Ügyfélközpont

Az Ügyfélközpont minden regisztrált és bejelentkezett felhasználó számára elérhető. Az Ügyfélközpont eléréséhez kattintson az alábbi gombra.

Irány az ügyfélközpont

Milyen előnyökkel jár?

  • Lehetőség van nyomonkövetni a rendeléseket, azok előrehaladását és az előzményeket is. Az adott megrendelésen belül van lehetőség a megvásárolt terméket értékelni, jelezni a visszaküldést, reklamációt.
  • Bevásárlólisták létrehozásának lehetősége.
  • Lehetőség a figyelő beállítására (ár, elérhetőség).

Hogy juthat el az ügyfélközpontba?

  • Először is, rendelkeznie kell felhasználói fiókkal. Ha nincs fiókja, itt regisztrálhat.
  • Az ügyfélközpontba a Fiókom ikonra kattintva tud bejelentkezni. (A mobil verzióban a Fiók nevű ikonra kattintva) Ez a képernyő jobb felső sarkában található.
  • A bejelentkezési adatok megadása és megerősítése után bejelentkezik a fiókba.
  • Az ügyfélközpont a Fiókom ikon alatt érhető el.

Ügyfélközpont felépítése

Az ügyfélközpont több részre oszlik. Minden rész más-más területhez tartozik.

Megrendelések

Az oldal tartalmazza az összes korábban létrehozott rendelést. Mindegyikhez tartozik egy regisztrált rendelésszám.

A képernyő két részre oszlik:

  • Kiszállított rendelések - A folyamatban lévő rendelések láthatóak. A rendelés állapota megjelenik az oldalon, illetve a vezérlőgombok segítségével további műveletek is elvégezhetőek.
  • Lezárt rendelések - Az összes régi, lezárt rendelés jelenik meg. Megjelenik a legutóbbi lezárult rendelés is az összes információval, vezérlőgombbal. A régebbi rendelések esetén a további információk a Rendelés részletei gombra kattintva jelennek meg.

Bevásárlólisták

A bevásárlólista azokat a termékeket tartalmazza, amiket már kiválasztott, de később szeretné megvásárolni. A listát könnyedén megoszthatja ismerőseivel, szeretteivel. Az oldalon böngészhet a már létrehozott listák között vagy újat is létrehozhat.

Fiók és beállítások

Ez az oldal a felhasználói fiókja és beállítások kezelésére szolgál. A következő részekre oszlik:

  • Alap információk - Alap adatokat tartalmaz, mint például vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, egyebek. Lehetőség van az adatok vagy a jelszó megváltoztatására.
  • Szállítási címek - Szállítási címek kezelésére szolgál. A rendelés során lehetőség lesz választani az elmentett szállítási címek közül.
  • Számlázási adatok - Számlázási adatok kezelésére szolgál. A rendelés során lehetőség lesz választani az elmentett számlázási adatok közül.
  • Mentett bankkártyák - Ha beleegyezik a bankkártya mentésébe a vásárlási folyamat során, a mentett bankkártya itt jelenik meg. Itt lehetőség van a mentett kártya törlésére is.
  • Felhasználói fiók törlése - Ez a rész a felhasználói fiók teljes törlésére szolgál.

Figyelők

Figyelemmel kísérheti az adott termék elérhetőségét és árát. Egyetlen kattintással beállíthatja az emailes értesítést. E-mailt küldünk Önnek, amint a termék elérhetővé válik vagy az ára az Ön által megadott értékre csökken.

Amennyiben a termék már nem elérhető, az ügyfélközpontban leállíthatja a figyelést.

Hogy állíthatom be a figyelőt?

A figyelt termék esetén kattintson az Ár figyelése vagy a Termék elérhetősége gombra.

Az ár figyelése esetén állítsa be az összeget és kész is. Fogunk jelezni, amennyiben a termék ára elérte a beállított árat.

Kilépés

A fiókból való kijelentkezésre szolgál.