HU Xmas delivery timing


Téves áru/ Nem a megrendelt terméket kaptam

Más termék érkezett meg, mint amit rendelt?

Nagyon sajnáljuk, hogy nem a megrendelt terméket kapta. Kérjük, hogy mielőbb tájékoztasson minket arról, hogy milyen terméket kapott. Lehetősége van a legközelebbi átvételi pontunkra bevinni a tévesen kapott termékez , vagy elküldheti a MALL.hu panaszkezelő osztálya részére is. Előzetes egyeztetést követően mi gondoskodunk a visszaszállítással kapcsolatban, nem kell Önnek vesződnie ezzel.

Hogyan járjon el a termék visszaküldése esetében

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy 2 Created with Sketch.

Vigye vissza bármelyik átvételi pontunkra

Vigye vissza bármelyik átvételi pontunkra

Átvételi pontjainkon rögzítjük elállási szándékát/ csere igényét, illetve a visszafizetéssel kapcsolatos tudnivalókkal kapcsolatban is állunk rendelkezésére.

ICON/Doprava_Platba/Kuryr Created with Sketch.

Küldje vissza postán

Küldje vissza postán

Ha nincs az Ön lakóhelye közelében átvételi pont, akkor közvetlenül az panaszkezelő, reklamáció kezelő osztályunkhoz küldheti az árut. Ebben az esetben, kérjük a következőképpen járjon el:

  1. Töltse ki és nyomtassa ki A vásárlási szerződéstől való elállásról szóló dokumentumot (PDF). A kitöltendő adatokat és azok részleteit megtalálhatja a számlán. A dokumentumban az elállás okát jelölje meg.
  2. Óvatosan csomagolja be az terméket, hogy megakadályozza a lehetséges sérülést szállítás közben. Ideális esetben csomagolja be az eredeti csomagolásba. Ügyeljen arra, hogy az aláírt szerződéstől való elállásról szóló dokumentumot a csomagolásba helyezte.
  3. Küldje el az árut a panaszkezelő osztályunknak:
    A postai szabvány levélként nem feladható Termékeket a Fogyasztó a futárszolgálattal csomagként feladva az Internet Mall Hungary Kft. 1225 Budapest Campona utca 1., DC2 szám alatti telephelyének címre küldheti vissza
ICON/Vrácení a reklamace/Zákaznická linka Copy Created with Sketch.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

reklamacio@mall.hu

Nem talált választ a kérdésére?

Ha nem találta meg a választ a kérdésére, kérjük, telefonon vagy e-mailben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. További információt a MALL.hu Általános Szerződési Feltételeiben talál.