HU huawei



Miért válasszunk kiterjesztett garanciát?

  • Már a szerződéskötés napjától szakképzett telefonos ügyfélszolgálat áll a rendelkezésünkre (beüzemelés, hibajelenségek, ... stb).
  • A kiterjesztett garancia szolgáltatás segítségével biztonságban tudhatjuk készülékünket a gyártó vagy a forgalmazó által biztosított időt követően is, akár a készülék 5 éves koráig.
  • A szolgáltatás megvásárlásával nem csak pénzt (pl.: szerviz költség), de időt is spórolhat (pl.: ügyintézés).
  • További díj ellenében plusz szolgáltatásként vehető igénybe, amelyet a Business Box Kft. biztosít.

Premium csomag

A Business Box Premium Vásárlói gondoskodás szolgáltatási csomag megvásárlásával biztosak lehetünk abban, hogy készülékünket még hosszú évekig használhatjuk gondtalanul. Amennyiben ugyanis a készülék a választott időtartamon belül – rendeltetésszerű használat mellett - működésképtelenné válik, a szolgáltatás keretében a Business Box Kft. gondoskodik arról, hogy mielőbb újra használhassuk azt.

A Business Box Premium Vásárlói gondoskodás nevet viselő szolgáltatási csomag magában foglalja (a választott futamidő alatt):

  • a szerződéskötés pillanatától kezdve a BusinessBox vállalja, hogy segítséget nyújt abban az esetben, ha az érintett készülék rendeltetésszerű használat mellett működésképtelenné válna. Ez azt jelenti, hogy a szolgáltató megszervezi a készülék elszállítását és javítását is.
  • a készülék gyártói garanciájának lejártát követően, a Business Box Kft. vállalja a rendeltetésszerű használat mellett működésképtelenné váló készülék javítási költségeit. Ha ennek javítása nem lehetséges vagy nem gazdaságos, vállalják a készülék ugyanolyan márkájú és típusú, illetve ennek hiányában azonos műszaki paraméterű új készülékre való kicserélését.

A szolgáltatás keretein belül a javítás díjmentes. Amennyiben pedig készülékünk még garanciális, és a jótállás keretében javítható, úgy a költségeket a készülék forgalmazója (gyártója) állja.

Az általános Szolgáltatási Feltételekben részletesen meghatározott okból bekövetkező meghibásodás, vagy működésképtelenné válás esetén, a készülék szállítási-, javítási-, illetve szükség esetén csere-, valamint a szervíz kiszállási költségeit a szerződő/vásárló köteles viselni. Ezek az esetek az „általános mentesülések a javítás, csere alól. Kizárások” fülre kattintva találhatóak meg.

A készülék cseréje esetén (ide nem értve a forgalmazó általi garanciális cserét) a Premium Vásárlói gondoskodás a kicserélt készülékre vonatkozóan megszűnik. Ebben az esetben jogosultak vagyunk az új készülékre vonatkozóan ismételten Vásárlói gondoskodást vásárolni.

A készülék forgalmazó általi garanciális cseréje esetén, a cseretermék átadásától a lecserélt készülékre vonatkozó szolgáltatási szerződés eredeti lejáratáig és változatlan feltételekkel a cseretermékre is kiterjed.

Mechanikai hiba, vagy véletlenszerű meghibásodás esetén korlátlan esetben javítható a termék. Ugyanakkor a Business Box Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a javítás vagy csere indokoltságáról szóló döntést saját szakértői útján hozza meg.

Exclusive csomag

A Business Box Vásárlói gondoskodás szolgáltatási csomag megvásárlásával biztosak lehetünk abban, hogy készülékünket még hosszú évekig használhatjuk gondtalanul. Amennyiben ugyanis a készülék a választott időtartamon belül – a rendeltetésszerű használat mellett - működésképtelenné válik, Exclusive csomag szolgáltatás keretében a Business Box Kft. gondoskodik arról, hogy mielőbb újra használhassuk azt.

A Business Box Exclusive Vásárlói gondoskodás nevet viselő szolgáltatási csomag keretében (a választott futamidő alatt):

  • a szerződéskötés pillanatától kezdve a BusinessBox vállalja, hogy segítséget nyújt abban az esetben, ha az érintett készülék rendeltetésszerű használat mellett működésképtelenné válna. Ez azt jelenti, hogy a szolgáltató megszervezi a készülék elszállítását és javítását is.
  • a készülék gyártói garanciájának lejártát követően, a Business Box Kft. vállalja a rendeltetésszerű használat mellett működésképtelenné váló készülék javítási költségeit. Ha ennek javítása nem lehetséges vagy nem gazdaságos, vállalják a készülék ugyanolyan márkájú és típusú, illetve ennek hiányában azonos műszaki paraméterű új készülékre való kicserélését.
  • a készülék megvásárlásának pillanatától (ill. ennél későbbi időpontban történő szerződéskötés esetén a várakozási idő lejártától) kezdve a Business Box Kft. vállalja a kívülről ható előre nem látható balesetek következtében működésképtelenné váló készülék javítási költségeit. Amennyiben a készülék javítása nem lehetséges vagy nem gazdaságos, a szolgáltató vállalja a készülék ugyanolyan márkájú, illetve ennek hiányában azonos műszaki paraméterű új készülékre való kicserélését.

