HU FMCG


Sajtóhírek

A Mall.hu-nál működik az ország legjobb ügyfélszolgálata

2018. szeptember 27.

2018-ban a Mall.hu webáruház érdemelte ki a legjobb ügyfélszolgálatnak járó díjat, amit a 19. alkalommal szervezett Internet Hungary 2018 konferencián ítélt oda a zsűri az egyik legnagyobb hazai online áruházat üzemeltető Internet Mall Hungary Kft-nek.

A legnagyobb hazai internetes szakmai fórumnak számító Internet Hungary 2018 konferencia keretében hirdették meg a legjobb ügyfélszolgálat címért folyó pályázatot. A rendkívül széles választékot kínáló egyik legnagyobb hazai webplázaként a Mall.hu pályázata emberközpontúságával érdemelte ki az idei díjat, amit a konferencia keretében vehetett át Deli Ágnes, a Mall.hu ügyfélkapcsolati vezetője.

„Webáruházként az egyik fő célkitűzésünk, hogy megmutassuk, valódi emberek dolgoznak nálunk is, és hogy ügyfélszolgálatunkon nem csak robottal lehet beszélni, vagy gépi hanggal szót érteni, hanem valódi emberek adnak valódi választ a felmerülő egyedi kérdésekre. Mindezek mellett legfőbb törekvésünk, hogy vásárlóink teljeskörű kiszolgálást kapjanak, a lehető legmagasabb minőségben, és a lehető leggyorsabban. Így ügyfélszolgálatunk nemcsak készséggel segít, de akár rendelést is lead. Kollégáink naponta azon dolgoznak, hogy minden felmerülő kérdést lezárjanak, és ne legyen megválaszolatlan hívás, megkeresés a nap végén.” – mondta a díj átvételekor Deli Ágnes.

A webáruház ügyfélszolgálata az úgynevezett „Daktela” megoldást használja a legjobb ügyfélélmény elérésért. Egy bejövő hívás esetén az ügyfélszolgálati munkatárs előtt azonnal egy helyen összegyűjtve megjelenik minden információ a vásárlóról és a tranzakcióiról, ami rövidebb hívásidő alatt gyorsabb reakciót, válaszidőt biztosít. Telefonos hívás esetén az ügyfeleknek alig néhány másodpercet kell várnia az „emberi hangig”, e-mailes érdeklődés esetén fél óra alatti az első válasz megküldésének ideje, míg a Facebook-on érkező megkeresésre átlagosan 1 órán belül válaszolnak.

„Jelenleg két további ügyfélszolgálati megoldáson dolgozunk, melyet a közeljövőben tervezünk bevezetni: tesztelés alatt áll a chatbot a weboldalra és Facebookra, és folyik egy online-form kialakítása, amelyen keresztül ügyfeleink célzottan küldhetik el észrevételeiket, kérdéseiket vagy esetleges panaszaikat.” – tette hozzá Deli Ágnes.

A Legjobb ügyfélszolgálat-díj egy láncot ábrázol, ami arra utal, hogy az emberközpontú ügyfélszolgálat az online világban is a vállalati működés legerősebb láncszemét jelenti. A díj érdekessége, hogy 3D nyomtatással készült.

A Mall.hu emberközpontú működését korábban több díjjal is elismerték, 2015-ben és 2017-ben is elnyerte a Superbrands-díjat, az Árukereső.hu árösszehasonlító oldal által indított, „Az Ország Boltja” minőségi és népszerűségi versenyen pedig a 2. helyen végeztek a „Webpláza” termékkategóriában.

Az ügyfélszolgálat működését és munkatársait nyár elején egy videóban is bemutatta vásárlóinak a Mall.hu, ami következő linken továbbra is megtekinthető:


Szakértő: hogyan ápoljuk ősszel kedvenceinket?

2018. szeptember 17.

A nyár végeztével mindannyian visszatérünk a dolgos hétköznapokba, és a nyaralás már csak emlékként marad velünk. Hazatéréskor, mint fáradt vándor, aki lerázza magáról az út porát, nem csak nekünk van szükségünk egy kiadós tisztálkodásra, hanem háziállatainknak is. A Mall.hu videó sorozatának új részében dr. Fodor Kinga állatorvost, kisállat dietetikust kérdeztük, hogy otthoni környezetben miként tudjuk kedvenceik bundáját megtisztítani, és a lakást minél inkább állatszőrmentesen tartani.

