Lexibook Elektronikus sakkjáték, a ChessMan Elite
Elfogyott
Termékek partnerünktől: Pertina Group
Leírás
A ChessMan Elite egy elektronikus interaktív sakktábla, amelyet a sakk készségek könnyű elsajátítása és tökéletesítése céljából terveztek. Ez a sofisztikált sakkjáték rendelkezik LED diódákkal (horizontális és vertikális), amelyek rögzítik a lépéseket, és az ELO 1800 rendszernek köszönhetően kiemelkedik, amely értékeli a játékos teljesítményét. A játékot a játékosok két személyben vagy automatikus ellenféllel szembeni kihívásként élvezhetik. A 64 játékszint, amely 4 különböző játékstílusra oszlik (normál, támadó, védekező, kockázatos), minden játékos számára testreszabható. A kezdő játékosok tanulhatnak a 5 gyermek- és kezdő szinten, ahol az automatikus ellenfél ösztönzi a játékost a fejlődésre azzal, hogy szándékosan feladja a gyalogjait. A ChessMan Elite rendelkezik edzési móddal, amely jelzi a játékosnak, hogy az adott lépés optimális-e, és arra ösztönzi, hogy próbálkozzon új lépéssel. Lehetőséget ad továbbá a 50 lépés szabály, a patt, az ismétlődő lépés, a gyalog előléptetése és a kölcsönös ütközések felismerése elsajátítására és gyakorlására. Képes megoldani a „sakk-matt“ játékot 5 lépésben, vagy elemezni a figurák elrendezését akár 24 órán keresztül.
A játék különböző funkciókat tartalmaz, mint például a „hint“ (tipp), a „take back“ (lépés visszavonása), amely lehetővé teszi az utolsó 2 lépés (vagy 4 féllépés) visszavonását, vagy az automatikus játékot. A játékot három 1,5 V-os AA/LR6 típusú elem (nem tartozék) vagy 9,0 V 300 mA adapter (nem tartozék) táplálja.
A sakkjáték előnyös a kritikai gondolkodás fejlesztésében, a stratégiai tervezésben és a memória képességekben, miközben társasági és versenyelemet biztosít minden korosztály számára. Izgalmas kombinációt kínál az intellektuális kihívás, a pihenés és a másokkal való kommunikáció lehetősége között a játékokon keresztül.
Főbb jellemzők
- Elektronikus sakkjáték, a ChessMan Elite
- 64 nehézségi szint, 4 különböző játékstílusban
- 5 kezdő szint – irányítja a játékost
- Fejleszti a kritikai gondolkodást, a stratégiai tervezést és a memória képességeket
- Szórakoztató játék minden korosztály számára, intellektuális kihívás formájában
- Haladó sakkjáték, amely az ELO 1800 rendszerrel értékeli a teljesítményt
- LED diódák (horizontális és vertikális) a lépések megjelenítésére + hanghatások
- „Edzés“ mód, amely megmondja a játékosnak, hogy az adott lépés optimális-e, vagy lehetőséget ad új próbálkozásra
- 2 játékos egymás ellen vagy 1 a számítógép ellen („multi move“ szint két játékos közötti játékhoz automatikus bíróval)
- Lehetőséget ad a gyakorlásra a 50 lépés szabály, a patt, az ismétlődő lépés, a gyalog előléptetése és a kölcsönös ütközések felismerése terén
- Képes megoldani a „sakk-matt“ játékot 5 lépésben, vagy elemezni a figurák elrendezését akár 24 órán keresztül
- Különböző funkciók: „hint“ (tipp), „take back“ (lépés visszavonása), amely lehetővé teszi az utolsó 2 lépés (vagy 4 féllépés) visszavonását, vagy a „move“ (automatikus játék)
- Tápellátás: 3× 1,5 V AA/LR6 típusú elem (nem tartozék) vagy 9,0 V 300 mA adapter (nem tartozék), a rekesz megnyitásához használjon csavarhúzót (nem tartozék)
- Hozzávetőleges méretek: 34,7 × 23,8 × 3 cm
Akkumulátor
3× 1,5V AA/LR6 elem (nem tartozék)
Csomag tartalma
1× elektronikus sakktábla, 32× sakkfigura
Csomag méretei
35 × 8 × 40.5 cm
Csomag súlya
1285 g