A szolgáltatás keretein belül a javítás díjmentes. Amennyiben pedig készülékünk még garanciális, és a jótállás keretében javítható, úgy a költségeket a készülék forgalmazója (gyártója) állja.

Az általános Szolgáltatási Feltételekben részletesen meghatározott okból bekövetkező meghibásodás, vagy működésképtelenné válás esetén, a készülék szállítási-, javítási-, illetve szükség esetén csere-, valamint a szervíz kiszállási költségeit a szerződő/vásárló köteles viselni. Ezek az esetek az „általános mentesülések a javítás, csere alól. Kizárások” fülre kattintva találhatóak meg.

A készülék cseréje esetén (de ide nem értve a forgalmazó általi garanciális cserét) az Exclusive Vásárlói gondoskodás a kicserélt készülékre vonatkozóan megszűnik. Ebben az esetben jogosultak vagyunk az új készülékre vonatkozóan ismételten Vásárlói gondoskodást vásárolni.

A készülék forgalmazó általi garanciális cseréje esetén, a cseretermék átadásától a lecserélt készülékre vonatkozó szolgáltatási szerződés eredeti lejáratáig és változatlan feltételekkel a cseretermékre is kiterjed.

Mechanikai hiba, vagy véletlenszerű meghibásodás esetén korlátlan esetben javítható a termék. Ugyanakkor a Business Box Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a javítás vagy csere indokoltságáról szóló döntést saját szakértői útján hozza meg.

Általános mentesülések a javítás, csere alól. Kizárások

  • Szándékos rongálás, vagy súlyos gondatlanság okozta hibák (súlyos gondatlanságnak minősül pl.: a használati útmutatóban foglaltak be nem tartása)
  • A készülék működését nem befolyásoló esztétikai hibák, ill. ha nem található működési hiba,
  • Kiegészítő és elhasználódó/kopó alkatrészek meghibásodásai (pl. távirányító, akkumulátor, vezetékek, valamint a tinta-, és lézernyomtatók elhasználódó egységei, stb.),
  • Elektronikus adatfeldolgozó berendezésen vagy adathordozó eszközön tárolt adatok, állományok törlése, elveszése okán keletkezett hibák,
  • A készülék üzembe-, újra üzembe helyezése, rendszeres karbantartása, szervízelése, beállítása, ellenőrzése, módosítása, tisztítása, szétszerelése, átalakítása, túlterhelése és túladagolása okozta meghibásodások;
  • A készülék nem háztartási jellegű vagy külföldi használata során keletkezett hibák,
  • Tartós időjárási hatások miatti meghibásodások, melyekkel az évszak és a helyi viszonyok alapján számolni kell,
  • Tűz és elemi károk (pl. földrengés, árvíz, vihar, hónyomás, stb.) miatt bekövetkezett és bármely folyadék okozta hibák, vis major,
  • Háziállat által okozott hiba,
  • A készülék házhozszállításával összefüggésben bekövetkező meghibásodás,
  • Idegen tárgyak (melyek a készülék használata szempontjából nem kívánatosak) készülékbe való helyezése, erőltetése miatt keletkezett hibák.

Azon esetek teljes körű megismeréséhez, melyek esetén a készülék javítási, szállítási és csereköltségei a vásárlót terhelik, kérjük olvassa el figyelmesen a Business Box Kft. általános Szolgáltatási Feltételeit!

Ha hibát észlelünk

Ha készülékében hibát észlel vagy nem működik, hívja minél hamarabb az alábbi telefonszámot, melyen a Business Box munkatársa segít kideríteni a pontos problémát és intézkedik a hibaelhárítás mielőbbi megszervezéséről. A hatékonyabb segítségnyújtáshoz a Szolgáltatási Szerződésen feltüntetett BBox szerződésszámra szüksége lesz, ezért őrizze meg szerződését, a szerződésszámra hivatkozva keresse a Business Box ügyfélszolgálatát hétfőtől péntekig 9 és 18 óra között a 06 (30) 281-6877-es számon.

Hibabejelentés a weblapon: mall.businessbox.hu

Hibabejelentés e-mailen: hibabejelentes@businessbox.hu

Szerződés felmondása elállás, megrendelés visszamondása esetén

Amennyiben a készülék vásárlásától elállunk, de időközben már megkötöttük a kiterjeszett garancia szerződést, úgy ez utóbbit külön szükséges felmondani. Ezt az igényt a Business Box Kft. elérhetőségein kell jeleznünk:

Telefonszám: 06 (30) 281-6877 hétfőtől péntekig 9 és 18 óra között hívható

A BusinessBox oldalán, emailben: https://mall.businessbox.hu