HU dům a zahrada


A termékrendelés menete

I. Termék keresése

Ha Önnek konkrét elképzelése van arról, hogy melyik terméket szeretné megvásárolni Webáruházunkban, a leggyorsabb megoldás a termékre keresés. Weboldalunkon az Ön által megvásárolni kívánt terméket kétféleképpen keresheti meg:

  1. Az oldal tetején a MALL.HU logó mellett látható Keresőmezőbe írja be a termék nevét, amelyet keres. A megtekinteni kívánt terméket a termék nevének beírása közben a kereső által felajánlott javaslatokra kattintva vagy a beírt keresőszó után a ’keres’ gombra kattintva választhatja ki.
  2. Az oldal felső részében látható menüpontok alapján (pl. Nagy háztartási gépek, Fotó, Elektronika, stb.) majd a bal oldalon megjelenő almenük alapján válassza ki a termékkategóriát, ahol az Ön által megvásárolni kívánt termék is megtalálható (pl. Mosógép, LED TV, Szépségápolási és egészségmegőrző termék).

II. A termék elérhetősége és a várható szállítási ideje

Webáruházunk a termékek aloldalán tájékoztató jelleggel feltünteti a termék elérhetőségére vonatkozó információt, így a termékeket ”raktáron”, ”központi raktáron”, ”beszállítónál készleten”, ”átmenetileg nem vásárolható” és más hasonló megjelölésekkel látja el. A termékek elérhetőségére vonatkozó információkat a weboldalunk automatikusan frissíti. Weboldalunk állandóan frissül, ugyanakkor a megrendelések nagy száma miatt, illetve a frissítések átfutási ideje miatt a termékek elérhetőségére vonatkozó információk a valóságtól eltérőek lehetnek, így Webáruházunk a termékek elérhetőségére vonatkozó információk valóságtartalmáért nem tud felelősséget vállalni.

Ha a termék aloldalán ”raktáron” megjelölés szerepel, az azt jelent, hogy a termék Webáruházunk raktárában megtalálható.

A ”központi raktáron” megjelöléssel ellátott termékek Webáruházunk cseh anyavállalatának központi raktárában vannak. Ilyen esetben a megrendelt termék várható szállítási ideje minimum 3 munkanap.

”Beszállítónál készleten” megjelöléssel akkor látjuk el a terméket, ha a termék a beszállítónktól kapott információk szerint a beszállítónál van raktáron.

Ha a termék mind Webáruházunk, mind beszállítóink készletéből elfogyott, azt ”átmenetileg nem vásárolható” jelzéssel látjuk el.

A termékek aloldalán a termékek elérhetőségére vonatkozó információk mellett feltüntetjük a termékek várható szállítási időpontját. A feltüntetett határidők csupán tájékoztató jellegűek, amelyek a Webáruházunkkal szerződéses jogviszonyban álló futárszolgálatok tájékoztatásán és a termékek elérhetőségére vonatkozó megjelölésen alapulnak, így a termékek tényleges kiszállítási határideje a feltüntetett időponthoz képest eltérő lehet.

III. A termék megrendelésének menete

1. Kosár

Miután kiválasztotta, hogy melyik terméket kívánja Webáruházunktól megrendelni, a termék megrendelésének folyamatát a termék kosárba helyezésével indíthatja el. A kosár tartalmát a megrendelés véglegesítéséig módosíthatja, tetszése szerint helyezhet bele további termékeket, módosíthatja az adott termékből megrendelt mennyiséget vagy akár törölheti is a termékeket.

A kosárban a kiválasztott és megvásárolni kívánt termék listáját láthatja, a termék pontos nevével, a várható szállítási idővel, továbbá a megrendelt darabszámot. A kosár tartalmát a II. pontban foglaltak szerint lehet változtatni. A termékek feltüntetett ára az ÁFA-t tartalmazza.

A kosár tartalmát úgy tudja ellenőrizni, hogy a weboldal jobb felső részén található Kosár ikonra klikkel.

2. Bejelentkezés

A megrendelés folyamatának következő lépésében a weboldalunk átirányítja Önt a bejelentkezés menüpontra, ahol választhat a bejelentkezés, a regisztráció és a regisztráció nélküli vásárlás lehetőségei közül.

A kiválasztott termék megrendeléséhez Ön nem köteles regisztrálni. A regisztráció előnyei, hogy nyomon követheti aktuális rendelését, létrehozhat kívánságlistát, visszakeresheti korábbi rendeléseit a fiókjában, értesülhet újdonságainkról, akcióinkról.

Ha Ön regisztrálni szeretne, nem kell mást tennie, mint megadni az e-mail címét és máris folytathatja a rendelést. Kérjük, hogy minden esetben valós e-mail címet adjon meg. A nem valós e-mail cím megadásából eredő károkért Webáruházunk nem tud felelősséget vállalni.

Ha Ön már regisztrált vásárló, kérjük adja meg jelszavát és e-mail címét, majd folytassa a megrendelést. Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az ”Elfelejtette a jelszavát?” linkre, írja be az e-mail címét és rendszerünk generál egy új jelszót, amelyet elküldünk Önnek a megadott e-mail címre.

3. A személyes adatok megadása

Ha Ön új vásárlóként rendel, kérjük, válassza ki, hogy saját nevében vagy cég nevében kíván rendelni, majd töltse ki a megrendeléshez kért információkat. Ha nem tölti ki a szállítási címet, akkor rendszerünk automatikusan a számlázási címet tekinti szállítási címnek.

