Paraméterek meghatározása
SENCOR SMM 3090SS kozmetikai tükör SENCOR SMM 3090SS Kozmetikai tükör (SMM 3090SS)
SENCOR SMM 3090SS kozmetikai tükör

SENCOR SMM 3090SS kozmetikai tükör

Átvehető akár: 2024.9.23 - 2024.9.25

Partnerünktől: TvFit.cz
SENCOR SMM 3090SS Kozmetikai tükör (SMM 3090SS) SENCOR SMM 3090SS Kozmetikai tükör (SMM 3090SS)
SENCOR SMM 3090SS Kozmetikai tükör (SMM 3090SS)

Átmérő 18 cmKétoldalas kivitelNők, férfiak és tinédzserek személyes higiéniájáhozAz egyik oldala normál tükör, a másik oldala ötszörös nagyítású, az ápoláshoz az apróbb részleteket felnagyítjaVilágítás LED-diódákkalTakarékos üzem (teljesítményfelvétel max. 5 W)Világítás be- és kikapcsolása, nedve…

Átvehető akár: 2024.10.1 - 2024.10.4

Partnerünktől: XuPe GROUP Kft.

A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.

A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.

A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.

További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.

A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.

A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.