Ár
Elérhetőség
A kényelmes digitális jegyzetfüzet segítségével gyorsan, papírpazarlás nélkül készíthetsz jegyzeteket. A Sencor SXP 030 WH 10″ digitális jegyzetfüzet 10″-os LCD kijelzővel van felszerelve, a nyomásérzékeny stylus segítségével írás és rajzolás közben eltérő vonalvastagság érhető el. Könnyedén egyetlen gombnyomással törölhető. CR2025 elemmel működik.
Átvehető akár: 2024.4.29
A kényelmes digitális jegyzetfüzet segítségével gyorsan, papírpazarlás nélkül készíthetsz jegyzeteket. A Sencor SXP 040 BK 14″ digitális jegyzetfüzet 14″-os LCD kijelzővel van felszerelve, a nyomásérzékeny stylus segítségével írás és rajzolás közben eltérő vonalvastagság érhető el. Könnyedén egyetlen gombnyomással törölhető. CR2025 elemmel működik.
Átvehető akár: 2024.4.29
A praktikus digitális notesz lehetővé teszi, hogy papírpazarlás nélkül, fürgén jegyzetelhess. A Sencor SXP 040 WH digitális notesz 14″ egy 14″ LCD kijelzővel rendelkezik, amely érzékeny a toll érintésére, így írni és rajzolni is lehet, különböző vonalvastagsággal. Könnyen, egy gombnyomással törölhető. Egy CR2025 elemmel működik.
Átvehető akár: 2024.4.29
A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.
A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.
A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.
További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.
A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.
A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.