HU e-comm competition


Termékkel kapcsolatos reklamáció

Törekszünk arra, hogy minőségi termékeket tudjon vásárolni tőlünk, és mindezeket ismert és megbízható beszállítóktól szerezzük be Önnek. Ha, azonban a termék nem működik, javítunk, cserélünk vagy visszatérítjük a hibás termék vételárát.

Hogyan járjon el reklamációs igény esetében?

  • Fordulhat közvetlenül a márkaszervizhez
  • Átadhatja a hibás terméket átvételi pontjainkon
  • Reklamációs igény benyújtása e-mailen/ postán keresztül
  • Javítás akár az otthonában
ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Created with Sketch.

Fordulhat közvetlenül a márkaszervizhez

Fordulhat közvetlenül a márkaszervizhez

A panasz megoldásának leggyorsabb módja, ha közvetlenül kapcsolatba lép egy márkaszervízzel Ha otthonához közel van a szolgáltatás, személyesen adhatja át, vagy elküldheti oda. Néhány szolgáltatás ingyenes gyűjtést biztosít a Magyarország egész területén, vagy a terméket akár közvetlenül otthonában is meg tudja javítani a szervíz egy dolgozója.

Ehhez a termék megvásárlására vonatkozó igazolás (számla, jótállási jegy) szükséges.

Ha nem talál hivatalos márkaszervízt az otthonához közel , akkor kérjük, ellenőrizze a gyártó weboldalát vagy keresse Ügyfélszolgálatunkat.

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy 2 Created with Sketch.

A hibás termék átadása az átvételi ponton

A hibás termék átadása az átvételi ponton

Örömmel segítünk Önnek a termék panaszának ügyében bármely átvételi pontunkon.

Kis és nagy terméket is visszavihet a 2. kerületi átvételi pontunkra, a 13. kerületi átvételi pontunkon ,azonban nagy csomag átvételére nincs lehetőség. A termékkel együtt kérjük a vásárlást igazoló dokumentumokat (számla, jótállási jegy ) is hozza magával.

Az átvételi ponton Önnel közösen töltjük ki a jegyzőkönyvet.

ICON/Doprava_Platba/Kuryr Created with Sketch.

Reklamációs igény benyújtása postán keresztül vagy futárszolgálat segítségével

Reklamációs igény benyújtása postán keresztül vagy futárszolgálat segítségével

Küldje el a terméket közvetlenül a MALL.hu panaszkezelő osztályhoz, ahol örömmel fogjuk kezelni panaszát vagy vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

  1. A hibabejelentéshez, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot (PDF). A hiba leírása mezőben írja le a lehető legpontosabban a problémát. Minél részletesebb információt kapunk Öntől, annál jobban tudja a szerviz kezelni a panaszt.
  2. Óvatosan csomagolja be a terméket, hogy szállítás közben ne sérüljön meg. Tegye bele a csomagba a vásárlást igazoló számlát, jótállási jegyet és a kitöltött űrlapot.
  3. Küldje el a terméket:
    A postai szabvány levélként nem feladható Termékeket a Fogyasztó a futárszolgálattal csomagként feladva az Internet Mall Hungary Kft. 1225 Budapest Campona utca 1., DC2 szám alatti telephelyének címre küldheti vissza
ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy Created with Sketch.

Javítás az Ön otthonában

Javítás az Ön otthonában

A panasz megoldásának leggyorsabb módja, ha közvetlenül kapcsolatba lép egy márkaszervízzel Ha otthonához közel van a szolgáltatás, személyesen adhatja át, vagy elküldheti oda. Néhány szolgáltatás ingyenes gyűjtést biztosít a Magyarország egész területén, vagy a terméket akár közvetlenül otthonában is meg tudja javítani a szervíz egy dolgozója.

Ehhez a termék megvásárlására vonatkozó igazolás (számla, jótállási jegy) szükséges.

