Paraméterek meghatározása
Whirlpool WS5V8CCX/E elektromos tűzhely Whirlpool Elektromos tűzhely WS68IQ8CCXT/E
Whirlpool WS5V8CCX/E elektromos tűzhely

Szabadon álló A energiaosztályú elektromos tűzhely rozsdamentes acél kivitelben, kerámia főzőlappal és 4 főzőzónával. A Whirlpool WS5V8CCX/E 10 forgatógombbal beállítható üzemmódot, tiszta kijelzőt, öntisztító katalitikus rendszert és az ajtó egyszerű tisztítását kínálja. 

Átvehető akár: 2024.4.4

Partnerünktől: MALL
Whirlpool Elektromos tűzhely WS68IQ8CCXT/E Whirlpool Elektromos tűzhely WS68IQ8CCXT/E
Whirlpool Elektromos tűzhely WS68IQ8CCXT/E

Szabadon álló elektromos tűzhely A energiaosztályból és rozsdamentes acélból indukciós főzőlappal. A Whirlpool WS68IQ8CCXT/E a Multifunkciós 8 technológiával rendelkezik, amely rugalmas főzési funkciókat kínál, amelyek a recepttől függetlenül tökéletes eredményt biztosítanak.

Átvehető akár: 2024.4.4

Partnerünktől: MALL


A Whirlpool Corporation elődjét, az Upton vállalatot három fivér alapította 1911-ben az egyesült államokbeli Michigan-ben.
[* 5160717 <] A testvérek első megrendelése a Federal Electric-től érkezett, amelynek eredményeképpen százas nagyságrendben kezdték el gyártani saját találmányukat, a mai mosógép közvetlen elődjének számító elektromos mángorlógépet. A gyors fejlődésnek induló vállalkozás a második világháború után, 1946-ban kilépett a tőzsdére is, de a Whirlpool Corporation nevet csak, 1950-ben vette fel a cég, méghozzá az első automata mosógépük neve nyomán, amely miatt informálisan már korábban is csak Whirlpool-ként emlegették a vállalatot ( Whirlpool örvényt jelent magyarul).
A cég a háborút követő időszak gazdasági konjunktúrájának köszönhetően folyamatosan fejlődött és bővült. Még az *űrkutatásban* is részt vettek a kutató mérnökök, olyannyira, hogy a Whirlpool által kifejlesztett „űrkonyhát” több amerikai űrhajón (Gemini, Apollo, Skyland) is használták. Kezdetben olyan módszerek kidolgozásával bízták meg a vállalatot, amelynek segítségével a súlytalanság állapotában is tápláló ételt lehet előállítani. A megbízás sikeres teljesítését követően a cég, hasonló kutatásokkal vett részt az Apollo és a Skylab elnevezésű űrkutatási programokban is. 1962-ben a NASA Gemini projektjében a Whirlpool Corporation feladata volt az élelmezési és hulladékkezelő technológia kidolgozása.
[* 5163216 >]1986-ban az USA-ban minden második eladott mosógép Whirlpool volt, ezzel az Egyesült Államok piacvezető háztartási gép gyártójává vált a cég. Azonban az 1980-as években a gazdasági növekedés lelassult, és az amerikai piacon már jóformán csak ezrelékben volt mérhető az eredményjavulás. A gyorsan fejlődő piacok meghódításának esélyeit kereső vállalat Európára kacsingatott, nem is eredménytelenül. 1989-ben a Whirlpool közös céget alapított a holland Philips elektronikai vállalttal, amely később 100 százalékos tulajdonban a Whirlpool birtokába került a Philips kivásárlásával. 1990-es években folytatódott a világméretű expanzió, minek folyományaként a konszern Dél-Amerikában és Ázsiában és Afrikában is megvetette a lábát. 1994-ben négy kínai és négy indiai gyárat 1997-ben pedig két Dél-afrikai üzemet vásárolt fel a cég. 1998-ban pedig Dél Amerika legnagyobb fehéráru gyártójával a brazil Multibrasszal vegyesvállalatot hozott létre a Whirlpool, amely 100 százalékos tulajdonosává vált 2000-ben. A Whirlpool ma már világszerte 13 gyártóbázissal rendelkezik, 68 ezer alkalmazottat foglalkoztat és több, mint 30 kutatóközpont tartozik hozzá. Termékeit 170 országban forgalmazza 12 fontosabb márkanév alatt, mellyel a forgalmazás területén is vezető szerepet vívott ki magának. A világ egyik legnagyobb háztartásigép- gyártójaként Európában és Magyarországon is alig másfél évtized alatt az élmezőnybe küzdötte fel magát. A Whirlpool mint márka legfőbb értéke mindig is az innováció volt. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a vállalat által megcélzott vásárlóközönség igényeit leginkább az újabb és újabb technológiai fejlesztésekkel lehet kiszolgálni. Ezért az innováció a cégcsoport márkái számára stabil versenyelőnyt biztosít a piacon, értéket teremtve a vásárlók a kereskedelmi partnerek és a részvényesek számára egyaránt. A termékújdonságoknak köszönhetően a vásárlók hűségesek maradnak a márkához, ez pedig a bevételek újbóli növekedését eredményezi. Az így kapott forrásokat a cég ismét a márkaépítésre, a kutatásfejlesztésre fordíthatja.
A magyar leányvállalat 1992. április 2-án alakult, amely a mai napig kizárólag kereskedelmi-, valamint ezt kiegészítő logisztikai- és marketing tevékenységet folytat. A több, mint tíz éves fennállás alatt a Whirlpool Magyarországon is vezető háztartási márkává vált. A vállalat Magyarországon mindhárom klasszikus disztribúciós csatornán keresztül értékesít termékeket. Jelen van a nagykereskedésekben, a műszaki cikkekkel foglalkozó szakkereskedésekben, valamint a hipermarketekben is. Partnerei között az összes, a szegmensben érdekelt meghatározó gazdasági szereplő megtalálható.


[* 5161478 <] **Mike Todman üzenete**
(Elnök, Whirlpool International)

A Whirlpool 16 éve van jelen Európában, és ezidő alatt az ismeretelen névből vezető háztartási gép márka lett szerte Európában. Elkötelezettségünk lelke a strtatégiai befektetés mind a márkákba, az innocváció területére, a gyártásba és a közösségbe, hogy fenntartsuk vásárlóink lojalitását és vezető helyzetünket az iparágon belül.


További információk a www.whirlpool.com és a www.whirlpool.hu weboldalakon találhatók.