feladatok ellátása
  • Ügyfélpanaszok fogadása, majd számukra a legjobb megoldás felderítése

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Empatikus személyiség
  • Kiváló kommunikációs készség, precizitás
  • Office felhasználói szintű ismeret
  • Ügyfélbarát beállítottság

Előny:

  • 1 éves ügyfélszolgálati tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Bejelentett fix bér + eredményeidet elismerő juttatás
  • Munkavégzésedet segítő technikai támogatás
  • Stabil cég fiatalos csapattal és lendülettel

Egyéb információ:

  • A munkakör betöltéséhez erkölcsi bizonyítvány szükséges (munkába álláskor elegendő bemutatni)
  • Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület, Váci út

RAKTÁRI DOLGOZÓ

RAKTÁRI DOLGOZÓ

A raktár a cég szíve-lelke, itt tároljuk a termékeinket, itt állítjuk össze a megrendelt csomagokat, amiket a futárcégek továbbítanak vásárlóink felé.

Főbb feladatok:

  • A bevételezési és kiadási folyamat bármely részének – címkézés, szortírozás, eltárolás, összekészítés, csomagolás és feladás – végrehajtásában való részvétel
  • Készletmozgások adminisztrációja SAP rendszerben
  • Árumozgatás (targoncával és emelőgépekkel)
  • Időszakos leltározás
  • Raktári rend és tisztaság fenntartása, munka- és tűzvédelmi előírások betartása

Elvárások:

  • Megbízhatóság
  • Rugalmasság

Előny:

  • Raktári gyakorlat
  • Targoncavezetői jogosítvány (3324-es jogosítvány)
  • SAP logisztikai moduljának ismerete

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Folyamatos tanulási lehetőség

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye: 1225 Budapest, Campona utca 1.
  • Munkaidő: 8:00–16:20

PICK-UP PONTI MUNKATÁRS

PICK-UP PONTI MUNKATÁRS

A weboldalunkon keresztül megrendelt terméket vásárlóink az átvételi pontokon tudják átvenni.

Az alábbi feladatok várnak rád ebben a pozícióban:

  • Vásárlók udvarias kiszolgálása
  • Kassza pontos kezelése
  • Visszáru kezelése
  • Beérkező termékek elhelyezése
  • Leltározás
  • Üzlethelyiség tisztán tartása
  • Szervizre beérkező termékek kezelése
  • Árukészlet raktározása

Elvárások:

  • Érettségi bizonyítvány
  • Minimum 1 év tapasztalat vásárlói kiszolgálásban, lehetőleg kereskedelemben
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret
  • Megbízhatóság, önállóság
  • Jó kommunikációs készség
  • Pontosság, felelősségtudat
  • Segítőkészség és csapatszellem
  • Ápolt, barátságos és vevőorientált fellépés
  • Nyitottság az új ismeretek iránt, vidám személyiség

Előny:

  • SAP ismeret

Amit kínálunk:

  • Barátságos, segítőkész csapat
  • Hosszú távú munka
  • Folyamatos tanulási lehetőség
  • Előrelépési lehetőség

Egyéb információ:

  • Teljes munkaidő 9–18 óra között
  • A munkakör betöltéséhez erkölcsi bizonyítvány szükséges, melyet munkába álláskor elegendő benyújtani

TARGONCAVEZETŐ

TARGONCAVEZETŐ

A raktár a cég szíve-lelke, itt tároljuk a termékeinket, itt állítjuk össze a megrendelt csomagokat, amiket a futárcégek továbbítanak vásárlóink felé.

Főbb feladatok:

  • Árumozgatás targoncával
  • A bevételezési és kiadási folyamat bármely részének – cimkézés, szortírozás, eltárolás, összekészítés, csomagolás és feladás – végrehajtásában való részvétel
  • Készletmozgások adminisztrációja SAP rendszerben
  • Időszakos leltározás
  • Társosztályokkal való együttműködés
  • Raktári rend és tisztaság fenntartása, munka- és tűzvédelmi előírások betartása

Elvárások:

  • Vezetőüléses targonca jogosítvány (3324)
  • Precizitás, gyors és pontos reakciókészség
  • Megbízhatóság
  • Lényeglátó képesség
  • Stressz alatti munkavégzés képessége
  • December végéig 2 műszak vállalása (6:00–14:20, 14:20–22:40)

Előny:

  • Raktári gyakorlat
  • SAP logisztikai moduljának ismerete

SZERVIZES DOLGOZÓ

SZERVIZES DOLGOZÓ

Főbb feladatok:

  • Raktári feladatok
  • Visszaérkező termékek átvizsgálása
  • Termékek továbbküldése a szervizbe
  • Kapcsolattartás a szervizekkel és egyéb társosztályokkal e-mailben, telefonon

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Számítógépes ismeretek
  • Jó kommunikációs készség
  • Precizitás, gyors és pontos reakciókészség
  • Megbízhatóság
  • Lényeglátó képesség
  • Stressz alatti munkavégzés képessége

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Folyamatos tanulási lehetőség

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye: 1225 Budapest, Campona utca 1.