A Mall.hu webáruház kínálatának legkeresettebb termékei közé tartoznak a kutya- és macskatartással kapcsolatos termékek, köztük a higiéniai eszközök, így nem csoda, hogy az ügyfélszolgálatára ősszel számtalan kérdés fut be négylábú társaink bundájának ápolásával kapcsolatban. Annak érdekében, hogy állataink is felfrissülve kezdhessék meg a hidegebb időszakot, érdemes időben beszerezni ezen termékeket. Adódik a kérdés: a széles kínálatból melyik felelne meg legjobban a család kedvencének? Ügyfélszolgálatunk továbbra is készséggel áll rendelkezésre a felmerülő kérdések megválaszolására, de nézzük, hogy mit javasol a szakértő. Ahogy korábban, most is dr. Fodor Kinga állatorvoshoz fordultunk a pontos válaszokért.

Az interjút itt lehet megtekinteni:

Szakértőnk szerint, megfelelő odafigyeléssel és rendszerességgel akár szőrmentessé tudjuk otthonunkat varázsolni, melyhez nem szükséges a nap 24 órájában foglalkozni háziállataink bundájával, elég esténként egyszer átfésülni őket. Mindannyian a legjobbat szeretnénk négylábú társainknak, ezért szükséges tudnunk, hogy milyen szőrzettel rendelkezik a jelenlegi, vagy a jövőbeni családtag. Mára a széles kínálatnak köszönhetően mindenféle szőrtípushoz megtalálhatóak a megfelelő kozmetikai termékek, melyekkel nem lesz probléma kedvenceink ápolása.

Gyakran felmerülő kérdés, hogy a kutyákat, vagy macskákat lehet-e otthon fürdetni. Dr. Fodor Kinga ebben a kérdésben legfontosabbként azt emeli ki, hogy otthoni fürdetésnél olyan sampont használjunk, ami kimondottan az adott állatfajtának készült. A közhiedelemmel ellentétben a macskákat is lehet fürdetni, esetükben sokkal ritkábban van szükség erre, hiszen folyamatosan tisztítják bundájukat, ellentétben a kutyákkal. A legtöbb gazdi figyelmét elkerüli a kedvencek fülének ápolása, pedig ez ugyanúgy hozzátartozik a mindennapi higiéniához. Az emberi használatra fejlesztett fülpálcikával azonban ne tisztítsuk őket, hanem erre a feladatra is speciális tisztító eszközöket vegyünk igénybe.

Főleg a bent tartott kutyáknál szokott problémaként felmerülni a karmok túlnövése, ami megnehezíti a mindennapokat mind az állatoknak, mind a gazdáknak. A karmok visszavágása megtanulható, és a megfelelő karomvágó eszközökkel otthon is elvégezhető folyamat, de semmiképpen se próbáljuk meg saját körömcsipeszünkkel vagy -ollónkkal visszavágni a karmokat, mert azok szerkezete az ember körmétől nagyon eltérő. A macskák karmát nem szabad visszavágni, a közhiedelemmel ellentétben nem fogja megoldani a kaparás problémáját, csak felerősíti azt. Szakértőnk szerint a legjobb megoldás egy karomkoptató játék, vagy macskabútor beszerzése, ami nemcsak örömteli pillanatokat szerez az állatnak, de természetes módon segít a karom túlnövésének megakadályozásában, és egyben megvédi bútorainkat.

A kisebb termetű rágcsáló háziállatok esetében az őszi időszakban ugyanazok a tanácsok érvényesek, mint nagyobb testű kedvenceink esetében: rendszeres szőrápolás, amihez az erre kialakított speciális keféket érdemes használni. Dr. Fodor Kinga kiemeli: a csincsillát tilos otthon fürdetni, de ugyanezt javasolja a nyulak, és a tengerimalacok esetében is.


Jól teljesít a Strandfoci Bajnokságon a TFSE-Mall.hu csapata

2018. augusztus 6.

A kitűzött cél elérése felé halad a TFSE-Mall.hu csapata a siófoki Strandfoci Bajnokságban: a szponzorként idén belépő Mall.hu támogatásának segítségével minden meccsen helytállt az amatőr csapat, így a harmadik forduló után a tabella 7. helyén állva várja a folytatást, és az ősszel kezdődő futsal-szezont.

A Testnevelési Egyetem sportegyesületének tehetséges amatőrökből álló futsal csapata idén a Mall.hu támogatásával, TFSE-Mall.hu néven indult el a júliusban kezdődött siófoki Strandfoci Bajnokságon. Egy hónappal a mérkőzéssorozat kezdete után a tapasztalatokról, az elért eredményekről és a tervezett folytatásról kérdeztük Korozmán Krisztiánt, a TFSE-Mall.hu csapat vezetőjét.

Hány meccs zajlott le eddig a Strandfoci Bajnokságban? Hogyan sikerült a felkészülés?

