Online Ügyfélszolgálat (Gyakran Ismételt Kérdések)
Mielőtt ügyfélszolgálatunkat hívná vagy e-mailt írna, kérjük nézze át Online Ügyfélszolgálatunkat, ahol választ talál a gyakran ismételt kérdésekre, ezzel csökkentheti az ügyintézéssel töltött időt.
Azt itt megtalálható kérdésekre nem áll módunkban külön e-mail-ben is válaszolni.
Köszönjük a megértését!
Termékkel, megrendeléssel kapcsolatos kérdések
Technikai kérdésem van a termékkel kapcsolatban! Kitől érdeklődhetek a működésével, paramétereivel kapcsolatban?
Amennyiben nem talál választ honlapunkon a termék leírásában, kérjük keresse fel a gyártó honlapját, ott valószínűleg megtalálja a hiányzó információkat, vagy kérjük írjon e-mailt ügyfélszolgálatunknak, ahol igyekszünk pontos felvilágosítást adni.
Mikor érkezik webáruházukba xy termék?
Nem tudjuk előre meghatározni, hogy mikor érkezik egy adott termék, ezért kérjük használja a Termékfigyelő szolgáltatásunkat, amely jelzi Önnek ha raktárra érkezett egy Ön által keresett termék.
Hogyan kereshetek egy adott terméket a weboldalon?
- Az oldal tetején a logo mellett látható Keresőmezőbe írja be a terméket amelyett keres. Kattintson a kereső által felajánlott javaslatokra vagy a beírt keresőszó után a keres gombra és a weboldalunk megmutatja a keresési eredményeket.
- Az oldal felső részében látható menüpontok alapján (pl. Nagy háztartási gépek, Fotó, Elektronika…) majd a baloldalon megjelenő almenük alapján válassza ki a termékkategóriát, ahol terméke is megtalálható (pl. Mosógép, LED TV, Parfüm…). majd tegye a kosárba.
A termékek eltűntek a kosaramból, mit tegyek?
Kérjük ezesetben ismételje meg újra a folyamatot, tegye a kosárba a terméket újból.
Raktáron van az általam keresett termék?
Honlapunkon a termék adatainál minden esetben feltüntetjük, hogy Raktáron van-e az adott termék.
Kérjük tekintse meg a keresett terméket weboldalunkon.
Mit jelent, hogy „Beszállítónál készleten” vagy „Raktáron” van a termék?
-
Raktáron
a termék csehországi központi raktárunkban van, a várható szállítás ideje 1-3 munkanap. -
Raktáron - Közvetlenül partnerünktől
a termék partnerünk raktárában van, a kiszállításról partnerünk gondoskodik. A szállítás várható időtartamát a termék mellett feltüntetve találja. -
Beszállítónál készleten
a beszállítónak le kell szállítania a terméket raktárunkba, mielőtt értékesíteni tudnánk. -
Átmenetileg nem vásárolható
a termék jelenleg nem beszerezhető.
A pozíciók mellett feltüntetett dátum a termék várható házhoz szállítási idejét mutatja.
Meg lehet tekinteni valahol a terméket?
Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül
tudja megtekinteni. Ellenőrzésre átvételkor nyílik lehetőség.
Ha mégsem megfelelő a termék, a vásárlást követően 14 nap áll rendelkezésre a vásárlástól való elállásra, vagyis a rendelés lemondására.
Fizetéssel, számlázással kapcsolatos kérdések
Banki átutalással kapcsolatos információ
Banki átutalással kapcsolatos információ
Miután leadta megrendelését oldalunkon, kap egy automatikus e-mail üzenetet, melyben szerepel az összes adat az utaláshoz (számlaszámunk, számla végösszege, stb.).
Miután átutalta az összeget és az beérkezett számlavezető bankunkhoz, visszaigazoljuk a befizetést. A termékeket a raktárunkba érkezésük után, a rendeléskor kiválasztott módon eljuttatjuk Önhöz, vagy értesítjük a személyes átvétel lehetőségéről.
