Paraméterek meghatározása
Nincsenek a keresésnek megfelelő termékek.


Az **LG Electronics, Inc.** Vállalatot (Koreai tőzsde: 6657.KS) 1958-ban alapították, nemében ez volt az első cég a koreai szórakoztató elektronikai piacon. A vállalat jeleneg globálisan is meghatározó szerepű az elektronika, információtechnológia és a kommunikáció területén, 76 külföldi leányvállalatban és marketingközpontjában több mint 64 000 alkalmazottat foglalkoztat világszerte. Az LG Electronics éves (nem konszolidált) bevétele meghaladja a 16,9 milliárd USD-t, három fő vállalat alkotja: a Digital Display & Media (sigitális megjelenítés és rögzítés), a Digital Appliance (digitális háztartási eszközök) valamint a Telecommunication Equipment & Handset (távközlési felszerelés és kézibeszélők).

Az LG Electronics célja, hogy a digitális eszközök intelligens hálózatba szervezésével új minőséget vigyen ügyfelei életébe.

**AZ LG ELECTRONICS MAGYAR KFT.**

Az LG Electronics 1992-ben, a koreai vállalatok egyik úttörőjeként jelent meg Magyarországon. A cég mindössze 5 alkalmazottal és 7 termékkel indult, ma már több mint 100 munkatárssal működik és több száz terméket forgalmaz. A társaság 1997-ben új, saját székházba költözött, amely egyben az LG Electronics kelet-európai központja is lett. A magyarországi LGE üzleti terve 2005-re 300 millió dollár, amely rendkívül intenzív növekedést irányoz elő a 2004-ben elért 210 millió dollárhoz képest. A társaság e közel 40%-os fejlődést GSM termékei, LCD monitorjai, LCD és plazma-televíziói, légkondicionáló berendezései és egyéb prémium háztartáselektronikai termékei eladásának növelésével kívánja elérni.

[* 5015645 <]Az **LG szórakoztatóelektronikai** részlege világszerte élen jár a digitális kijelző készülékek, így a plazma tévék, LCD tévék, valamint digitális high-definition televíziók (HDTV) piacán. A társaság számára kiemelten fontos területek a következő generációs technológiák, mint például az otthoni és mobil hálózatok. Az LG világelső a házi-mozi rendszerek piacán, csakúgy, mint a DVD lejátszók szegmensében, amely területen Magyarországon is piacvezető.

[* 5015629 >]Az **LG IT** termékskálája 2004 tavaszától új termékcsoporttal, a notebookokkal bővült Magyarországon. Az LG notebook választéka kiválóan kielégíti az egyéni igényeket is, hiszen a kínálatában többek között találhatunk ultra vékony és nagyon könnyű notebookot (pl. LM60/70), kiemelkedő teljesítményű hordozható számítógépet (pl. LS70), vagy írás-érzékeny és elforgatható képernyőjű modellt, mint az LT20-as. Az LG mind a világon, mind a magyarországi piacon piacvezető az optikai tárolók területén, és vezetők között van az LCD monitorok szegmensében is. Az LG utóbbi termékei 2005-ben már számos fontos díjat nyertek a nagy, év eleji kiállításokon, így az ‘iF Design Award 2005’ formatervezési díját, a Reddot 2005-ös díját, illetve az CES 2005 Innovációs Díját.

[* 5015634 <]Az **LG háztartáselektronikai** részlege a háztartási berendezések globális piacán meghatározó, és világelsőséget élvez a légkondicionálók és porszívók piacán. 2000 óta ötödik éve az LG vezeti a légkondicionálók globális piacát, 2004-ben összesen 10.120.000 darab készüléket értékesített világszerte. Az LG energiatakarékos és esztétikus légkondicionálói Magyarországon is megérdemelten töltenek be piacvezető szerepet.

[* 5015647 >]Az **LG telekommunikációs és GSM részlege** a vezetékes és vezeték nélküli telefonoktól kezdve a telekommunikációs berendezésekig teljes körű megoldásokat kínál. A vállalat fontos szerepet játszik a következő generációs, vezeték nélküli telekommunikáció élvonalbeli technológiáinak fejlesztése terén. A divízió részesedése a 3G (WCDMA/CDMA2000) vezeték nélküli rendszerek piacán meghatározó, az LG a legtöbb fejlett piacon vezető pozíciót tölt be. A WCDMA piacon az LG élen jár, nem csak az eladások, de a fejlesztések területén is. A 3,5. és 4. generációs mobilkommunikációs rendszerek és telefonok fejlesztésében szintén a versenytársak előtt jár. A magyar mobiltelefon piacon az LG pozíciói egyre erősödnek, amihez további lendületet fog adni a 3G ez év végi elindulása. Az LG olyan világújdonságokkal felszerelt készülékekkel képviselteti magát a technológiai versenyben, mint a 3D Game (a telefon mozgatására is reagáló játék megjelenítés), a Push to View technológia (egyidejű videokonferencia üzemmód), vagy a digitális TV-adás fogadása.

Magyarországon az LG számos területen piacvezető (légkondicionálók, optikai tárolók, DVD lejátszók), és pozícióit innovatív termékek bemutatásával erősíti tovább. Ez év áprilisában kerül a magyar piacra a csúcskategóriás, LCD tévével ellátott Side by Side hűtőszekrény és a porzsák nélküli Cyking Wet & Dry kompakt takarítógép, amely porszívó méretű, de száraz és vizes takarításra egyaránt alkalmas. A monitorok között újdonság az LG FLATRON LCD 80-as, 50-es és 40-es sorozata, az LG noteszgép-család újdonságai az LM, LS, LW, LU és LP sorozat, valamint az LT20 Tablet PC, amelyek a vezeték nélküli szabadságot kínálják felhasználóiknak. Az LG Electronics április 18-án hozza Európában forgalomba legújabb felső kategóriás LCD TV-it, az LP1-es sorozatot. Ez a széria hatalmas méretével, kiváló képminőségével, dinamikus vonalvezetésével és sok más elsőrangú jellemzőjével csúcsterméknek számít az LG TV-k között.

**TÁRSADALMI SZEREPVÁLLALÁS**

[* 5015651 <]Az LG minden országban, ahol jelen van leányvállalataival, rendkívül fontosnak tartja azon tevékenységeket, amelyekkel elkötelezett társadalmi szerepvállalását hangsúlyozhatja. Magyarországon is számos kulturális és sporteseményt támogat, adományokkal segít több kórházat, illetve gyermekintézményt. Az LG az MLSZ főtámogatója: globális programja keretében 2004-ben a társaság 2 évre szóló szponzorációs szerződést írt alá a Magyar Labdarúgó Szövetséggel a magyar válogatott támogatására. Nemzetközileg kiterjedt autósport-támogatási programja keretében 2005 áprilisában szponzori szerződést kötött a 7 év szünet után az aktív versenyzésbe visszatérő Móczár Péter örökös magyar bajnokkal.

További információk a www.lge.com és a www.lg.hu weboldalakon találhatók.