„Az első osztályú bajnokságban 12 kemény meccsen vagyunk túl, ami nem kis állóképességet igényel a nyári szezonban is amatőrként, azaz az egyéb elfoglaltságaik mellett futballozó csapattagoktól. Ezért is volt nagyon fontos a felkészülési időszak, amit már a Mall.hu támogatásával kezdhettünk meg, és nagyban szolgálta a jó siófoki teljesítményünket. Így a korábbi éveknél jobb technikai és fizikai felkészüléssel érkeztünk a bajnokságra.”

Hogyan alakul a Strandfoci Bajnokság a TFSE-Mall.hu csapata számára?

„A várakozásoknak megfelelő eredménnyel, a harmadik forduló után jelenleg a tabella 7. helyén állunk. Az egyre több profi játékost felvonultató mezőnyben ez nagy szó. Versenyben maradtunk, ami komoly önbizalmat ad a folytatásra.”

Mik a Strandfoci Bajnokság eddigi tapasztalatai? Mik a legnagyobb élmények, illetve kihívások a csapat számára?

„A legjobb élmény látni a fiatal csapattársak beérését, ami azt is jelenti, hogy egyre több lehetőséghez jutnak a meccseken. A strandfoci igazi közösségi játék, nem hiányozhat belőle a jókedv és az öröm, amit fokoz a fiatalok csatlakozása. Természetesen a bajnokságban játszott meccsek már sokkal többek annál, mint amikor néhányan összeállunk a strand szélén egy spontán meccsre, de mégiscsak innen indul az egész. Nem szabad elveszíteni a játék emberközpontúságát.

A bajnokságban a legnagyobb kihívások is ebből adódnak: amatőr csapatként örömmel játszunk, de nehéz kiegyenlített teljesítményt nyújtani a folyton változó összetételű kerettel. Nem könnyítette meg a helyzetet az időjárás sem, finoman fogalmazok, ha azt mondom, hogy nem mindig nyárias körülmények között kellett játszanunk ebben a szezonban.”

Miben tud hozzájárulni a Mall.hu szponzorációja a csapat sikereihez?

„Az amatőr sportban is egyre fontosabb a felelős, hosszútávon gondolkodó támogatók megjelenése. A Mall.hu belépése egyértelműen magasabbra emelte a csapat működési színvonalát, több edzésre van lehetőségünk, fedezni tudjuk a játékosok költségeit, jobb körülmények között tudunk versenyezni. És egyáltalán nem mellékes az sem, hogy jó hangulatú az együttműködés, gördülékenyen tudunk együtt dolgozni. A Mall.hu által kitalált kiegészítő programok színesítik a meccseinket, ahová a szurkolás mellett már csak ezért is megéri kilátogatni. ”

Mik a csapat tervei a Strandfoci Bajnokság után?

„A siófoki megmérettetés után a csapat nagyobbik részével megkezdjük a felkészülést az ősszel induló futsal bajnokságra. A strand homokja után hozzá kell ismét szokni a teremben uralkodó körülményekhez, ahol sokkal gyorsabb a labda mozgása, és a stabil talaj miatt a játékosoknak is máshogy kell mozogni. A Mall.hu itt is szerepet vállalt a csapat támogatásában, így nagy reményekkel nézünk a szezon elé.”

Mit vár a Mall.hu támogatásával induló csapat szereplésétől? Az eredmény a fontosabb vagy az, hogy sokak számára példamutató, közösségi sportban vesznek részt?

„Az eredmény is fontos, de nem a legfontosabb. Én úgy gondolom, amit elterveztünk a következő szezonra az egy összetett dolog, ahol a közösségteremtés, az emberközpontú játék, és a sikeres szereplés is fontos. Bízom benne, hogy a játékunkat látva sokan kedvet kapnak a mozgáshoz, vagy pont a futballnak ehhez az ágához, és minél többen részt vesznek valamilyen sportrendezvényen. Érdemes lesz kilátogatni a mi meccseinkre is, mert rengeteg élményt biztosít a Mall.hu kitelepülése, és a szurkolás is ránk fér! Mi hosszútávra tervezünk a Mall.hu-val, mert úgy érezzük, ez nem egy sima szponzoráció, hanem sokkal több annál: sikeres szemlélet- és közösségformálás.”


Mire figyeljünk a kerti medencék vásárlása és használata során?

2018. augusztus 2.

