Sega Total War Saga: Thrones of Britannia (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Sega Total War Saga: Thrones of Britannia (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Száma: 34280051
Közvetlenül partnerünktől
Total War Academy BRITANNIA TRÓNAI – Steel & Statecraft frissítés Ma kiadtunk egy új frissítést az A Total War Saga: Thrones of Britannia-hoz. A Steel és a Statecraft frissítés néhány meglévő mechanikára épül, és néhány játékos visszajelzést is tartalmaz a legutóbbi frissítésről. A frissíté… További információ
6 115 Ft
Partnerünktől: XuPe GROUP Kft.

Partnerünk által szállítva

2024.5.24 - 2024.5.27 Standard szállítással várhatóan
 

Termékek partnerünktől: XuPe GROUP Kft.

Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma: 34280051

Leírás

Total War Academy


BRITANNIA TRÓNAI – Steel & Statecraft frissítés



Ma kiadtunk egy új frissítést az A Total War Saga: Thrones of Britannia-hoz. A Steel és a Statecraft frissítés néhány meglévő mechanikára épül, és néhány játékos visszajelzést is tartalmaz a legutóbbi frissítésről.
A frissítés többek között egy új Political Difficulty opciót valósít meg. Megértjük, hogy egyes játékosok szeretik politikai manőverekkel kihívni magukat, míg mások inkább távol maradnak az ilyen hátba szúrástól. Mostantól a játék ezen területét a Kampány nehézségétől elkülönítve módosíthatja. A politikai rendszer más változásokon is megy keresztül, különösen azokban az eseményekben, amelyek a politikai cselekvések eredményeként következnek be.
Íme néhány további kiemelés a végrehajtott változtatásokból.

Ingatlanok nagyjavítása
Az Estates célja az volt, hogy kihívásokat adjon egy olyan királyság irányításában, ahol minden nemes cselszövés játékát űzi, hogy több hatalmat és földet szerezzen magának. A rendszernek azonban nem volt akkora hatása, mint szerettük volna, ezért a birtokok olyan átdolgozást kaptak, hogy jobban reprezentálják a királyt, aki földet adományoz fontosabb urainak, így biztosítva a korona iránti elkötelezettségüket. A földtulajdon hatalmával együtt jár a tulajdonos felelőssége is, hogy megfelelően ápolja birtokát – minden birtok pozitív hatást fog kiváltani, ha a megfelelő úrnak adják, vagy negatív hatást, ha a nemes nem alkalmas arra, hogy az ilyen földeken uralkodjon.
A nemesek viszont nem ülnek tétlenül, remélve, hogy tettek hullanak az ölükbe. Az Estate Desire tulajdonságokat, amelyeket a karakterek korábban megszereztek, felváltották a küldetések formájában a korona felé irányuló kérések. Gyakran előfordul, hogy a frakciódban egy lord birtokot kér, és cserébe jutalmat ajánl fel. De ha úgy ítéli meg, hogy a nemes nem jogosult, vagy rosszindulatú szándékot érzel, és figyelmen kívül hagyja kérésüket, hűségük alábbhagy.
Nagyobb súlyt adtunk az ingatlanok kezeléséhez, és ennek elősegítése érdekében átszerveztük az Estates felületet. Minden lord felsorolja azokat a hatásokat, amelyeket a tulajdonában lévő ingatlanokból biztosít. A birtokok mozgatása egyszerűbbé vált – egy birtokra kattintva a bal oldalon lévő kiválasztott karakter megkapja azt. Óvakodj azonban attól, hogy olyan birtokokkal foglalkozz, amelyek nem a király birtokában vannak – a nemesek nagyon ragaszkodnak földjeikhez, és ritkán válnak meg tőlük következmények nélkül.

Tulajdonságok
A vonások az egyes szereplők történetét ábrázolják; neveltetésük, személyiségük és életük során történt események. Az egyes karakterek történetének áttanulmányozása nehézkes lehet, ezért a tulajdonságokat csoportokba csoportosítottuk. Mostantól minden tulajdonságcsoportot egy szalagcím képvisel, az alatta lévő tulajdonságok összes hatásával. Ha rákattint egy szalagcímre, megjelenik az adott csoporton belüli összes tulajdonság, részletesen beszámolva a nemes tulajdonságairól.
Ahogy korábban említettük, minden tulajdonságcsoport felsorolja, hogyan hat a karakter birtokaira. A legtöbb tulajdonsággal rendelkező csoportot egy nagy sárga ikonnal jelöljük, amely az úr domináns tulajdonságait mutatja, és azt, hogy ezek milyen hatást gyakorolnak a nemesi földtulajdonra.