A számlázás a készpénzes fizetési módoknál részletezett módon fog megtörténni. Amennyiben a tranzakció mégsem jön létre, az átutalt összeget haladéktalanul visszautaljuk számlájára.
Az átutalásra 2 munkanap áll rendelkezésére. Amennyiben 2 munkanapon belül nem utalja át az összeget, kénytelenek vagyunk törölni a megrendelését.
Kérjük banki utalásnál a közlemény rubrikába írja be a 10 jegyű befizetési azonosítót és a 8 jegyű megrendelési számot, amelyet e-mailben küldünk Önnek a megrendelés után!
Fizethetek bankkártyával személyes átvételnél?
Fizethetek bankkártyával személyes átvételnél?
Amennyiben kiszállítással rendeli meg a terméket, abban az esetben a futárnak készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni.
Áfa nélküli fizetésre van lehetőség? Vagy közösségen belüli nettó értékesítésre?
Áfa nélküli fizetésre van lehetőség? Vagy közösségen belüli nettó értékesítésre?
Áfa nélkül nem lehet a webáruházunkban vásárolni. Nincs lehetőség külföldre nettó értékesítésre sem.
Webáruházunk csak Magyarország területén értékesít.
A fizetendő ár mindig áfával együtt értendő.
Nem kaptam számlát a kiszállítótól, mikor és hogyan kapom meg?
Nem kaptam számlát a kiszállítótól, mikor és hogyan kapom meg?
A számlát minden esetben az áru kiszállítása után küldjük el Önnek e-mailben elektronikus formában
4 munkanapon belül. Az áru átvételekor csak fuvarlevelet kap futárunktól.
Ez idő alatt felmerülő esetleges probléma esetén ez a fuvarlevél bizonyítja vásárlását, és szolgál
hivatalos dokumentumként.
Ha 4 munkanapon belül nem érkezik meg a számla kérjük jelezze az e-mail címünkre, és elküldjük Önnek a számlát.
Módosíthatom a számlázási címet a rendszerben?
Módosíthatom a számlázási címet a rendszerben?
Elvileg igen, de a raktáron lévő termékeknél csupán néhány perc áll rendelkezésére, amíg módosíthatja a számlázási adatokat! A beszállítónál készleten lévő termékek esetében addig tudja módosítani, amíg raktárunkba érkezik az áru.
Házhozszállítással, termék átvételével, termék cserével kapcsolatos kérdések
Házhoz szállítás, Személyes átvétel
Mennyibe kerül vidékre a házhoz szállítás?
Mennyibe kerül vidékre a házhoz szállítás?
Kis csomag (30 kg alatti, 1 m3-nél kisebb doboz) esetén DPD futárszolgálattal 1 490 Ft.
Nagy csomag (30 kg felett, 1 m3-nél nagyobb doboz) esetén Gebrüder Weiss futárszolgálattal 5 990 Ft, melyet a feladást követő 2. munkanapon futárszolgálatunk kikézbesít.
Mit értünk pontosan vidéki kiszállítás alatt (milyen települések tartoznak bele)?
Mit értünk pontosan vidéki kiszállítás alatt (milyen települések tartoznak bele)?
Irányítószám alapján Budapest 1-essel kezdődik. Minden más számmal kezdődő településre a vidéki kiszállítás vonatkozik.
Mennyibe kerül Budapestre a házhoz szállítás?
Mennyibe kerül Budapestre a házhoz szállítás?
Kis csomag (30 kg alatti, 1 m3-nél kisebb doboz) esetén DPD futárszolgálattal 1 490 Ft.
Nagy csomag (30 kg felett, 1 m3-nél nagyobb doboz) esetén Gebrüder Weiss futárszolgálattal 5 990 Ft, melyet a feladást követő 2. munkanapon futárszolgálatunk kikézbesít.