Budapest, 2018. augusztus – javában tombol a kánikula, ilyenkor mindenki vízközelségre vágyik, és nincs is jobb annál, mint a saját kertünkben felfrissülni egy gyorsan összeszerelhető, könnyedén használható, praktikus mobil medencében. Szerencsére ma már nem kell kimozdulni ahhoz, hogy medencét vásároljunk, azonban a széles termékkínálatot böngészve könnyen elveszhetünk a részletekben. Az egyik legnagyobb magyar online áruház, a Mall.hu a választás megkönnyítése érdekében egy független szakértő segítségével gyűjtötte össze a mobil medencetípusokat, a használattal és karbantartással kapcsolatos legfontosabb szabályokat, valamint felmérte az idei év legnépszerűbb termékeit is.

Mielőtt fejest ugranánk a medencevásárlásba, alaposan át kell gondolni és fel kell mérni a lehetőségeket, így elsőként az online kínálatot ajánlott végigböngészni. Alapvetően három medencetípust – merev, puha falú, valamint fémvázas – különítenek el a szakértők. A puha falú, felfújható medencék előnye a könnyű telepíthetőség és a gyors összerakás, míg a merev falú és a fémvázas szerkezeteknél hosszadalmasabb és időigényesebb a felállítás, cserébe stabilabbak, nagyobb a mélységük és jobban bírják a gyűrődést. A felfújható peremű medencék általában 1-2 szezont bírnak ki, az erősített felső résszel rendelkező típusokat azonban akár 4-6 nyáron keresztül is használhatjuk.

„Vásárlásnál a leghangsúlyosabb szempont a használók számának, illetve a használói csoportok és az életkoruk meghatározása. A medencében történő aktivitásokat is figyelembe kell venni, mert ahhoz, hogy sok vízi kiegészítővel, játékkal, csúszdával vagy matraccal vegyük igénybe a medencét, nagyobb átmérő, mélység és stabilitás szükséges. Mindenképp fel kell térképezni, hogy a szezonban hány alkalommal használjuk majd medencét, ugyanis egy kevesebbszer látogatott nyaraló udvarán elég egy kisebb termék, míg a folyamatosan használt, hétköznapi lakóhelyünk kertjében felállított hűsölő terjedelmesebb is lehet”mondta Gémes Krisztián, a WellnessBau Kft. uszodatechnikai ágazatvezetője.

A medence megvásárlása után ügyelni kell a megfelelő elhelyezésre, a folyamatosan karbantartásra és tisztításra is. A medencét az élettérhez közel, egy abszolút sík, homogén, tiszta és stabil területre ajánlott felállítani, aminek a közelében nincsen hangsúlyos növényzet, nincsenek szúrós és éles tárgyak és ahol kevés az árnyék, hiszen a napon könnyebben felmelegszik benne a víz és a gyors koszolódás is elkerülhető.

„A medence folyamatos karbantartást és odafigyelést igényel, ami egyrészt a higiéniai szempontokat jelenti, másrészt a tárolást és a fenntartást. A maximális tisztaság érdekében mindig zuhanyozzunk le a medence használata előtt, figyeljünk folyamatosan a víz pH-értékére, ami legkönnyebben klórtabletták használatával biztosítható. Nagyobb medencénél ajánlott egy keringető berendezésre is beruházni, aminek köszönhetően nem csak a tisztítás folyamata lesz gyorsabb, de a vízcserét is kevesebbszer kell lebonyolítani. Mindemellett napi szinten használjunk medencetisztító hálót, amivel könnyedén eltávolíthatjuk a bogarakat és faleveleket a vízből. Az éjszakai tároláshoz érdemes takarófóliát beszerezni, ami megakadályozza a gyors piszkolódást, valamint mérsékeli a hőveszteséget is. A nyári szezon végeztével a medencét mindenképp fertőtlenítsük, mossuk át zsíroldó tisztítószerrel, majd száradás után minél kisebbre összehajtva, eredeti csomagolásában, vagy egy nagyobb dobozban tároljuk, lehetőség szerint hűvös, naptól védett helyen” mondta Gémes Krisztián, a WellnessBau Kft. uszodatechnikai ágazatvezetője.

A medencetípusokhoz és használatukhoz kapcsolódóan a Mall.hu felmérte az online vásárlási trendeket, amiből egyértelműen látszik, hogy a vásárlók egyre tudatosabbak, és kiemelt figyelmet fordítanak a tisztításra és karbantartásra is. Ezt a növekvő tendenciát igazolják a nagy számban eladott, higiéniát biztosító szerek és eszközök, amik közül különösen népszerűek a szűrőberendezések, a takarófóliák, valamint a javítókészlet. A medencék közül idén az egyszerűen karbantartható, könnyen tárolható és szállítható, kompakt termékeket részesítik előnyben, ezek közül is a legnépszerűbb a családi méretű, 300x76 cm-es puha falú medence. A kiegészítő termékek választékában a tavalyi év óta töretlen sikernek örvend az aktuális vízparti trendhez passzoló flamingós gumimatrac, ami a nyári szezon egyértelmű sztárterméke.


