A termék sérülten érkezett

  • Kérjük minden esetben ellenőrizze a terméket a kiszállításnál.
  • Ha a termék átvételekor észleli a sérülést, kérjük ne vegye át, hanem küldje vissza az árut, és készíttessen jegyzőkönyvet a futárral. Jegyzőkönyv hiányában, sajnos nem tudunk reklamációt elfogadni.
  • Ha a sérült termék átvétele megtörtént,kérjük az adott terméket a sérüléssel fényképezze le és a képeket küldje el részünkre reklamacio@mall.hu e-mail címre. A dokumentáció alapján értesítjük Önt a továbbiakról.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

reklamacio@mall.hu

GYIK

Nem talált választ a kérdésére?

Ha nem találta meg a választ a kérdésére, kérjük, telefonon vagy e-mailben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. További információt a MALL.hu Általános Szerződési Feltételeiben talál.