Paraméterek meghatározása
SENCOR Párátlanító SDH 1028WH SENCOR Párátlanító SDH 1028WH
SENCOR Párátlanító SDH 1028WH

Okos mobil párátlanító 1,5 literes tartállyal és napi 10 literes párátlanítási kapacitással. A Sencor SDH 1028WH a Sencor HOME mobilalkalmazáson keresztül történő vezérléssel, 5 üzemmóddal, 2 ventilátorsebességgel és pontos páratartalom-jelzéssel rendelkezik. Csendes működés.

Átvehető akár: 2024.5.22

Partnerünktől: MALL
SENCOR Párátlanító SDH 2028WH SENCOR Párátlanító SDH 1028WH
SENCOR Párátlanító SDH 2028WH

Okos mobil párátlanító 6 literes tartállyal és napi 20 literes párátlanítási kapacitással. A Sencor SDH 2028WH a Sencor HOME mobilalkalmazáson keresztül történő vezérléssel, 3 üzemmóddal, 2 ventilátorsebességgel és pontos páratartalom-jelzéssel rendelkezik. Csendes működés.

Átvehető akár: 2024.5.22

Partnerünktől: MALL
SENCOR Párátlanító SDH 3028WH SENCOR Párátlanító SDH 1028WH
SENCOR Párátlanító SDH 3028WH

Okos mobil párátlanító 6 literes tartállyal és napi 30 literes párátlanítási kapacitással. A Sencor SDH 3028WH a Sencor HOME mobilalkalmazáson keresztül történő vezérléssel, 3 üzemmóddal, 2 ventilátorsebességgel és pontos páratartalom-jelzéssel rendelkezik. Csendes működés.

Átvehető akár: 2024.5.22

Partnerünktől: MALL

A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.

A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.

A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.

További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.

A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.

A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.