Visszaküldések és szerviz
Információk a termékvisszaküldés és a panaszkezelés kapcsán
Kedves Vásárlóink!
Szeretnénk biztosítani róla, hogy minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy megrendelése biztonságban odaérjen Önhöz ebben a rendkívüli helyzetben.
Annak érdekében, hogy óvjuk vásárlóinkat és munkavállalóinkat, a következő lépéseket vezettük be:
- munkavállalóink felelősségteljesen végzik munkájukat, eldobható kesztyűt, arcvédőt és fertőtlenítőt használnak
- különösen odafigyelünk arra, hogy a kontaktusszámot a lehető leghatékonyabb módon lecsökkentsük és ennek megfelelő fejlesztéseket vezetünk be
- bővebb információt az elállásról és a panaszkezelésről itt talál.
Kollegáink jelenleg a rendkívüli nyomás ellenére is törekednek arra, hogy minden rendelést teljesítsenek, mivel egyre több csomagot adunk fel.
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy kezeljük a kialakult helyzetet, számíthatnak a munkánkra.
Köszönjük megértésüket!
a MALL.HU csapata
Kérjük válassza ki a megfelelő opciót:
Az új termék számomra nem megfelelő
Elállási jog / Elállás a vásárlástól
A készülék a vásárlást követő 14 napon belül meghibásodott
A termékhiba a vásárlást követő 14 napon belül
Termékkel kapcsolatos reklamáció
Sérült vagy hibás termék
a garanciális időszak alatt
A termék sérülten érkezett
A megrendelt termék
a szállítás során megsérült
A küldemény hiányosan érkezett / Megrendelésem nem teljes
A csomag nem tartalmaz minden egyes megrendelt terméket
Téves áru / Nem a megrendelt terméket kaptam
A csomag nem a megrendelt terméket
tartalmazza.
„3 munkanapos csere“
A terméke a vásárlást követő három
napon belül elromlott.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: