Paraméterek meghatározása
SENCOR SBB 007VT SENCOR STX 020 Smoothie palack (2db)
SENCOR SBB 007VT

0,6 l űrtartalmú, BPA mentes egyedi sport kulacs ellenálló tritán anyagból készült. A SBB 007VT kompatibilis Sencor SBL 220×, SBL 23×, SBL 25×, SBL 707×, SBL 7500 smoothie készítővel

Átvehető akár: 2024.5.8

Partnerünktől: MALL
SENCOR SBB 002BK NUTRI Palack SENCOR STX 020 Smoothie palack (2db)
SENCOR SBB 002BK NUTRI Palack

Sencor SBB 002BK NUTRI palack segítségével, a friss gyümölcsökből és zöldségekből készült finom italait könnyedén tárolhatja, fogyaszthatja. A BPA mentes műanyag palack űrtartalma 0,8 l, mely a Sencor mixer SNB 430 sorozat turmixgépeivel kompatibilis kialakítású. Könnyedén lezárható fedelének köszönhetően bárhová magával viheti elkészített italait. A csomag 2 darab NUTRI palackot, 1 darab utazófedelet és 1 darab lezárófedelet tartalmaz.

Átvehető akár: 2024.5.8

Partnerünktől: MALL
SENCOR STX 020 Smoothie palack (2db) SENCOR STX 020 Smoothie palack (2db)
SENCOR STX 020 Smoothie palack (2db)

Csere turmixpalackok, 2 db Sencor STX 020 Sencor STM 376× és 378× konyhai robotgéphez Két csere turmixpalack 0,6 l, egy titánium pengékkel ellátott pengés egységgel.

Átvehető akár: 2024.5.13 - 2024.5.15

Partnerünktől: TvFit.cz

A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.

A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.

A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.

További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.

A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.

A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.