Sega Motorsport Manager - GT Series (PC - Steam elektronikus játék licensz)
Közvetlenül partnerünktől
A GT Pack új és izgalmas kihívást jelent, kiterjesztve motorsport világunkat a zártkerekű versenyzés izgalmas környezetére! A menedzserek két sorozatban küzdhetnek meg egymással, a GT Challenger Series és a rangos Nemzetközi GT Bajnokság próbapályáján, mindkét bajnokságot új csapatokkal, versenyz…
További információ
1 790 Ft
Partnerünktől:
XuPe GROUP Kft.
Partnerünk által szállítva
2024.5.29 -
2024.5.30
Standard szállítással várhatóan
Termékek partnerünktől: XuPe GROUP Kft.
Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma:
34279634
Leírás
A GT Pack új és izgalmas kihívást jelent, kiterjesztve motorsport világunkat a zártkerekű versenyzés izgalmas környezetére! A menedzserek két sorozatban küzdhetnek meg egymással, a GT Challenger Series és a rangos Nemzetközi GT Bajnokság próbapályáján, mindkét bajnokságot új csapatokkal, versenyzőkkel és személyzettel népesítik be.
Gyönyörű GT autóink a vadonatúj Energy Recovery System-et használják, ami igazi változást jelent. Ahogy az autó a pályán mozog, energiát gyűjt be, amelyet a vezetők kétféleképpen használhatnak fel: hibrid üzemmódban, amely üzemanyagot takarít meg, vagy Power üzemmódban, amely hatalmas energialöketet ad az autónak, lehetővé téve a drámai előzéseket és védelmet. egy pozíció.
Az ERS átalakíthatja a menedzserek versenystratégiához való hozzáállását, új stratégiai réteget adva hozzá. A rivális csapatok is fellendülnek, és hibrid módba lépnek, ami azt jelenti, hogy a menedzsereknek követniük kell ellenfeleik stratégiáit, hogy maximalizálják teljesítményüket.
Maguk a járművek a szimulációs modell módosított változatán működnek, így jobban tükrözik a valós GT autókat. Jelentős különbségek vannak a fékezési és kanyarsebességben, a gumiabroncsok kopásában, a boxkiállási időkben és az üzemanyag súlyában. A falkaverseny sokkal szorosabb, ami azt jelenti, hogy az első néhány kör gyakran izgalmakban zajlik, a nagy sebességű előzések pedig rendszeresek.
Nem csak a fajok változtak. A ballasztrendszer (kizárólag a GT sorozatban) megváltoztatja az edzéseket, befolyásolva a vezetők pilótáikról alkotott véleményét, a sofőr súlya pedig azt, hogy mennyire rugalmas a beállítás. Eközben a Three Stage Qualifying először jelenik meg a Motorsport Managerben, új kihívást hozva szombatonként. Az autók minden kvalifikációs kör után kiesnek, ami azt jelenti, hogy az utolsó szakaszba jutás nagyon fontos. A legjobb 10 autó abroncsválasztását a verseny kezdetére zárolják, így nagyobb odafigyelést kényszerítenek az abroncshasználatra, valamint új kvalifikációs és versenyrajtstratégiákra.
A GT-csapatok finanszírozása eltérő, eltérő autóalkatrész árakkal kell foglalkozni. A kisebb szponzori kifizetések azt jelentik, hogy a haszonkulcsok alacsonyabbak, mint az együléseseknél, ami azt jelenti, hogy a játékosnak még keményebb döntéseket kell hoznia a csapat fejlesztésével kapcsolatban.
Politikai fronton, ha egy menedzser birtokolja a GT Packet, akkor a Three Stage Qualifying és az Energy Recovery System beszavazható az együléses kategóriába – vagy használja a Steam Workshopot, hogy új játékot kezdjen ezekkel a szabályokkal!
Gyönyörű GT autóink a vadonatúj Energy Recovery System-et használják, ami igazi változást jelent. Ahogy az autó a pályán mozog, energiát gyűjt be, amelyet a vezetők kétféleképpen használhatnak fel: hibrid üzemmódban, amely üzemanyagot takarít meg, vagy Power üzemmódban, amely hatalmas energialöketet ad az autónak, lehetővé téve a drámai előzéseket és védelmet. egy pozíció.
Az ERS átalakíthatja a menedzserek versenystratégiához való hozzáállását, új stratégiai réteget adva hozzá. A rivális csapatok is fellendülnek, és hibrid módba lépnek, ami azt jelenti, hogy a menedzsereknek követniük kell ellenfeleik stratégiáit, hogy maximalizálják teljesítményüket.
Maguk a járművek a szimulációs modell módosított változatán működnek, így jobban tükrözik a valós GT autókat. Jelentős különbségek vannak a fékezési és kanyarsebességben, a gumiabroncsok kopásában, a boxkiállási időkben és az üzemanyag súlyában. A falkaverseny sokkal szorosabb, ami azt jelenti, hogy az első néhány kör gyakran izgalmakban zajlik, a nagy sebességű előzések pedig rendszeresek.
Nem csak a fajok változtak. A ballasztrendszer (kizárólag a GT sorozatban) megváltoztatja az edzéseket, befolyásolva a vezetők pilótáikról alkotott véleményét, a sofőr súlya pedig azt, hogy mennyire rugalmas a beállítás. Eközben a Three Stage Qualifying először jelenik meg a Motorsport Managerben, új kihívást hozva szombatonként. Az autók minden kvalifikációs kör után kiesnek, ami azt jelenti, hogy az utolsó szakaszba jutás nagyon fontos. A legjobb 10 autó abroncsválasztását a verseny kezdetére zárolják, így nagyobb odafigyelést kényszerítenek az abroncshasználatra, valamint új kvalifikációs és versenyrajtstratégiákra.
A GT-csapatok finanszírozása eltérő, eltérő autóalkatrész árakkal kell foglalkozni. A kisebb szponzori kifizetések azt jelentik, hogy a haszonkulcsok alacsonyabbak, mint az együléseseknél, ami azt jelenti, hogy a játékosnak még keményebb döntéseket kell hoznia a csapat fejlesztésével kapcsolatban.
Politikai fronton, ha egy menedzser birtokolja a GT Packet, akkor a Three Stage Qualifying és az Energy Recovery System beszavazható az együléses kategóriába – vagy használja a Steam Workshopot, hogy új játékot kezdjen ezekkel a szabályokkal!
Egyéb tulajdonságok
Platform: | Steam |
Típus: | Kiegészítő |
Műfaj: | Versenyzés, Sport, Szimuláció, Stratégia |
Életkor: | 12+ |
Megjelenés dátuma: | 2017–02–23 |