Több termék házhoz szállítása esetén mennyi a kiszállítási díj?
Több termék házhoz szállítása esetén mennyi a kiszállítási díj?
Ebben az esetben a legnagyobb csomag egyszeri díjáért szállítjuk ki Önnek a termékeket. Egyetlen esetben számolunk fel kétszeres kiszállítási díjat:
ha Ön több terméket rendelt, az egyik termék nincs még a raktárunkban, a másik terméket viszont szeretné mihamarabb készhez kapni, akkor kérheti a termékek külön-külön kiszállítását. Ebben az esetben kétszeres szállítási díjat számolunk fel.
Mikor kapom meg a terméket?
Mikor kapom meg a terméket?
A visszaigazolásban egy előre látható szállítási dátumot adunk meg, amelyet egy email-ben és SMS-ben még egyszer megerősítünk. Amint megkapta a futárszolgálattól az értesítést, Budapestre és vidékre a kis csomag 1 munkanapon belül, a nagy csomag 2 munkanapon belül érkezik.
Az időpont változtatásának a jogát fenntartjuk. Köszönjük a türelmét!
Mikor vehetem át személyesen a terméket?
Mikor vehetem át személyesen a terméket?
Sms-ben értesítjük amint átveheti a megrendelt terméket. Kérjük minden esetben várja meg az SMS megérkeztét, az előtt semmiképp nem tudjuk átadni a terméket. Köszönjük a türelmét!
Csak meghatározott időpontban tudom átvenni a kiszállított terméket, hogy tudom ezt egyeztetni?
Csak meghatározott időpontban tudom átvenni a kiszállított terméket, hogy tudom ezt egyeztetni?
Emailben és sms-ben értesítjük, amint rendelt termékeit átadjuk a futárszolgálatnak. Futárszolgálatunk minden esetben egyeztet a kiszállítás megfelelő időpontjáról, de ön is jelezheti feléjük telefonon a megfelelő napot szállításra.
Ha több terméket rendelek, mennyi szállítási díjat kell fizetnem?
Ha több terméket rendelek, mennyi szállítási díjat kell fizetnem?
Alapvetően 1 termék árának megfelelő szállítási díj kerül kiszámlázásra.
-
30 kg alatti, 1m3-nél kisebb áru kiszállítása DPD futárszolgálattal1 490
Ft vidékre és Budapestre.
-
30 kg feletti, 1 m3-nél nagyobb áru kiszállítása
vidékre és Budapestre Gebrüder Weiss futárszolgálattal 5 990 Ft-ba kerül
A szállítás összegét, a megrendelés közben a 3. oldalán láthatja.
Mi számít kis csomagnak illetve nagynak?
Mi számít kis csomagnak illetve nagynak?
A régi készüléket elszállítják? Van költség vonzata?
A régi készüléket elszállítják? Van költség vonzata?
Ha Ön igényt tart rá, mi elszállítjuk régi készülékét és a környezetvédelmi előírásoknak megfelelő módon gondoskodunk róla. A régi készülék elszállítása ingyenes, ha egyúttal történik az új készülék kiszállításával.
Kérjük, igényét megrendelését követően jelezze felénk e-mailben, hogy a futárszolgálatot időben tájékoztathassuk róla.
Késik a kiszállítás, mi a teendő, mikor várhatok pontos dátumot?
Késik a kiszállítás, mi a teendő, mikor várhatok pontos dátumot?
Mivel a termék raktárunkba való érkezése a beszállítóinkon múlik, ezért kérjük szíves türelmét a kiszállítással kapcsolatban! Amíg megrendelése nem érkezik be hozzánk, nem tudunk biztos időpontot mondani telefonon keresztül sem.
Amint postáztuk Önnek a terméket értesítjük e-mailben és SMS-en keresztül. Előre is köszönjük a türelmét és a megértését!
