SENCOR SCS BX1002
3 490 Ft

2 utas koaxiális hangszóró autóba membránvédő gumiperemmel. A Sencor SCS BX1002 maximális teljesítménye akár 60 W, magas érzékenységű. Könnyedén tiszta és minőségi hangzással látja el autód belterét, minden zenei irányzat rajongójának örömet okoz. A hangszóró átmérője 10 cm.

SENCOR SCS BX1302 autóhangszóró
4 590 Ft

Sencor SCS BX1302 kétsávos koaxiális autóhangszóró gumis membránnal és 75 W maximális teljesítménnyel. A magassági hangszóró átmérője: 28 mm | Frekvencia terjedelem: 95–20000 Hz | Érzékenység: 84 dB

SENCOR SCS BX1602 autóhangszóró
4 990 Ft 4 790 Ft

Sencor SCS BX1602 kétsávos koaxiális autóhangszóró gumis membránnal és 90 W maximális teljesítménnyel. Magassági hangszóró átmérője: 28 mm | Frekvencia terjedelem: 78–20000 Hz | Érzékenység: 85 dB

SENCOR SCS BX6902 autóhangszóró
7 090 Ft

Utolsó darab ezen az áron!

Sencor SCS BX6902 négysávos koaxiális autóhangszóró gumis membránnal és 105 W maximális teljesítménnyel. Magassági hangszóró átmérője: 2×15 mm | Frekvencia terjedelem: 65–20000 Hz | Érzékenység: 86 dB

A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.

A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.

A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.

További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.

A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.

A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.

A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.

A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.

A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.

További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.

A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.

A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.