Recruitment Revamp
A Britannia trónjaiban a toborzás véletlenen alapul, hasonlóan ahhoz, ahogyan a zsoldosok dolgoztak a korábbi címekben. Noha érdekes kihívás tökéletlen összetételű és méretű hadseregeket építeni, ennek vannak árnyoldalai is, például az elit egységek alig jelennek meg, és a gondosan összeállított hadsereg elvesztése pusztító csapást jelenthet a kampányára.
Ezt a véletlen alapú rendszert lehűtöttük. Amikor egy egységtípust toboroznak, most meghatározott számú kör áll rendelkezésre, mielőtt egy másik elérhetővé válik. Ez megőrzi a választás korlátozásának érzetét, de megjutalmazza a tervezést, és megszünteti azt a véletlenszerű büntetést, hogy nincs elég egység, pusztán azért, mert nem jelentek meg a toborzókészletben.
A teljes hadsereg felépítéséhez szükséges idő hosszadalmas lehet, ezért toborzási eseményeket is hozzáadtak, gyors egységet biztosítva a területek védelmében, vagy hasznos lökést adva a hódításhoz.
Az épületek, a technológiák és a frakciómechanika új hatásokat kapott, hogy javítsák az egységek toborzási idejét. Megkönnyítettük a katonai technológiák feloldási követelményeit is, hogy könnyebben elérhetővé tegyük a hadseregirányítás ésszerű választásait.

Tulajdonságok könyve (Trait Browser)
A jellemvonások fontosságának növelésével úgy gondoljuk, hogy több célja van a karakterek menedzselésének, a legjobb fejlődésük keresésének. A játékban jelenlévő összes tulajdonság fel van sorolva a Tulajdonságok Könyvében, a megszerzésük feltételével együtt.
A tulajdonság részletei mindaddig zárolva lesznek, amíg a játékos először meg nem szerzi azt. (Továbbra is azt szeretnénk, hogy a játékosok egyedül kísérletezzenek és fedezzenek fel tulajdonságokat, de a feloldott tulajdonságokra vonatkozó információk mostantól könnyen elérhetőek lesznek).
A Book of Traits kitartó a kampányok között, lehetővé téve a játékosoknak, hogy egy későbbi játék során rávadászjanak egy adott tulajdonságra.

Épületek és településtérképek
A falvak közvetlenül a 2. szintről kapnak egy második, alternatív építkezési utat. Ez lehetőséget ad a játékosoknak, hogy kisebb településeken keresztül finomítsák gazdaságukat. A meglévő útvonalak nagymértékben változatlanok (bizonyos kisebb egyensúlyi módosítások esetén), a könnyebb átállás érdekében.

Létrehoztunk néhány új épületet is, amelyek minden településtérképen szerepelni fognak (a nagyobbakon és a falvakon egyaránt).

• Viking Gatehouse
• Viking Long Hall
• Viking Turf-tetős Csarnok
• Viking Drinking Hall
• Viking House 1
• Viking ház 2
• Viking ház 3
• Viking ház 4
• Angolszász Chieftains House
• Angolszász Nagyterem (építés alatt)

Új fontosabb településtérképek
Mivel a Britannia trónjaiban zajló ostromcsaták népszerűek, két vadonatúj településtérképet készítünk, az egyik a Bebbanburg kastély, a másik a Cashel-szikla alapján.
• 1. térkép – a Bebbanburg-kastélyon alapul (a játékon belül a Bebbanburg és az Eidenburg esetében használatos)
• 2. térkép – a Rock of Cashel alapján (a játékban Caisil és Grianán Aileach esetében használják)

Mod támogatás
Végül, de korántsem utolsósorban végrehajtottunk néhány változtatást a Modderek segítségére. A legfigyelemreméltóbb, hogy a Toborzás ablakban már tetszőleges számú egyéni egység (görgetősávval) befogadható. A kiskereskedelmi csomagfájlok ezentúl a már meglévő összetett sablonok mellett exportált bináris fájlokat is tartalmaznak az összes alapvető felhasználói felület összetevőhöz.

És ez még nem minden…

A frissítés a játék sok más területén is fejlesztéseket tartalmaz, beleértve a harci mesterséges intelligencia elleni frissítéseket, a teljesítményoptimalizálást, a vizuális fejlesztéseket, a felhasználói felület fejlesztéseit és még sok mást.


