HU e-comm competition


Az új termék számomra nem megfelelő/ Nem az, amire gondoltam

A megvásárolt termék nem felel meg az Ön igényeinek, nem az, amire gondolt vagy esetleg nem tetszik a színe? Fogyasztónak minősülő vásárló a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Nem kell azon aggódni, hogy mi lesz egy olyan termékkel, amely nem tetszik. Elállási szándékát e-mailben, ajánlott, tértivevényes levélben vagy átvételi ponton személyesen átadott elállási nyilatkozattal jelezze részünkre.

Fogyasztónak nem minősülő vásárlót (cég, egyesület, alapítvány stb.) a 14 napos, indoklás nélküli elállási jog nem illeti meg.

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy 2 Created with Sketch.

Vigye vissza átvételi pontjainkra

Vigye vissza átvételi pontjainkra

A termék visszaküldését és visszavételét bármelyik üzletünkben elvégezheti az alábbiak szerint:

  • 30 kg alatti csomag esetén mindkét átvételi pontunkra van lehetőség visszavinni.
  • 30 kg feletti csomag esetén csak a Horvát utcai átvételi pontunkon van lehetőség átadni.

A termékkel együtt kérjük a vásárlást igazoló számlát is hozza magával. A fióktelepnél megvizsgáljuk a terméket, 14 napon belül rögzítjük a Vételi Szerződésből való elállást, és biztosítsuk a kifizetett összeg visszatérítést.

ICON/Doprava_Platba/Kuryr Created with Sketch.

Küldje el a panaszkezelő osztályunkra

Küldje el a panaszkezelő osztályunkra

Ha nincs az Ön lakhelyének közelében márkabolt/ átvételi pont, akkor közvetlenül a panaszkezelő osztályunkhoz küldheti az árut. Ebben az esetben, kérjük a következőképpen járjon el:

  1. Töltse ki és nyomtassa ki A vásárlási szerződéstől való elállásról szóló dokumentumot (PDF, 138 kB). A kitöltendő adatokat és azok részleteit megtalálhatja a számlán és/vagy a rendelést követő visszaigazoló e-mailben.
  2. A terméket, a lehetőségekhez képest a gyári csomagolásában, minden tartozékával együtt zárt csomagolásban küldje vissza részünkre.
  3. Óvatosan csomagolja be az terméket, hogy megakadályozza a lehetséges sérülést szállítás közben.
  4. Küldje el az árut a panaszkezelő osztályunknak:
    A postai szabvány levélként nem feladható Termékeket a Fogyasztó a futárszolgálattal csomagként feladva az Internet Mall Hungary Kft. 1225 Budapest Campona utca 1., DC2 szám alatti telephelyének címre küldheti vissza

GYIK

Az árut sértetlen csomagolásban szükséges visszajuttatnom?

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy elálláskor a visszaküldött terméket tartozékaival együtt, lehetőség szerint a készülék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni. Az utánvéttel küldött csomagokat, sajnos nem tudjuk átvenni.

Mi történik abban az esetben, ha az árut hiányosan juttatom vissza, pl.kiegészítők hiányában?

A fizetett vételár teljes összegének visszatérítéséhez a termék visszaküldésének teljesnek kell lennie, beleértve az értékesítési csomagban szereplő összes tartozékot is.

Hogyan kell kiszámítani a 14 napos időszakot?

A 14 nap 14 naptári napot jelent, mely az termék átvételét követő első naptári naptól kezdődik el (például, ha a terméket pénteken vette át, a 14 napos határidő első napja szombat).

A határidő betartása érdekében döntő fontosságú az elállás érdekében az elküldés időpontja. Az elállási időszakot azonban fenntartjuk, ha a fogyasztó értesíti a központot, hogy a szerződéstől eláll.

Mikor fizetik vissza a pénzt?

A termék árát a termék visszaküldése után, az elállási nyilatkozat átvételétől számított 14 napon belül fizetjük vissza az Ön részére. A visszafizetésre ugyanazon a módon kerül sor, ahogy Ön a vételárat kifizette, kivéve készpénzes vásárlás esetén. Készpénzes vásárlás esetén a vételár az Önnel telefonon vagy e-mailben egyeztetett bankszámlára kerül visszafizetésre.

Mely termékek vásárlása esetében nem vehetők igénybe az adásvételi szerződéstől való elállásra vonatkozó jogok 14 napon belül?

A törvény szerint a termék elállásának joga nem vonatkozik:

Ha az eladó és a fogyasztó másképpen nem állapodik meg, a fogyasztó nem vonhatja vissza a szerződést, ideértve a következőket:

  1. szolgáltatásnyújtás esetében, ha a tevékenység a felhasználó szóbeli belegyezését követően elindult, és a felhasználó tájékoztatva volt arról, hogy a belegyezését követően elveszíti a szerződéstől való elállásra vonatkozó jogát, és ha a szolgáltatás teljesmértékben teljesült,
  2. a vásárló saját kérelmei alapján készült termék vásárlása esetében, továbbá egyéni fogyasztásra szánt termék esetében, vagy kifejezetten egy felhasználó számára készített termék során,
  3. olyan termék értékesítésé esetében, amely rövid szavatossági idővel rendelkezik, vagy romlandó,
  4. védőcsomagolásban értékesített termék esetében, amelyet egészségvédelmi és higiéniai okoknál fogva tilos visszaküldeni, és amelyek esetében a védőborítás az feladást követően megsérült (pl. epilátor, borotva)
  5. hangfelvételek, képfelvételek, hang- és képfelvételek, könyvek, vagy számítógépes szoftverek értékesítése esetében, amelyek védőcsomagolásban kerültek átadásra, ha a felhasználó ezen védőcsomagolást felnyitotta
  6. könyvek adásvétele, amelyek nem védőcsomagolásban kerültek értékesítésre
  7. elektronikus tartalmak felhasználása eltérő tárgyi közegben, amikor a fogyasztó kifejezett hozzájárulását követően azok szolgáltatása elindult, és a felhasználó kijelentette, hogy kellően tájékozott volt, hogy ezen hozzájárulásával elveszíti a készülék vásárlásától való elállási jogot.
  8. gyógyszerek és fogyasztásra szánt egyéb készítmények és testápolási termékek olyan jellegű termékek, amelyek a felnyitást követően nem visszatéríthetőek, és ezért ez a fajta termék az eredeti csomagolásban ép, sértetlen és felhasználatlan állapotban maradjon.

Kivételt képeznek azok az esetek, amikor a szerződéstől való elállásról szóbelileg állapodtak meg.

Nem talált választ a kérdésére?

Ha nem találta meg a választ a kérdésére, kérjük, telefonon vagy e-mailben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. További információt a MALL.hu Általános Szerződési Feltételeiben talál.