SENCOR SBS 8000BK fekete személymérleg
14 884 Ft 10 990 Ft

Bluetooth Fitness mérleg minden fogyás elengedhetetlen tartozéka. A Fitness mérleg méri a testzsírt, a test víztartalmát, izomzatot, csontokat és BMI értéket. Összességében 12 személy adatai menthetőek el. Felülete megerősített biztonsági üveg (6 mm), maximális teherbírása 180 kg.

SENCOR Személyi fitness mérleg
4 890 Ft 4 090 Ft

Sencor személyi mérleg max. terhelhetősége 150 kg, BIA elv alapján méri a test zsír- és víztartalmát. Elvégzi a napi ajánlott kalóriabevitel számítását, BMI és BMR mérés funkciókkal van ellátva. Memória 12 személy részére, így az egész család használhatja.

SENCOR SBS 2507 RD Személymérleg
4 390 Ft 4 090 Ft

2 év garancia

Sencor SBS 2507 RD Digitális személymérleg 150 kg-os maximális teherbírással, azonnali súlymérés a mérlegre történő felállás után, a nagyméretű LCD kijelzőről a mérési eredmények könnyen leolvashatók. Pontos mérési adat leolvasás a mérés után 10 másodpercig. Üvegfelülettel a könnyű és higiénikus tisztán tarthatóság érdekében.

SENCOR SBS 6015 Fitness mérleg
11 600 Ft 10 490 Ft

2 év garancia

Sencor SBS 6015 WH személymérleg stlusos kivitelezéssel és a súlymérésen túl számos más praktikus funkcióval rendelkezik. Képes a mért tömeg, a testvíztartalom, a zsírszázalék valamint a csontsűrűség kijelzésére, mindemellett meghatározza a testömegindex értékét is. Rozsdamentes acél lépőfelülettel, mely maximálisan 180 kg-ig terhelhető. A kijelző automatikusan ki- és bekapcsol, így használata rendkívül egyszerű. Segítségével könnyedén kontrollálhatja testsúlyát és felveheti a harcot a felesleges kilók ellen.

SENCOR SBS 7000 Fitness személymérleg
12 499 Ft 10 990 Ft

Sencor SBS 7000 edzett, biztonsági üvegből készült fitness személymérleg, amelynek terhelhetősége 180 kg. A testtömeg mellett meg tudja határozni a testzsír, víz- és izomtömeg arányát is. Ezenkívül van egy speciális funkciója aktív sportolók számára, grafikus, kék háttérvilágítású kijelzője pedig a zsírarányt négy szinten jeleníti meg. Memória 8 személy alapadatainak rögzítésére. Üvegfelület a könnyű és higiénikus tisztán tarthatóság érdekében.

A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.

A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.

A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.

További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.

A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.

A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.

A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.

A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.

A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.

További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.

A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.

A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.