Ár
Elérhetőség
Fűtőtakaró (párna) Méret egy személy számára egyszemélyes ágyon (150 × 80 cm) Távirányító 2 hőmérséklet-beállítás Ajánlott előmelegítési idő 30 perc.
Átvehető akár: 2024.9.23 - 2024.9.25
Fűtőtakaró (párna) Méret két személy számára franciaágyon (160 × 140 cm) 2 független távirányító 2 hőmérséklet-beállítás Ajánlott előmelegítési idő 30 perc.
Átvehető akár: 2024.9.23 - 2024.9.25
SENCOR SUB 2700WH el. fűtőtakaró
Átvehető akár: 2024.9.23 - 2024.9.25
SENCOR SUB 2000G el. fűtőtakaró
Átvehető akár: 2024.9.23 - 2024.9.25
SENCOR SUB 2001B el. fűtőtakaró
Átvehető akár: 2024.9.23 - 2024.9.25
SENCOR SUB 0700BE el. fűtőcipő
Átmenetileg nem vásárolható
SENCOR SUB 1700WH el. fűtőtakaró
Átmenetileg nem vásárolható
Fűtőtakaró (párna) Méret egy személy számára egyszemélyes ágyon (150 × 80 cm) Távirányító 2 hőmérséklet-beállítás Ajánlott előmelegítési idő 30 perc.
Átmenetileg nem vásárolható
Fűtőtakaró (párna) Méret egy személy számára egyszemélyes ágyon (150 × 80 cm) távirányító 2 hőmérséklet-beállítás Ajánlott előmelegítési idő 30 perc.
Átmenetileg nem vásárolható
Fűtőtakaró (párna) Méret két személy számára franciaágyon (160 × 140 cm) 2 független távirányító 2 hőmérséklet-beállítás Ajánlott előmelegítési idő 30 perc.
Átmenetileg nem vásárolható
A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.
A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.
A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.
További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.
A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.
A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.