Ár
Elérhetőség
Elektromos mini sütő fekete kivitelben 20 l űrtartalommal, mechanikus vezérléssel és 4 választható programmal. A Sencor SEO 2000BK fokozatmentes hőmérséklet-szabályozással rendelkezik 70–230 °C tartományban, valamint 120 perces időzítővel, hangjelzéssel és automatikus kikapcsolással.
Átvehető akár: 2024.4.30
Elektromos digitális mini sütő fekete színben, 35 l űrtartalommal és mechanikus vezérléssel. A Sencor SEO 3250BK változó hőmérséklet-szabályozással rendelkezik 30–230°C között, valamint 150 perces időzítővel, hangjelzéssel és automatikus kikapcsolással.
Átvehető akár: 2024.4.30
A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.
A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.
A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.
További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.
A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.
A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.