Átvette a vadonatúj Hyundai Tucsont a MALL.HU születésnapi játékának nyertese

2015. december 15.

A MALL.HU webáruház indulásának 10. évfordulóját nagyszabású kampánnyal ünnepelte 2015. októberében. A születésnapi akciók, különleges meglepetések mellett egy óriási nyereményjátékot is indított, melynek fődíja egy Hyundai Tucson volt. A szerencsés nyertes december elején vehette át új autóját a Hyundai és a Mall.hu képviselőitől.

A webáruház 2015. októberében óriási nyereményjátékot hirdetett, hogy megköszönje vásárlóinak a bizalmat, és együtt ünnepelje velük ezt a kerek évfordulót. A játék lényege az volt, hogy a 10. hónapban vásárlók között 10 db 10.000 Ft értékű vásárlási utalványt és egy fődíjat, egy vadonatúj Hyundai Tucsont sorsoltak ki.

A nyertes, Tamás, októberben egy mosogatógépet vásárolt feleségének, ezzel a rendelésével pedig bekerült azon vásárlók körébe, akik jó eséllyel indultak a születésnapi nyereményekért. A közjegyző jelenlétében megtartott sorsoláson mellé állt a szerencse, ő vitte el a fődíjat!

„Mikor felhívtak, hogy én nyertem meg a Tucson, először el sem akartam hinni, azon gondolkodtam, ki tudott a vásárlásomról, aki meg akarna viccelni. Egy ideig el sem mondtam a családnak, nehogy mindenki csalódjon, ha mégsem nyerünk.” – mesélt első reakciójáról a nyertes, aki nem most választotta először a mall.hu webáruházat. „Már többször vásároltam a mall.hu oldalon, most sem a nyereményjáték miatt tértem vissza, az döntött, hogy itt találtam meg a legjobb ár-érték arányú terméket.”

A vásárlásra ugyan nem a nyereményjáték sarkallta, tudott a lehetőségről, ám mivel még sosem nyert semmit, nem gondolta, hogy éppen egy ekkora nyereményt vihet majd el. „Ahogy egyre több üzenetet kaptam a részletekről, közeledett az átadás időpontja, kezdtem végre elhinni, hogy tényleg mellém állt a szerencse, és hamarosan egy új autóval gördülhetek haza. A családnak végül nem sokkal az átadás előtt elmondtam az örömhírt, így az autószalonból már feleségemmel és lányommal együtt gördülök ki.” – mondta Tamás, mikor átvette a nyereményautó kulcsát.

A nyertes első útja a család többi tagjához vezetett, akit az átvétel pillanatában még mit sem sejtettek az óriási nyereményről. Ám nem csak a család örül most, de kollégái és barátai is, akik közül többen azóta kezdtek el hinni a szerencsében, és már több nyereményjátékhoz csatlakoztak reménykedve, hogy legközelebb őket is hasonló meglepetés érheti.

Bár a nyereményjáték véget ért, a mall.hu webáruházba továbbra is érdemes újra és újra visszatérni, hiszen decemberben is óriási kedvezményekkel, különleges ajánlatokkal várják a vásárlókat, ráadásul a Mall.hu most 65 napos visszaváltási garanciát is vállal rengeteg termékre, hogy megkönnyítse a karácsonyi ajándékvásárlást.


Hatalmas sikert aratott a MALL.HU webáruház idei Black Friday akciója

2015. november 30.

Az idei Black Friday óriási sikert hozott a Superbrands díjas MALL.HU webáruháznak. A várakozáson felüli érdeklődés az akció iránt ismét bizonyítja a vásárlók vállalatba vetett bizalmát és elégedettségét.

Magyarország második legnagyobb webáruháza idén november 27-én tartotta Black Friday akcióját, melyet hosszas felkészülés előzött meg. A MALL.HU különleges akciós válogatással várta a látogatókat, akik akár 80% kedvezménnyel is vásárolhattak ezen a napon. Minden megrendelt árucikket ingyen kiszállítottak, sőt, 1000 Ft értékű kuponnal is kedveskedtek azoknak, akik ezen a napon is bizalmat szavaztak nekik.

A gondos tervezés és alapos előkészítés eredményeként a webáruház hatalmas sikert könyvelhetett el. A 2014-es szép eredményekhez képest is közel 500%-kal több oldalmegtekintést regisztráltak több, mint 200%-kal több látogatótól. Ezzel történelmet írtak: a MALL.HU eddigi legeredményesebb napját zárták.