A Játékról

A Total War™ Saga: Britannia trónjai



Az év i.sz. 878-ban van, a háborúba keveredett Nagy Alfréd angol király hősies védelmet nyújtott az edingtoni csatában, és tompította a viking inváziót. A skandináv hadurak megfenyítve – de még meg nem törve – Nagy-Britanniában telepedtek le. Közel 80 év után először van a föld törékeny békeállapotban.



Anglia, Skócia, Írország és Wales királyai ezen a jogaros szigeten a változás időszakának közeledtét érzik; a lehetőségek ideje. Lesznek szerződések. Háború lesz. Lesznek olyan szerencsés fordulatok, amelyek legendákká válnak egy olyan sagában, amely a történelem egyik legnagyobb nemzetének felemelkedését mutatja be.

A királyok feltámadnak. Egy fog uralkodni.

A Thrones of Britannia egy önálló Total War játék, amely arra készteti, hogy újraírja a történelem kritikus pillanatát, amely meghatározza a modern Nagy-Britannia jövőjét. Tíz játszható frakcióval fel kell építened és meg kell védened egy királyságot az angolszászok, a gael klánok, a walesi törzsek vagy a viking telepesek dicsőségére. Köss szövetségeket, igazgass virágzó településeket, állíts fel hadsereget és indulj el hódító hadjáratokban az eddigi legrészletesebb Total War térképen.



Válassza ki a stratégiáját

A Grand Campaign többféle utat kínál a dicsőséges győzelemhez; agresszíven terjessze ki területét fegyveres erővel, szerezzen hírnevet építkezéssel, fejlett technológiával és befolyással, vagy teljesítsen egy sor egyedi célt a választott frakció történelme alapján. Miután befejezte, erősítse meg magát egy jelentős késői kihíváshoz és a végső, végső győzelemhez.

Fedezze fel és hódítsa meg a Brit-szigeteket

Skócia havas hegyvidékétől Kent gyümölcsöseiig és rétjéig tolja vissza a háború ködét, és tárja fel az angolszász Nagy-Britannia kiterjedését. A változatos városok, városok és vidéki környezetek sokféle harctéri környezetet inspirálnak. Kísérletezzen az újonnan elfoglalható kisebb települések által kínált stratégiai lehetőségekkel. Fojtsd meg ellenségeid kereskedelmi útvonalait, és kényszerítsd ki őket az erős, védhető pozíciókból.

Viking hadvezér vagy angolszász király, határozza meg legendájukat

Minden frakciónak egy sor egyedi eseménnyel és elágazó dilemmával kell szembenéznie, amelyek gyakran hiteles történelmi eseményeken és korabeli kérdéseken alapulnak. Indulj viking expedíciókra, irányítsd az angolszász paraszti gazdaságot, minden frakció máshogy érzi magát és játszik. Vágj ki egyedi szerepeket királyodnak és nemeseidnek, alakítsd testre hatásukat azáltal, hogy értelmes döntéseket hozol a fejlődésükről, és határozd meg, hogyan fog kibontakozni a történetük.

A „klasszikus” Total War játékmenet kifinomult

Számos frissítést tartalmaz a Total War alapvető mechanikájához – például tartományokhoz, politikához, technológiákhoz, toborzáshoz, dilemmákhoz és még sok máshoz –, amelyek célja, hogy az élményt még magával ragadóbbá és tartalmasabbá tegye.

Játszható frakciók, kultúrák és királyok:



A Thrones of Britannia tíz játszható frakciót tartalmaz majd öt kultúrából, az alábbi összefoglalóval.

Az angolszászok – West Seaxe és Mierce

Amikor a római uralom véget ért Angliában, új germán királyságok egyesültek a ma Northumbria, Mercia, Wessex, Essex, Sussex, East Anglia és Kent néven ismert megyékben. E régiók népeit összefoglalóan angolszászoknak nevezték.



West Seaxe
Frakcióvezető: Alfréd király

Dél-Anglia domináns angolszász királyságaként West Seaxe – vagy a modern angol nyelven Wessex – erői biztosították a sziget elsődleges ellenállását a Nagy Pogány Hadsereg betörései ellen. Winchester fővárosából Wessex földeket hódított meg Surreyben, Sussexben, Kentben, Essexben és még Merciában is. Alfred makacs védelme a dán invázió ellen lefektette az alapjait Wessexnek, hogy Angliát egy uralkodó alatt egyesítse először i.sz. 927-ben.