Ha Ön korábban már regisztrált, kérjük válassza ki a szállítási címet és a számlázási címet. Egyszerre több címet is megadhat és így a következő alkalommal, amikor vásárolni szeretne, nem kell újra kitölteni a kívánt címet, csak egy kattintással kiválaszthatja a megfelelőt.

A számlán minden esetben az a név és cím fog szerepelni, amit a rendelés leadásakor megad.

4. A szállítási és fizetési mód kiválasztása

A következő menüpontban kiválaszthatja, hogy a terméket személyes átvétellel vagy házhozszállítással kívánja átvenni, illetve utánvétes, banki átutalásos vagy bankkártyás fizetéssel kíván fizetni. Ha ajándékutalvánnyal vagy kuponnal kíván fizetni, annak kódját a fizetési mód kiválasztása során adhatja meg.

Felhívjuk figyelmét, hogy az adott rendelésben Ön által megadott számlázási adatokat és a fizetési módot korlátozottan, míg a szállítási módot egyáltalán nem tudja megváltoztatni a megrendelés rögzítése után.

5. Összefoglaló a rendelés elküldése előtt

A megrendelés véglegesítése előtt a Weboldalunk összefoglalja a megrendelés adatait. Az összefoglaló oldalon áttekinthetők a szállítási költségek és a szállítás, illetve a személyes átvétel várható időpontja, a szállítási cím és a számlázási cím.

Kérjük, mindenképpen ellenőrizze a megrendelés összefoglalásában szereplő adatok helyességét. A számlázási adatokat és a fizetési módot korlátozottan, míg a szállítási módot egyáltalán nem tudja megváltoztatni a megrendelés rögzítése után.

Ha helyesnek találta a megrendelésre vonatkozó valamennyi, az összefoglalóban szereplő adatot, a ”Rendelés küldése” gombra kattintással tudja véglegesíteni a megrendelést.

IV. Változtatások a rendelésben

Ha a megrendelés leadását követően a megrendelésen változatni szeretne, az alábbi lehetőségei vannak. Bármilyen változtatással, megrendelt termék törlésével kapcsolatosan problémája adódik, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

1. A megrendelésben szereplő termék kicserélése egy másik termékre

Az elküldött rendelésben szereplő termékekből csak törölni lehet, új terméket az adott megrendeléshez nem lehet hozzáadni. Ha Ön egy termékre adott le rendelést és ezen termék helyett egy vagy több másikat szeretne rendelni, törölje a megrendelést és adjon le egy új megrendelést.

Ha Ön több terméket rendelt és a megrendelt termékek közül csak néhányat szeretne kicserélni, ezt kétféleképpen teheti meg:

  • Ha több termék szerepel a rendelésében, törölje a nem kívánatos terméket és adjon le egy új rendelést arra a termékre, amelyiket a törölt termék helyett kívánja megvásárolni. A többi, nem törölt termékre vonatkozó megrendelés továbbra is érvényben marad és így két megrendelése lesz. Kérjük, hogy ezt a megoldást csak akkor válassza, ha a termékeket személyes átvétellel veszi át, ellenkező esetben a két rendelésért külön-külön szállítási díjat kell fizetnie.
  • Megszünteti a teljes rendelést, és újat hoz létre.

2. Szállítással kapcsolatos változtatások

A szállítás módján sajnos utólag, a megrendelés leadását követően már nincs lehetősége változtatni. Amennyiben rendelésének szállítási idejét szeretné későbbi időpontra módosítani, ezt a termék feladását követően futárszolgálatunkkal tudja egyeztetni.

3. Fizetési móddal kapcsolatos változtatások

A fizetési módot Ön csak abban az esetben változtathatja meg, ha banki átutalás helyett inkább utánvétellel, vagyis a termék átvételekor készpénzzel szeretne fizetni.

Ennek lépései: lépjen be a Vásárlói fiókjába, kattintson a „Rendeléseim” ablakra, válassza ki az aktuális rendelését a rendelésszám alapján. A Rendelés összefoglaló alatt láthatja a fizetési módot. Kattintson a „Fizetési mód utánvételre változtatása” gombra.

Egyéb, a fizetési móddal kapcsolatos változtatásra a megrendelés leadását követően már nincs lehetőség.

4. Számlázási cím módosítása

A számlázási cím módosítására kizárólag a megrendelés rendszerünk általi lezárásáig van mód, ezért a számlázási cím módosításának lehetőségéért Webáruházunk nem vállal felelősséget.

A számlázási cím módosításához lépjen be a Vásárlói fiókjába, kattintson a ”Rendeléseim” ablakra és válassza ki az aktuális rendelését a rendelésszám alapján. Ezt követően a számlázási címnél (ha a rendszer a megrendelést nem zárta le), kattintson a szerkesztés gombra. A számlázási adatokat a megrendelés rendszerünk általi lezárása után nem tudjuk módosítani.

Kérjük, minden esetben bizonyosodjon meg arról, hogy a megrendelés visszaigazolásában szereplő adatok megfelelőek a számla kiállításához.

5. A megrendelés törlése

Amíg nem kapta kézhez a terméket (vagyis ún. ”nyitott” megrendelés esetében) a rendelést a Vásárlói fiókjában tudja törölni.

A megrendelés törléséhez lépjen be a Vásárlói fiókjába, kattintson a ”Rendeléseim” ablakra, majd válassza ki az aktuális rendelését a rendelésszám alapján. Ha Ön egy terméket rendelt, kattintson a „Megrendelés törlése” linkre. Ha Ön több terméket rendelt, törölje a termékeket egyenként a ”Tétel törlése” linkre kattintva. A megrendelés teljes törléséhez az összes tételt törölnie kell.