Paraméterek meghatározása
SENCOR SPC 53 Hosszabbító SENCOR SPC 53 Hosszabbító
SENCOR SPC 53 Hosszabbító

Sencor SPC 53 Hosszabbító egy bemenettel van felszerelve. Alkalmazható kertben, építkezésen, de beltéren is nagy segítség. A könnyű és gyors visszatekeréssel energiát és idő takarítható meg.

Átvehető akár: 2024.4.29

Partnerünktől: MALL
SENCOR SPC 50 SENCOR SPC 53 Hosszabbító
SENCOR SPC 50

Hosszabbító vezeték Sencor SPC 50 – dob, négy konnektorral rendelkezik. Elsődlegesen beltéri használatra. Az egyszerű és gyors feltekercselés sok időt és energiát takarít meg.

Átmenetileg nem vásárolható

Partnerünktől: MALL
SENCOR SPC 47 Hosszabbító SENCOR SPC 53 Hosszabbító
SENCOR SPC 47 Hosszabbító

Sencor SPC 47 hosszabbító, tartós minőség, 20 méteres hosszúság és 2×1.5 mm-es vezetékátmérő jellemzik. TOVÁBB OLVASOM->

Átmenetileg nem vásárolható

Partnerünktől: MALL
SENCOR SPC 51 Hosszabbító SENCOR SPC 51 Hosszabbító
SENCOR SPC 51 Hosszabbító

Sencor SPC 51 hosszabbító dob négy bemenettel van szerelve, kitűnően használható kertben vagy épületen belül. A könnyű és gyors visszatekeréssel időt és energiát takarítunk meg. TOVÁBB OLVASOM->

Átmenetileg nem vásárolható

Partnerünktől: MALL

A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.

A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.

A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.

További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.

A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.

A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.