A vállalat köszöni vásárlóinak az érdeklődést és bizalmat, és ígéri, a Black Friday után sem pihen, decemberben szuper karácsonyi meglepetésekkel várja a vásárlókat! Különleges ajándékválasztó oldallal segíti megtalálni a legjobb ajándékokat a család minden tagja számára, adventi kalendáriumában naponta változó termékeket kínál szuper áron. Ám ez még nem minden: a karácsonyi vásárlás megkönnyítéseként a piacon egyedüliként 65 napos visszavásárlási garanciát vállal, hogy senkinek ne kelljen az utolsó pillanatra hagyni az ajándékvásárlást.


Óriási kedvezmények, extra ajánlatok a MALL.HU Black Friday-en

2015. november 26.

A Superbrands díjas MALL.HU webáruház 2015. november 27-én rendezi meg Black Friday akcióját. A legjobb árak napján elképesztő kedvezményekkel, ingyen szállítással és különleges ajándékkal várja régi és új vásárlóit.

Magyarország második legnagyobb webáruháza különleges akcióval készül az idei Black Friday-ra. 2015. november 27-én a vásárlók akár 80% kedvezménnyel választhatnak háztartási nagy és kis gépek, kellékek, szórakoztató elektronikai eszközök, barkács és állattartás termékek, játékok, baba-mama, szépség-egészség, sport és divat cikkek kivételes válogatásából.

Ám ez még nem minden: a MALL.HU webáruház vásárlói többet kapnak a jó áraknál Fekete Pénteken is! Az ezen a napon megrendelt bármely terméket ingyen kiszállítják, sőt, minden vásárlás mellé ajándékba adnak egy 1000 Ft értékű kupont, mellyel a karácsonyi ajándékozáshoz szeretnének hozzájárulni.

Az elképesztő akcióra többszörösére növekvő forgalmat vár a vállalat, ám mindent megtesz annak érdekében, hogy vásárlói ezen a napon is a már megszokott, az Árukeresőn hónapok óta, valós fogyasztói visszajelzések alapján 4,6-4,7-re értékelt, magas színvonalú kiszolgálásban részesüljenek. Ennek érdekében kivételes fejlesztéseket végzett weboldalán, és egy sikeres tesztidőszakot követően várja a látogatókat. Sőt, a 30.000 négyzetméteres központi raktár mellett 7.500 négyzetméteres magyar raktárát is megtöltötte kiváló minőségű termékekkel, hogy a vásárlók kiszolgálása minél gyorsabb és gördülékenyebb legyen.

A webáruház mindent megtesz, hogy segítse ügyfeleit, ezért meghosszabbított nyitvatartást biztosít ügyfélszolgálati és átvételi pontjain. A megrendelt termékek immár hétfőtől péntekig reggel 8:00 és este 20:00 óra között, hétvégén pedig reggel 9:00 és este 18:00 óra között vehetők át személyesen két budapesti és egy székesfehérvári üzletben. A vállalat bízik benne, hogy a személyes átvétel lehetősége azok számára is vonzóvá teszi az online vásárlást, akik korábban tartottak tőle: az átvételi pontokon ugyanis az online megrendelt termékek megtekinthetők, ellenőrizhetők, sőt személyesen kifizetésére is van lehetőség bankkártyával vagy készpénzzel.


Tulajdonosváltás az e-kereskedelmi piacon: új befeketetőhöz került a Mall.hu

2015. október 29.

A Rockaway Capital nemzetközi tőkebefektetési vállalat bejelentette, hogy megállapodást kötött a MALL és Mimovrste=) márkákat tömörítő Netretail Holding B.V. 100%-os megvásárlásáról. A tranzakcióval a Mall.hu, a magyarországi e-kereskedelem második legnagyobb szereplője új tulajdonoshoz került.

2015. október 29., - Budapest A San Franciscoban, Prágában és Sao Paoloban székhellyel rendelkező Rockaway Capital bejelentette, hogy megállapodást kötött Közép-Európa vezető online kereskedelmi vállalkozásának, a cseh, szlovák, magyar, lengyel, illetve szlovén piacokon egyaránt aktív Netretail Holding B.V.-nek a megvásárlásáról. A Heureka, a cseh és szlovák piac legnagyobb árösszehasonlító oldalának megvásárlása szintén a megállapodás része. A több mint 200 millió EUR értékű üzlet a cseh üzleti szférában jól ismert Daniel Křetínský és Patrik Tkáč magánbefektetők, és a PPF Finanszírozó Csoport által formált Rockaway Capital társaság vezetésével jött létre. A bejelentéssel a Rockaway Capital e-kereskedelmi vállalkozásaiból származó bevételei a várakozások szerint középtávon az 1 milliárd eurós árbevételt is túlléphetik, amivel a vállalat a közép- és kelet-európai régió vezető e-kereskedelmi szereplőjévé válhat. A vállalat érdekeltségében jelenleg food és non-food termékkategóriára specializálódott online boltok, átfogó termékkínálattal rendelkező kisebb webáruházak, árösszehasonlító oldalak és Közép- és Kelet-Európa szerte operáló házhozszállítási hálózatok találhatók.

