Paraméterek meghatározása
Guess Hátizsákok uniwersalne barna SL900632LTL Guess Hátizsákok uniwersalne fekete BG900632BLA
Guess Hátizsákok uniwersalne barna SL900632LTL

Fontos határidők, több száz sürgős intézendő ügy? Egy szép és kényelmes hátizsákkal a napod igazi élvezetté válik!

Vonzó dizájn és a Guess SL900632LTL hátizsák divatos színei minden stílust feldobnak, a tágas belső térben pedig lehetővé teszi, hogy magával vigye dokumentumokat, kulcsokat és min

Átvehető akár: 2024.4.26 - 2024.4.30

Partnerünktől: Takemore_net
Guess Hátizsákok uniwersalne barna PG900632MLO Guess Hátizsákok uniwersalne fekete BG900632BLA
Guess Hátizsákok uniwersalne barna PG900632MLO

Fontos határidők, több száz sürgős intézendő ügy? Egy szép és praktikus hátizsákkal a napod igazi élvezetté válik!

Hatékony dizájn és a Guess PG900632MLO hátizsák divatos színei minden stílust feldobnak, a tágas belső térben pedig elfér dokumentumokat, kulcsokat és minden egyéb szükséges dolgok

Átvehető akár: 2024.4.26 - 2024.4.30

Partnerünktől: Takemore_net
Guess Hátizsákok uniwersalne fekete BG900632BLA Guess Hátizsákok uniwersalne fekete BG900632BLA
Guess Hátizsákok uniwersalne fekete BG900632BLA

Fontos határidők, több száz sürgős intézendő ügy? Egy szép és praktikus hátizsákkal a napod igazi élvezetté válik!

Hatékony dizájn és a Guess BG900632BLA hátizsák divatos színei minden stílust feldobnak, a tágas belső térben pedig lehetővé teszi, hogy magával vigye dokumentumokat, kulcsokat és mi

Átvehető akár: 2024.4.26 - 2024.4.30

Partnerünktől: Takemore_net

A GUESS márkát 1981-ben a Marciánová testvérek alapították, akik elhagyta a dél-franciaországot az amerikai álom beteljesedéséért.

Kombinálták a korlátlan nyugati stílust, az elegáns hazai elemeket, így lehet egyedi divatmárka. Az egyik első javaslatuk a szűk "Marilyn"farmer volt, amelyek egy órán belül elkeltek. A GUESS teljesen új határokat lépett át és szimbólumává vált a kalandos fiatal szexi életmód. A hirdetési kampányok eredményeképp márkaismertségét szerzett és olyan arcokkal dolgozott együtt a modellvilágban, mint Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigova és így tovább.

Az órák arca - hangzik 2005 óta a marketing szlogen a GUESS óráiról. A sikerszlogent a márka tulajdonosa vezette be a töretlen folytatás érdekében és sikert aratott. Mára már márkajele lett a forradalmi óradesignnak. Kedvező áruknak köszönhetően bárki büszkén viselheti - gyerekek, iskolások, diákok, alkalmazottak, középvezetők, felsővezetők.

Akik hajlandóak tenni a sikerért, azok GUESS órákat hordanak!