Guess bézs kézitáska
41 290 Ft
+ ingyen szállítás

Utolsó darab ezen az áron!

Egyszínű vállra akasztható Guess bőr kézitáska.


Guess fekete kézitáska
67 690 Ft
+ ingyen szállítás

Utolsó darab ezen az áron!

Kivarrott Guess valódi bőr táska.


Guess GUCS13TBK Saffiano Pouzdro Black 13" Notebook GUCS13TBK
15 990 Ft
+ ingyen szállítás

Divatos kiegészítő a világhírű Guess gyártótól, minőségi műbőr gyártmány, notebook számára 13" méretig; véd a szennyeződések és apró esések ellen, finom belső bélés, hátsó cipzáros zseb.


Guess Saffiano Gold tok 13" Notebookra GUCS13TBE
16 120 Ft
+ ingyen szállítás

Divatos kiegészítő a világhírű Guess gyártótól, minőségi műbőr gyártmány, notebook számára 13" méretig; véd a szennyeződések és apró esések ellen, finom belső bélés, hátsó cipzáros zseb.


Guess bézs kézitáska
43 190 Ft
+ ingyen szállítás

Utolsó darab ezen az áron!

Guess kézitáska belső táskával.


A GUESS márkát 1981-ben a Marciánová testvérek alapították, akik elhagyta a dél-franciaországot az amerikai álom beteljesedéséért.

Kombinálták a korlátlan nyugati stílust, az elegáns hazai elemeket, így lehet egyedi divatmárka. Az egyik első javaslatuk a szűk "Marilyn"farmer volt, amelyek egy órán belül elkeltek. A GUESS teljesen új határokat lépett át és szimbólumává vált a kalandos fiatal szexi életmód. A hirdetési kampányok eredményeképp márkaismertségét szerzett és olyan arcokkal dolgozott együtt a modellvilágban, mint Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigova és így tovább.

Az órák arca - hangzik 2005 óta a marketing szlogen a GUESS óráiról. A sikerszlogent a márka tulajdonosa vezette be a töretlen folytatás érdekében és sikert aratott. Mára már márkajele lett a forradalmi óradesignnak. Kedvező áruknak köszönhetően bárki büszkén viselheti - gyerekek, iskolások, diákok, alkalmazottak, középvezetők, felsővezetők.

Akik hajlandóak tenni a sikerért, azok GUESS órákat hordanak!

A GUESS márkát 1981-ben a Marciánová testvérek alapították, akik elhagyta a dél-franciaországot az amerikai álom beteljesedéséért.

Kombinálták a korlátlan nyugati stílust, az elegáns hazai elemeket, így lehet egyedi divatmárka. Az egyik első javaslatuk a szűk "Marilyn"farmer volt, amelyek egy órán belül elkeltek. A GUESS teljesen új határokat lépett át és szimbólumává vált a kalandos fiatal szexi életmód. A hirdetési kampányok eredményeképp márkaismertségét szerzett és olyan arcokkal dolgozott együtt a modellvilágban, mint Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigova és így tovább.

Az órák arca - hangzik 2005 óta a marketing szlogen a GUESS óráiról. A sikerszlogent a márka tulajdonosa vezette be a töretlen folytatás érdekében és sikert aratott. Mára már márkajele lett a forradalmi óradesignnak. Kedvező áruknak köszönhetően bárki büszkén viselheti - gyerekek, iskolások, diákok, alkalmazottak, középvezetők, felsővezetők.

Akik hajlandóak tenni a sikerért, azok GUESS órákat hordanak!