„A NetRetail Holding és a Heureka felvásárlásával, valamint a jelenlegi portfólióban lévő széles termékválasztékú és specializált termékínálattal rendelkező webshopokkal együtt megvalósítható az az elképzelés, hogy Közép- és Kelet-Európa vezető e-kereskedelmi szereplőjévé válunk. Összpontosítani fogunk arra, hogy világszínvonalú szolgáltatást nyújtsunk több millió vásárlónk számára, illetve, hogy növeljük jelenlétünket a régióban” - nyilatkozat Jakub Havrlant, a Rockaway vezérigazgatója.

„A Rockaway egy nagy múlttal rendelkező e-kereskedelmi tőkebefektető és nem is tudnék nála jobb partnert elképzelni a Netretail jövőjét tekintve. Ez egy fontos mérföldkő azon az úton, ahol 15 éve elindultunk” - nyilatkozta Ondrej Fryc, a Netretail alapítója és vezérigazgatója.

A Superbrands díjas Mall.hu country managere, Donáth Fruzsina az akvizícó kapcsán elmondta: „Büszke vagyok arra, hogy a vállalat 2014-es eredményei alapján a GKI Digital hazai e-kereskedőket rangsoroló listáján az előkelő második helyezést érte el. Meggyőződésem, hogy az új befektetői partnerséggel fejlődésünk egy újabb dimenzióba lép, amelynek eredményként még magasabb szinvonalon tudjuk kiszolgálni vásárlóinkat”


1 a GKI Digital hazai e-kereskedőket rangsoroló e-TOP listája alapján


Óriási nyereményjátékkal és különleges akciókkal ünnepli 10. születésnapját a MALL.HU webáruház

2015. október 28.

A mára már a második legnagyobb forgalmat lebonyolító, Superbrands díjas webáruház éppen 10 éve indult el Magyarországon. Ez alkalomból egész októberben meglepetésekkel, születésnapi akciókkal várja régi és új vásárlóit, valamint egy gigantikus nyereményjátékot is indít, melynek fődíja egy új Hyundai Tucson.

A mall.hu 2005-ben, a Csehországban piacvezető online kereskedő, az Internet Mall leányvállalataként alakult meg. Azóta a vásárlói szokásokat figyelembe véve folyamatosan alakítja, bővíti termékkínálatát, fejleszti szolgáltatásait, hogy növelni tudja az online vásárlás élményét. Évről évre megtöbbszörözi elégedett ügyfelei számát, az utóbbi évben pedig kis híján megduplázta az eladott termékek mennyiségét, így mára Magyarország második legnagyobb forgalmat bonyolító online kereskedője lett. A dinamikusan fejlődő ügyfélkiszolgálásnak köszönhetően 2015-ben elnyerte a Superbrands díjat.

"Büszkeséggel es rendkívüli örömmel tölt el, hogy az utóbbi három évben, vezetésem alatt felépült a hazai e-kereskedelmi piac egyik legerősebb szereplője. A Mall.hu-nál minden nap egy új kihívás, hiszen nagyon magas elvárásoknak kell megfelelnünk tulajdonosaink és magunk felé egyaránt. Az álmunk -mely a vásárlók magas szintű kiszolgàlasa- napról napra megvalósul, amiért nagyon hálásak vagyunk új és visszatérő vásárlóinknak. Célunk, hogy aki betér hozzánk, mindent megtaláljon, ami hétköznapi szükségleteihez kell, mintha egy saját plázában vásárolna, mindezt akár otthonról, a fotelből." – vallja Donáth Fruzsina, a MALL.HU country menedzsere.

Az indulás 10. évfordulóján a webáruház vásárlóit szeretné ünnepelni. Nemrég megújult weboldalán naponta változó születésnapi akciókat kínál 16 termékkategóriában, extra kuponkedvezményekkel, az átvételi pontokon pedig további meglepetésekkel vár minden látogatót. Ám ez még nem minden; október hónapban többet nyerhet a jó áraknál az, aki a MALL.HU webáruházban vásárol: ha a sorsolás neki kedvez, egy új Hyundai Tucsonnal lehet gazdagabb!


A Netretail Holding 3 millió eurót fektetett a mimovrste=) szlovén webáruházba a további növekedés finanszírozása érdekében

2011. október 1.

