Ár
Elérhetőség
A SENCOR SFS 3050SL elektromos élelmiszer szeletelő 100 W teljesítményfelvétellel, kivehető 17 cm rozsdamentes szeletelőtárcsával, a fokozatmentesen beállítható szeletvastagságért forgatható szabályozóval, valamint levehető adagoló kocsival van felszerelve, amely mindkét irányban ütközővel van ellátva. A méretesebb élelmiszerek szeletelése esetén az adagolótálca teljesen kihúzható.
Átvehető akár: 2024.4.24
A Sencor SFS 1001GR elektromos szeletelő segítségével gyorsanan és hatékonyan szeletelhetjük fel az élelmiszereket. Használata egyszerű és biztonságos, melyet tovább fokoz a gyerkbiztos zár és a csúszásgátló talpak. Egyes részei mosogatógépben is moshatóak, ezáltal nagyon egyszerű a tisztítása.
Átvehető akár: 2024.4.24
A Sencor SFS 4050SS Elektromos szeletelő kivehető rozsdamentes szeletelő tárcsával rendelkezik. Szeletvastagság-szabályozója lehetővé teszi, hogy fokozatmentesen, a kívánt vastagságra legyen beállítható. Tüskés nyomólappal, mely gondoskodik az élelmiszerek biztonságos, elmozdulás elleni rögzítéséről.
Átvehető akár: 2024.4.24
A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.
A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.
A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.
További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.
A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.
A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.