Ha nem talál hivatalos márkaszervízt az otthonához közel , akkor kérjük, ellenőrizze a gyártó weboldalát vagy keresse Ügyfélszolgálatunkat.

GYIK

Mennyi ideig tarthat a javítás?

törekszünk arra, hogy a kijavítás tizenöt napon belül megtörténjen, ugyanakkor a javítás ennél hosszabb ideig is eltarthat.

Milyen jellegű dokumentumok szükségesek a reklamáció kezeléséhez?

Szüksége van a vásárlást bizonyító dokumentumra és a kitöltött jótállási jegyre.

Ha postai küldeményként küldi vissza a terméket vagy futárszolgálat segítségével, kérjük a hibabejelentéshez töltse ki az alábbi űrlapot (PDF). A hiba leírása mezőben írja le a lehető legpontosabban a tapasztalt hibát.

Az eredeti csomagolásban kell visszavinnem a terméket?

Nem kell, ugyanis a csomagolás nem része a panaszkezelési eljárásnak. Ha azonban az eredeti csomagolás elérhető, segít a termék szállítás közben a megfelelő védelem biztosításában.

Ha termékeket nem átvételi pontunk valamlyikén adja át kollégák részére, mindig óvatosan csomagolja be, hogy a termék ne sérüljön meg.

A panaszeljárásban részesülő termékkel együtt a tartozékokat is vissza kell vinni?

Igen, tartozékokkal együtt hozza vissza a terméket. Előfordulhat, hogy a tartozék az üzemzavar oka lehet, és a felhatalmazott szerviz kézbesítést igényel. Ez szükségtelenül meghosszabbíthatja a termék javítási idejét.

Ha a tartozék sérült meg, akkor a fő egységet is fel kell adnom?

Igen, javasoljuk, hogy tartozékokat a fő termékkel együtt hozza vissza. Általában a tartozékok nem igényelhetők külön és nem részesülnek külön eljárásban.

A szerviz által kiadott dokumentum szerint a termék nem javítható, mit tegyek?

Ha a márkaszervzből jeleztek Önnel ezzel kapcsolatban, kapni fog a szerviztől egy ún. csereigazolást.

Az eredeti példányt átadhatja:

  • személyesen bármely átvételi pontunkon
  • vagy postai úton a 1139 Budapest, Váci út 99. számra elküldve

A lezáráshoz szüksége lesz:

  • javításról szóló dokumentum (munkalap / csereigazolás),
  • jótállási jegy (csak olyan termékek esetén, ahol a jótállási szolgáltatás igényelte)
  • értékesítési számla másolatát
  • terméket, hacsak a garancia megjegyzés nem jelzi, hogy a szerviz a terméket megtartotta

A küldött iratok alapján felvesszük Önnel a kapcsolatot a továbbiakkal kapcsolatban.

Hogyan kapom meg a javított terméket?

A javított áruk szállítási helyét a reklamáció beadásakor Ön választja ki. A termék a kiválasztott áruházhoz vagy közvetlenül az Ön által megadott címre szállítható.

A személyes, mentett adataim a tabletemben, számítógépemben vagy a mobiltelefonomban maradnak?

Valószínűleg elveszíti azokat. A javítás során egy meghatalmazott szervizben a gép gyári beállításainak visszaállítása elsődleges. Javasoljuk, hogy rendszeresen biztonsági másolatot készítsen az eszközéről.

Valaki más személy is igényelheti, vagy átveheti a reklamált terméket?

Igen, lehetséges. Az engedélyezett személynek az eredeti panaszról szóló dokumentumokat vagy egy erről szóló SMS-t kell benyújtania, amelyben tájékoztatjuk Önt folyamat lezárásáról.

Nem talált választ a kérdésére?

Ha nem találta meg a választ a kérdésére, kérjük, telefonon vagy e-mailben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. További információt a MALL.hu Általános Szerződési Feltételeiben talál.