Mikor vehetem át a terméket?
Mikor vehetem át a terméket?
Hétfőtől – Péntekig 10:00 – 19:00
Szombat – Vasárnap zárva
Amint a rendelése átvételre készen áll a boltunkban, az Ön által megadott e-mail címre levelet küldünk a termék átvételének lehetőségéről, illetve SMS-ben is értesítjük.
Kérjük az értesítést minden esetben várja meg!
Nem kaptam számlát a kiszállításnál, mikor és hogyan kapom meg?
Nem kaptam számlát a kiszállításnál, mikor és hogyan kapom meg?
A számlát minden esetben az áru kiszállítása után küldjük el Önnek e-mailben elektronikus formában 4 munkanapon belül. Az áru átvételekor csak fuvarlevelet kap futárunktól.
Ez idő alatt felmerülő esetleges probléma esetén ez a fuvarlevél bizonyítja vásárlását, és szolgál hivatalos dokumentumként.
Ha 4 munkanapon belül nem érkezik meg a számla kérjük írja meg e-mail címünkre, és elküldjük Önnek a számlát.
Jótállás/garancia, szerviz
Hogyan kapom meg a garancialevelet?
Hogyan kapom meg a garancialevelet?
Házhoz szállítás és átvevőhelyen/Z-BOX-os átvétel esetén a garancialevelet a Felhasználói fiókban megadott e-mail címre küldjük 3 munkanapon belül.
Nem kaptam jótállási jegyet, mi a teendő
Nem kaptam jótállási jegyet, mi a teendő
Amennyiben nem kapott a helyszínen jótállási jegyet, kérjük írja meg e-mail címünkre, és utólag pótoljuk az elmaradást.
Figyelem! A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét, amennyiben a számla rendelkezésre áll, a szervizhálózat és üzletünk kötelessége kifogásával foglalkozni.
Nincs kitöltve a garancialevelem, mi a teendő?
Nincs kitöltve a garancialevelem, mi a teendő?
Figyelem! A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét, amennyiben a számla rendelkezésre áll, üzletünk kötelessége reklamációjával foglalkozni.
Mikor lesz kész a szervizelésre leadott termékem?
Mikor lesz kész a szervizelésre leadott termékem?
A szervizelésre átvett termékek megjavítását követően email-ben értesítjük a vásárlót, hogy készen van a termék, és futárszolgálattal kézbesítjük ki a megadott címre. Kérjük szíves türelmét, a szervizelési idő 30 napon belül történik.
Hány év szavatosság van egy adott termékre?
Hány év szavatosság van egy adott termékre?
Az Európai Unió egységesen szavatossági jogokra vonatkozó szabálya szerint 2 év szavatosságot biztosítunk a termékeinkre.
Hány év garancia van egy adott termékre?
Hány év garancia van egy adott termékre?
Általában 1 év garanciát vállalunk termékeinkre.
Mi a különbség a garancia (jótállási idő) és a szavatosság között?
Mi a különbség a garancia (jótállási idő) és a szavatosság között?
A jótállási idő alatt (1 év) nem Önnek kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, hanem a kereskedőnek. Szavatosságnál viszont (2 év) a bizonyítási kötelezettség a teljesítést követő első 6 hónapban a kereskedőt, utána pedig a fogyasztót terheli.
A meghibásodott terméket szervizbe vagy az üzletükbe kell visszavinnem?
A meghibásodott terméket szervizbe vagy az üzletükbe kell visszavinnem?
A leggyorsabb a panaszfeldolgozás érdekében javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a szervizhez.
Ha nem találja szolgáltatást a listán, ellenőrizze a szavatossági vagy a gyártó honlapján. Abban az esetben, ha a panasz közvetlenül hozzánk jelenti be, a termékét mi juttatjuk el szervizelésre. Ez esetben kérjük a terméket a garanciapapír és a számla mellékletével adja át a futár részére.
