Guess Crush W1223L1-41%
47 640 Ft 28 090 Ft

Kiárusítás

Guess divatos órák beleszeret minden hölgybe, akik szeretik látni a kiegészítőket. Az óra teljes felületét tiszta és rózsaszínű Swarovski borítják, amelyek minden mozgáskor csillogóan ragyognak. Az órák tökéletesen felváltják a luxus ékszereket.

Guess Ladies Trend Retro Pop W0979L19
30 900 Ft 16 850 Ft

A Guess től származó divat órák mindenkit szeretnek a retro kiegészítők iránt. Szeretettel várod szerelmüket első látásra, valamint olyan népszerű retro designt. Az óratartó kiváló minőségű műanyagból készül, amely a szilikon pántot követi.

Guess Tri Glitz W0884L3
34 990 Ft 23 880 Ft

Kedveli a stílusos kiegészítőket? Akkor a Guess karóra biztosan elnyeri tetszését.  Hagyja magát elvarázsolni a csillogó kövek fényével, melyek a nemesacél óratokban vannak elhelyezve. Az ezüst számlapon egy csillogó háromszög kapott helyet, amely a márka logóját jelképezi.

Guess kézitáska HWVG73 01050
40 690 Ft

Újdonság

Egyszínű női kézitáska a Guess márkától dísz lógóval és lehetőséggel a kézitáska kinézetének átalakítására.

Guess Seductive - EDT

Guess Seductive - EDT

Értékelés: 5
6 390 Ft 5 560 Ft

A Seductive egy varázslatos virágos-fás illat nőknek a Guess márkától. A gyümölcsös-virágos és az érzéki vanília mámorító illatkompozíciója Veronique Nyberg vezetése alatt jött létre. A parfüm alapját vanília, tömjén és kasmírfa illatának szokatlan keveréke adja.

Guess fehér kézitáska HWLD66 91230
43 790 Ft

Újdonság

Női műbőr kézitáska leopárd mintával a Guess márkától. A kézitáska szilárd alakú és a hátulján praktikus cipzáros zseb található.

A GUESS márkát 1981-ben a Marciánová testvérek alapították, akik elhagyta a dél-franciaországot az amerikai álom beteljesedéséért.

Kombinálták a korlátlan nyugati stílust, az elegáns hazai elemeket, így lehet egyedi divatmárka. Az egyik első javaslatuk a szűk "Marilyn"farmer volt, amelyek egy órán belül elkeltek. A GUESS teljesen új határokat lépett át és szimbólumává vált a kalandos fiatal szexi életmód. A hirdetési kampányok eredményeképp márkaismertségét szerzett és olyan arcokkal dolgozott együtt a modellvilágban, mint Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigova és így tovább.

Az órák arca - hangzik 2005 óta a marketing szlogen a GUESS óráiról. A sikerszlogent a márka tulajdonosa vezette be a töretlen folytatás érdekében és sikert aratott. Mára már márkajele lett a forradalmi óradesignnak. Kedvező áruknak köszönhetően bárki büszkén viselheti - gyerekek, iskolások, diákok, alkalmazottak, középvezetők, felsővezetők.

Akik hajlandóak tenni a sikerért, azok GUESS órákat hordanak!

A GUESS márkát 1981-ben a Marciánová testvérek alapították, akik elhagyta a dél-franciaországot az amerikai álom beteljesedéséért.

Kombinálták a korlátlan nyugati stílust, az elegáns hazai elemeket, így lehet egyedi divatmárka. Az egyik első javaslatuk a szűk "Marilyn"farmer volt, amelyek egy órán belül elkeltek. A GUESS teljesen új határokat lépett át és szimbólumává vált a kalandos fiatal szexi életmód. A hirdetési kampányok eredményeképp márkaismertségét szerzett és olyan arcokkal dolgozott együtt a modellvilágban, mint Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigova és így tovább.

Az órák arca - hangzik 2005 óta a marketing szlogen a GUESS óráiról. A sikerszlogent a márka tulajdonosa vezette be a töretlen folytatás érdekében és sikert aratott. Mára már márkajele lett a forradalmi óradesignnak. Kedvező áruknak köszönhetően bárki büszkén viselheti - gyerekek, iskolások, diákok, alkalmazottak, középvezetők, felsővezetők.

Akik hajlandóak tenni a sikerért, azok GUESS órákat hordanak!