Ár
Elérhetőség
Kategória
Forgalmazó
Raktáron
A 24 l űrtartalmú autós hűtőtáska 4 × 1,5 l-es PET-palack befogadására alkalmas, fekete színű. A Sencor SCM 2224BL-EUE3 hűtés és fűtés funkcióval is rendelkezik, akár 18 °C-kal a környezeti hőmérséklet alá is képes hűteni, és maximum 60 °C-ig képes melegíteni, az autós hűtőtáska kefe nélküli motorral ellátott szellőzőrendszerrel rendelkezik.
Raktáron
A 24 l űrtartalmú autós hűtőtáska 4 × 1,5 l-es PET-palack befogadására alkalmas, fekete színű. A Sencor SCM 3224BL-EUE3 hűtés és fűtés funkcióval is rendelkezik, akár 18 °C-kal a környezeti hőmérséklet alá is képes hűteni, és maximum 60 °C-ig képes melegíteni, az autós hűtőtáska kefe nélküli motorral ellátott szellőzőrendszerrel rendelkezik.
Raktáron
Tulajdonságok:Modern dizájn, nagy belső térrel, 33 lKihúzható fogantyú és nagy kerekek a kényelmes mozgatáshozHűtés és fűtés üzemmódA zöld LED a hűtést, a piros a fűtést jelzi kiAutóban és otthon is használható (két tápfeszültség 12 V és 230 V)Kivehető elválasztó rács, a belső tér jobb kihasználá…
Átmenetileg nem vásárolható
A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.
A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.
A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.
További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.
A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.
A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.