A szerviz köteles terméket is cserélni?
A szerviz köteles terméket is cserélni?
Nem. A szerviz kizárólag a hibás termék javításával foglalkozik. A hibás termékkel közvetlenül hozzájuk forduljunk. Ha a terméket nem tudják kijavítani, akkor a cserét, a vételár visszafizetését vagy az árleszállítást a szerviz véleményezése alapján a kereskedőtől áll jogában kérni.
Reklamáció
Hibátlan terméket kötelesek 14 napon belül visszavenni, ha kérem?
Hibátlan terméket kötelesek 14 napon belül visszavenni, ha kérem?
Bővebb információért kérjük kattintson ide.
Hibás, sérült terméket kaptam, mi a teendő?
Hibás, sérült terméket kaptam, mi a teendő?
Kérjük minden esetben nézze át a terméket a kiszállításnál, mert külsőleg sérült termék esetében utólag nem tudunk reklamációt elfogadni!
Ha a termék átvételekor észleli a sérülést ne vegye át, hanem küldje vissza az árut, és készíttessen jegyzőkönyvet a futárral. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk reklamációt elfogadni.
Amennyiben működési hiba lépett fel a terméknél kérjük jelezze felénk emailben írja le a készülék hibáját, és a beazonosítás érdekében adja meg rendelési számát.
Ha a megrendelt termék sérült,kérjük az adott terméket a sérüléssel fényképezze le és a képeket küldje el részünkre az info@mall.hu vagy az ugyfelszolgalat@mall.hu e-mail címre. A dokumentáció alapján értesítjük Önt a továbbiakról.
Hibásan működő termék esetén el kell fogadnom, ha nem új termékre cserélnek, hanem javítanak?
Hibásan működő termék esetén el kell fogadnom, ha nem új termékre cserélnek, hanem javítanak?
Igen, bizonyos esetekben el kell fogadni a vadonatúj helyett a javított darabot. Mind jótállás, mind szavatosság esetén elsősorban a termék javítását vagy cseréjét áll a vevő jogában kérni.
Ez alól kivétel, ha a csere lehetetlen (például nincs azonos termék készleten) vagy a csere aránytalan többletköltséget eredményezne (például abban az esetben, ha a hibás termék azonnal és minimális költséggel javítható.)
Hibásan működő termék esetén visszakérhetem a pénzem, vagy el kell fogadnom a levásárlási lehetőséget?
Hibásan működő termék esetén visszakérhetem a pénzem, vagy el kell fogadnom a levásárlási lehetőséget?
Indokolt esetben lehetséges a vásárláskor kifizetett összeg visszakérése. Amennyiben sem cserére, sem javításra vonatkozó kötelezettségnek nem tesz eleget a kereskedő, akkor a hibát a kereskedő költségére a vevő kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja, illetve árleszállítást vagy a vételár visszafizetését kérheti. Levásárlásra nem kötelezhet minket a kereskedő.
Nem kaptam magyar nyelvű. használati utasítást, mi a teendő?
Nem kaptam magyar nyelvű. használati utasítást, mi a teendő?
Kérjük írja meg e-mail címünkre és utólag küldünk Önnek magyar nyelvű tájékoztatót.
Nem kaptam e-mailben visszajelzést, mi a teendő?
Nem kaptam e-mailben visszajelzést, mi a teendő?
Amennyiben rendelésről, szállításról nem kapott visszaigazoló e-mailt, kérjük ellenőrizze a honlapunkon a vásárlói fiókjában megadott e-mail címet, hogy nem történt-e elírás. Az esetek nagy százalékában ezért nem érkezik meg a válasz e-mail.
Minden email-re reagálunk, a beérkezett emaileket folyamatosan feldolgozzuk, amennyiben nem kapott választ 2 munkanapon belül, kérjük, hogy még egyszer továbbítsa üzenetét az e-mail címünkre.