Mierce
Frakcióvezető: Ceowulf

Fővárosából, Tamworthból Mierce királyai – ma Merica néven – uralták a ma Midlands néven ismert területet. Magasságában Mierce az észak-angliai Northumbriától a déli Kentig, Sussexig és Wessexig húzódott. 877-ben a Nagy Pogány Hadsereg elfoglalta a királyság keleti részét, és megalakította a Danelaw-t, vagyis East Engle-t.

A gaelek – Mide és Circenn

A gael kultúra kezdetben Írországban fejlődött ki, társadalmuk klánok és törzsfőnökök rendszere köré épült. Római településeken portyáztak és kereskedtek velük, és i.sz. 878-ra Írországból Skócia nagy részének lakására terjeszkedtek.
A vikingek beözönlésével néhány portyázó gael földeken telepedett le, és skandináv-gaelek lettek. A skót gaelek felszívnák a pikteket, hogy Alba királyságává váljanak – lényegében meghatározva a modern Skócia tervét.

Mide
Frakcióvezető: Flann Sinna király

Mide Írország szívében fekszik. Nemcsak földrajzilag, hanem politikailag, intellektuálisan és szellemileg is. Sok High Kings emelkedett fel Mide-ből, és jelenlegi uralkodója, Flann Sinna erre a címre törekszik.

A közelben sok más ír frakcióval Mide képes összehozni a különböző klánokat, és bevezetni az ír jólét korszakát. A fenyegetések azonban soha nem állnak távol… a dyflini vikingek letelepedtek keletre, hatalmuk és befolyásuk egyre nő. Vajon Mide megpróbálja megőrizni a nyugtalan békét? Egyesíteni a klánokat egy háborúban ezek ellen a skandináv telepesek ellen? Vagy más utat találni a felsőbbrendűséghez?

Circenn
Frakcióvezető: Áed mac Cináeda

Circenn eredete pikt volt, de az idő múlásával egyre erősebben befolyásolták a gaelek és más népek, mivel elűzték őket a könyörtelen viking támadások elől. 878-ban véget ért a viking invázió, de Circenn gondjai még korántsem értek véget. Miközben szilárdan uralta Skócia keleti partjait, számos fenyegetés még mindig fennáll – belül és kívül egyaránt.

Scoan, Circenn fővárosa egykor otthona volt a legendás Sorskőnek, amely állítólag isteni erővel ruházza fel népét. Hogy a kő most hol található, az rejtély, de ha sikerül nyomokat találni, a kő felkutatása minden bizonnyal egy kaland lenne, amelyet érdemes megtenni…

A walesi – Gwined és Strat Clut

A walesi királyságok a kelta britek leszármazottai, akik Nagy-Britannia szigetének nagy részét elfoglalták a vaskortól kezdve az első századi elrománosításig és azon túl is.

Ironikus módon a „walesi” kifejezés az angolszász külföldi, „wealas” kifejezésből származik, amelyet a bennszülött britekre alkalmaztak. Az angolszászok felvirágoztak, és sok régi brit királyság kezdett eltűnni.

Összerezzent
Frakcióvezető: Anaraut király

Gwined lakossága némileg igényt tart az „igazi britek” címre, mivel a magukat most „angolnak” nevező betolakodók messzire nyugatra űzték őket. A bardikus művészetükről és a hosszú íjjal kapcsolatos tudásukról egyaránt híres Gwined walesiek Rhodri Mawr vezetésével virágoztak.

Rhodri nagyrészt mentesítette Gwinedet a vikingektől és más betolakodóktól, miközben kiterjesztette határait. Most elment, és földjeit felosztják.

Strat Clut
Frakcióvezető: Fuss

Strat Clut a Régi Észak királysága, amely az 5. századig és a kelta britekig vezethető vissza. A birodalom korábban Alt Clut erődjében működött, de egy viking invázió 870-ben kiűzte. A jelenlegi Artgal királyt fogságba ejtették, és a hírek szerint rejtélyes körülmények között megölték. A királyság tovább reformált a Clyde folyó völgyében egyetlen fia, Run vezetésével.

A Nagy Viking Hadsereg – Northymbre és East Engle

865-ben Ragnar fiai a Nagy Viking Hadsereget vezették, és Kelet-Angliában szálltak partra. A következő 15 évben a vikingek magasan és mélyen mozogtak Wessextől Clyde-ig, városokat hódítottak meg, győzelmeket arattak és szenvedtek vereségből egészen az i.sz. 878-as edingtoni csatáig, ahol Guthrum vezére az ifjú Alfred királyban találkozott. és nyugat-szász hadserege. A terepen a legjobban teljesítve erői összevissza vonultak vissza egy közeli erődhöz. A sikertől kipirulva Alfred emberei üldözték és ostrom alá vették. Két hét éhezés után a betolakodók megadták magukat.

