Ár
Elérhetőség
Kategória
Forgalmazó
A hajnyíró termékcsalád tartozékokkal, többek között 4 különböző hosszúságot biztosító feltétekkel, olajjal, tisztító ecsettel és hálózati kábellel. Tulajdonságai: 4 fésűtoldalék, nemesacél korróziómentes penge és nyíráshossz-beállító kar toldalék nélküli nyírásnál.
Átvehető akár: 2024.5.8 - 2024.5.9
SENCOR SBS 113SL személymérleg
Átvehető akár: 2024.5.13 - 2024.5.15
A Sencor SHP 320 SL hajvágó kiválóan alkalmas a haj vagy szakáll formázására.Rozsdamentes acél pengével rendelkezik. 4 darab cserélhető fej biztosítja, hogy elérjük a megfelelő hosszúságot.
Átvehető akár: 2024.5.10
A SENCOR SNC 101BL orr- és fülszírzet nyíró segítségével könnyedén távolíthatja el a nem kívánt szőrszálakat. Kiegészítő fejének köszönhetően kiválóan alkalmas pajesz vágására, igazítására is. Mosható fejének köszönhetően könnyen tisztítható. TOVÁBB OLVASOM->
Átvehető akár: 2024.5.8
Tulajdonságok:Cserélhető csövek az SCA BA50FC számára.
Átvehető akár: 2024.5.22 - 2024.5.27
SENCOR SCA BA99 fúvócső (3db)
Átvehető akár: 2024.5.13 - 2024.5.15
· 3 db tartalék fúvóka SCA BA01 és SCA BA02 alkoholszondákhoz
Átvehető akár: 2024.5.9 - 2024.5.10
Átvehető akár: 2024.5.9 - 2024.5.10
A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.
A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.
A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.
További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.
A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.
A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.