A holland központú Netretail Holding (NRH) 3 millió eurót fektetett be a mimovrste=) szlovén webáruházba hétfői megállapodásuk szerint . A mimovrste=) a 2010-es csaknem 20 millió eurós eredményt követően a 2011-es évet várhatóan 20%-os bevételnövekedéssel zárja. A vállalat a befektetett összeget a további növekedés finanszírozására, újabb piacok megszerzésére használja fel.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy végül tető alá hoztuk ezt a megállapodást, és megnyertük a Netretailt stratégiai befektetőnek, ezáltal lényegesen biztosabbá vált a vállalat jövője” - nyilatkozta Darko Butina, a mimovrste=) vezérigazgatója. „Ez az együttműködés nem kizárólag a tőkebefektetésről szól, további előnyöket és hozzáadott értéket remélünk a Netretaillel, illetve Közép- és Kelet-Európában működő online áruházaikkal való együttműködésből.”

Ondrej Fryc, az NRH vezérigazgatója elmondta - Holdingunk eddig négy országban üzemeltetett on-line boltokat, Szlovénia lesz az ötödik. Komoly tapasztalattal rendelkezünk a nemzetközi terjeszkedésben és biztosak vagyunk abban, hogy a mimovrste=) a segítségünkkel képes lesz elérni célkitűzéseit.”

A két vállalat hasonló háttérrel rendelkezik, mivel mindkettő úgynevezett garázscégként indult, alapítóik a felemelkedőben lévő e-kereskedelemben látták meg a fantáziát. A Netretail Holding története a Bile Zboži nevű on-line bolt 2000-es nyitásával kezdődött, ami háztartási cikkeket kínált Csehországban. A bolt nagy népszerűségre tett szert, és hamarosan már nem csupán gyorsan forgó fogyasztási cikekket értékesítésével foglalkozott. Később is a háztartási cikkek hozták a legtöbb bevételt, amikor a vállalat már MALL.cz néven működött.

A mimovrste=) jelenleg Szlovéniában, egy 2 millió lakosú EU-tagállamban tevékenykedik, forgalmát a volt Jugoszláv tagköztársaságokban és egyéb környező országokban valómegjelenéssel kívánja megnövelni.


Újabb 10 millió eurós befektetést kapott a Mall.hu webáruház

2010. Szept. 16.

Az Intel Capital és az MCI magán befektetési alap 5-5 millió eurót fektet be a webáruházakat üzemeltető Netretail Holdingba, amely öt közép-kelet európai országban van jelen leányvállalataival, és Magyarországon a Mall.hu -t üzemelteti. A Magyarországon működő Mall.hu anyavállalata, a Holland Netretail Holding további négy országban, Csehországban, Németországban, Szlovákiában és Lengyelországban van jelen.

A csoport webáruházai a fogyasztói elektronikától kezdve a sportfelszerelésekig hatszáz különböző kategóriában kínálnak termékeket a több mint 1.000.000 regisztrált vásárló, valamint a mintegy napi 100.000 érdeklődő számára. Az elmúlt pénzügyi évben, ami 2010. március 31.-ig tartott, a cég konszolidált bevétele elérte aszázmillió dollárt. Az Intel Capitalnak ez már a második befektetése a Netretail Holdingba.

Az Intel 1991 óta több mint 9,5 milliárd dollárt fektetett be több mint 1.050 cégben, a világ több mint 47 országában. A kezdetek óta hozzávetőleg 175 portfóliójában lévő cég jutott ki a világ valamely tőzsdéjére, és további 241 céget vásároltak fel más társaságok.

Az MCI csoport eddig 39 befektetési projektet hajtott végre. Jelenleg Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában vannak közvetlen befektetései, de nyitnak Magyarország és Románia felé is: 1999. január1-től 2010. június 30-ig az MCI nettó belső megtérülési rátája 19,84 százalékos volt. Az MCI-t 2001 óta jegyzik a varsói értéktőzsdén.


Az Internet Mall 28 millió eurós tőkebefektetést kap az Intel Capital és a 3TS kockázati tőkebefektetőktől

2008. Május. 16.

Az Intel Capital a 3TS Capital Partners-el együttműködve kisebbségi részesedést vásárolt az Internet Mallban. A befektetés összege mintegy 28.000.000 €.

Netretail Holding BV Az Internet Mall a vezető regionális online kiskereskedő a Cseh Köztársaságban, és működő leányvállalataival folyamatosan növekszik a környező országokban - Németországban, Lengyelországban, Magyarországon és Szlovákiában. Az Internet Mall több mint 45 e-bolton keresztül árul 1200 különböző termékkategóriában tartós fogyasztási cikkeket, kezdve a fogyasztói elektronikától a sportfelszerelésekig.