PERFORMANCE MARKETING SPECIALISTA

PERFORMANCE MARKETING SPECIALISTA

Bővülő marketing csapatunkba keresünk kreatív vénával és erős analitikai készséggel rendelkező új kollégát. Ha érted hogyan gondolkodnak a vásárlók és ezt szívesen alátámasztod adatokkal is, sőt ha erre még kampányt is készítesz, a csapatunkban a helyed.

Főbb feladatok:

  • Analitikai eszközök – különösen Google Analytics – napi szintű használata
  • PPC, RTB, Facebook kampányok felügyelete, ügynökségekkel kapcsolattartás, az eredmények közös elemzése, javítása
  • Mobil konverzió fejlesztése, mobil stratégia végrehajtása
  • Marketing vezető és a marketing csapat támogatása
  • Versenytársak figyelése (kampányok, hírlevelek, újdonságok), elemzése
  • A sales és marketing csapat döntéseit támogató riportok, elemzések készítése
  • Kapcsolattartás partnerekkel, ügynökségekkel és a cég csehországi központjával
  • Az értékesítési osztállyal közösen promóciók és kampányok kidolgozása

Elvárások:

  • 1–2 év szakmai tapasztalat, ezen belül előny Adwords gyakorlati- és projektmenedzsmentben szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség (preferáltan marketing területen)
  • Ambiciózus, növekedés- és fejlődés orientált proaktív hozzáállás
  • Célorientált analitikai gondolkodás
  • Magas szintű, aktív angolnyelv-tudás
  • Önálló munkavégzés

Előny:

  • E-kereskedelmi cégnél szerzett tapasztalat
  • Adwords, fizetett social media és egyéb kampányok előkészítésében és futtatásában szerzett releváns tapasztalat
  • Nagy költségvetésű kampányok kezelésében szerzett ismeretek
  • Minősített Google Adwords és Analytics szakértői elismerés

Amit kínálunk:

  • Aktív részvétel Magyarország egyik legnagyobb internetes áruházának dinamikus építésében
  • Motiváló, kihívást jelentő feladatok és nemzetközi környezet
  • Innovatív, szakmai tréningek
  • Betekintés egyéb marketing kampányokba és az értékesítési csapat működésébe
  • Remek hangulatú, dinamikus és ambiciózus csapat

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület, Váci út

ADMINISZTRATÍV ASSZISZTENS

ADMINISZTRATÍV ASSZISZTENS

A feladatod lesz az értékesítési osztály munkájának támogatása, többek között adatrögzítés és a weboldal termékkínálatának bővítése.

További feladatok:

  • Termékfeltöltés SAP rendszerben
  • A termékek szöveges ismertetése a weboldalon
  • A weboldal karbantartásával és a termékek leírásával kapcsolatos napi teendők ellátása
  • Egyéb adminisztratív feladatok a Back Office részlegen

Elvárások:

  • 1–3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Minimum középfokú végzettség, érettségi bizonyítvány
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, Excel, Word, Internet, Outlook)
  • Angol nyelv legalább alapfokú ismerete
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Kiváló helyesírás és fogalmazó készség
  • Kreativitás, önálló precíz munkavégzés
  • Csapatszellem
  • Proaktív támogatás nyújtása a csoport tagjai felé

Amit kínálunk:

  • Modern, fiatalos munkakörnyezet
  • Felelősségteljes és változatos munka
  • Stabil, nemzetközi hátterű vállalat
  • Kiváló csapat
  • Versenyképes jövedelem

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület, Váci út

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

Főbb feladatok:

  • Szállítói számlák ellenőrzése, kezelése, jóváhagyása, lista karbantartása
  • Kapcsolattartás a cseh központtal és a beérkező számlák továbbítása részükre
  • Aktív részvétel a havi zárási folyamatokban
  • Riportok készítése – napi, heti, havi, negyedéves rendszerességgel – (ÁFA bevallás, KSH, Magyar Nemzeti Bank)
  • Könyveléshez előkészítési feladatok ellátása

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Megbízhatóság
  • Precizitás, gyors és pontos munkavégzés
  • Angol nyelvtudás (legalább írásban)
  • Office felhasználói szintű ismerete
  • Több projekt kezelése

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • SAP ismeret

Amit kínálunk:

  • Dolgozói kedvezmény webáruházi termékek megvásárlásához
  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Kiváló szakmai fejlődési lehetőség
  • Kiváló munkakörülmények

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület, Váci út

OFFICE MANAGER/HR ASSZISZTENS

OFFICE MANAGER/HR ASSZISZTENS

Főbb feladatok:

  • Az iroda napi szintű működésének biztosítása ( kapcsolattartás a szolgáltatókkal, irodai beszerzési feladatok)
  • Adminisztratív feladatok ellátása (levelek számlák, iktatása, postai levélkönyv vezetése, személyi anyagok karbantartása)
  • Vendégek fogadása, utazások szervezése
  • Céges rendezvények szervezésében aktív részvétel
  • Orvosi vizsgálatok szervezése
  • Kapcsolattartás a munkavédelmi felelőssel

Elvárások:

  • MS Office ismeret
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás (írásban és szóban)

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • HR végzettség

Amit kínálunk:

  • Dolgozói kedvezmény webáruházi termékek megvásárlásához
  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Kiváló szakmai fejlődési lehetőség
  • Kiváló munkakörülmények

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület, Váci út