SENCOR SWS 25 WS Hőmérő
136x

SENCOR SWS 25 WS Hőmérő

5 690 Ft

Sencor SWS 25 WS Hőmérőnek köszönhetően könnyedén megtudhatjuk, hogy mennyire van kint és bent meleg, vagy épp hideg. Vezeték nélküli működésének hála, szinte bárhová könnyedén lehet helyezni a vevőt. 4 db elemmel működik, melyek nem tartozékai a csomagnak.

Forgalmazó: MALL
SENCOR SWS 25 BS Hőmérő
76x

SENCOR SWS 25 BS Hőmérő

5 090 Ft

Sencor SWS 25 BS Hőmérőnek köszönhetően könnyedén megtudhatjuk, hogy mennyire van kint és bent meleg, vagy épp hideg. Vezeték nélküli működésének hála, szinte bárhová könnyedén lehet helyezni a vevőt. 4 db 1,5V AAA elemmel működik, melyek nem tartozékai a csomagnak.

Forgalmazó: MALL
SENCOR SWS 1918 hőmérő órával
2x

SENCOR SWS 1918 hőmérő órával

4 390 Ft

SENCOR márkájú hőmérő ébresztővel, amely –10 °C – +50 °C tartományban méri a belső hőmérsékletet. A hőmérőn óra található LCD kijelzővel, amely rövid ideig tartó fehér háttérvilágítással díszített. Az ébresztővel ellátott hőmérő az asztalra helyezhető, illetve a falra is felakasztható.

Forgalmazó: MALL
SENCOR SWS 2025
11x

SENCOR SWS 2025

4 590 Ft

Digitális hőmérő LCD kijelzővel és vezeték nélküli érzékelővel. Sencor SWS 2025 megjeleníti a beltéri és kültéri hőmérsékletet, az aktuális időt és ébresztőóraként is használható. Az érzékelő és a főegység közötti távolság akár harminc méter is lehet.

Forgalmazó: MALL

A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.

A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.

A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.

További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.

A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.

A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.