Ár
Elérhetőség
Praktikus elosztó hosszabbító 3 aljzattal és 3 m hosszú kábellel. A Sencor SPC 3 elosztó hosszabbító 3 m / 3 3× 1,0 mm belsejében 3× 1,0 mm vezető található. A fehér színének köszönhetően minden belső térhez jól illeszkedik.
Átvehető akár: 2024.9.11
Ügyes hosszabbító kábel 3 aljzattal, 3 m méter hosszú kábellel van felszerelve. Sencor SPC 3B, 3 m / 3 3× 1,0 mm, 3× 1,0 mm átmérővel van ellátva. Fekete kialakítás nagyszerű bármilyen belső térhez.
Átvehető akár: 2024.9.11
Ügyes hosszabbító 4 bemenettel 7 m hosszú kábellel ellátva. Sencor SPC 10 prodl. ólom 7 m / 4 3 × 1,0 mm, 3 × 1,0 mm huzalátmérővel. Fehér kivitelben, így nagyszerűen illik bármilyen belső térhez.
Átmenetileg nem vásárolható
A praktikus hosszabbító kábel 6 aljzattal 2 m hosszú kábellel és praktikus kapcsolóval van felszerelve. Sencor SPC 32 hosszabbító kábel 2 m / 6 3× 1,0 mm WS huzalátmérővel rendelkezik 3× 1,0 mm. Fehér színű, nagyszerűen passzol bármilyen belső térhez.
Átmenetileg nem vásárolható
Ügyes hosszabbító, elosztó 1 aljzattal, 1,5 m hosszú kábellel. Sencor SPC 40 hosszabbító elosztó 1,5 m/1, 3× 1,0 mm vezetőjének átmérője 3× 1,0 mm. A fehér kivitelezés minden beltérbe illik.
Átmenetileg nem vásárolható
Ügyes hosszabbító, elosztó 1 aljzattal, 5 m hosszú kábellel. Sencor SPC 43 hosszabbító elosztó 5 m/1, 3× 1,0 mm vezetőjének átmérője 3× 1,0 mm. A fehér kivitelezés minden beltérbe illik.
Átmenetileg nem vásárolható
A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.
A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.
A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.
További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.
A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.
A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.