Kapitulációja értelmében Guthrum megkeresztelkedett a kereszténységre, és ő és emberei visszatérhettek Kelet-Angliába és letelepedhettek – természetesen feltéve, hogy megőrizték Alfred békéjét.
A legyőzött, de soha meg nem alázott vikingek mindent elsöprő dühtől forrongnak. Az ember nem zárja ketrecbe a farkast következmények nélkül…

Northymbre
Frakcióvezető: Guthfrid

Amikor a vikingek megérkeztek Northumbriába i.sz. 867-ben, elfoglalták York városát – vagy Eoferwicot – erődítményüknek. És micsoda bástya volt, félelmetes római falaival még 700 éve is erősen álltak. Aelle northumbria király megpróbálta visszacsavarni a várost a dánoktól, de a támadás során elfogták. Az apjuk Aelle általi kivégzése miatti megtorlásként Ragnar fiai példát mutattak neki a rémisztő Vérsas-rituáléval.

Northumbria a vikingek irányítása alatt maradt, és az edingtoni csata és az azt követő wedmore-i szerződés után a Nagy Viking Hadsereg egy része visszavonult Northumbriába, hogy Alfred békéje alatt telepedjen le.

East Engle
Frakcióvezető: Guthrum

A Britannia délkeleti partjainak nagy részét képező East Engle volt a Nagy Viking Hadsereg inváziójának állomáshelye, és az a régió, ahol sok harcos telepedett le az edingtoni csata után. A dán vezető, Guthrum (vagy Æthelstan, hogy Alfréd örökbefogadó nevét használja) uralma alatt végül Danelaw néven vált ismertté.
Még mindig van némi harc East Engle dánjaiban. Az ember nem veti le a dicsőség köpenyét, és nem válik egyik napról a másikra földbirtokossá.

The Viking Sea Kings – Dyflin és Sudreyar

Közel egy évszázados rohamok után a vikingek kitörölhetetlen bélyeget hagytak Britanniában, örökre megváltoztatva történelmének menetét. Nem utolsósorban kulturális szempontból, mivel sok kisebb viking banda telepedett le a szigetek körül, mielőtt Alfred legyőzte a Nagy Viking hadsereget.
Ezek a kisebb frakciók a szüntelen konfliktusok létezését új életre cserélték Britanniában, létrehozták saját kis fejedelemségeiket, összeházasodtak, és végül a brit élet forgatagának részévé váltak. A kultúráknak ez a keveredése, amely a brit történelem jelképe, hozzájárult ahhoz, hogy létrejöjjön az attitűdök, hiedelmek és nyelvek gazdag olvasztótégelye, amely a szigeteket és népüket olyan egyedivé tette.

Néhány viking azonban soha nem telepedett le igazán; terveik pompásabbak voltak, hódítás- és nagyságéhségük csillapíthatatlan. Ezek a tengeri királyok folytatták harcias munkájukat, figyelmen kívül hagyva Anglia felkapott uralkodójának minden rendeletét…

Dyflin
Frakcióvezető: Bardr

Dyflin jelentős kikötőváros volt Írország keleti partján, és Britannia legnagyobb rabszolgapiacának helyszíne. A vikingek megszállásának jelentős helyszíne volt, és 873-ig Imar viking úr uralkodott, akit gyakran Csonttalan Ivarral, a legendás viking hadúr, Ragnar Lothbrok fiával hoznak kapcsolatba. A viking portyázók már i.sz. 840-ben teleltek ott, így a régióval való kapcsolatuk hosszú volt, és az idő múlásával szokásaik gael ízűvé váltak, ahogy az integráció lassú folyamata zajlott.

878-ra azonban Imar fia, Bardr szilárdan megerősítette a trónt. Ez az ambiciózus viking uralkodó megpróbálna tartós békét kötni a környező gael frakciókkal? Vagy visszatér Ragnar útjára, és folytatja a vérontást és az uralom útját? Nehéz figyelmen kívül hagyni a harcos vér elhívását…

Sudreyar
Frakcióvezető: Eirik

Albától nyugatra fekszik Sudreyar, a Déli Szigetek Királysága. Ezek a déli Hebridákat magukban foglaló, szétszórt szigetek ritkán lakottak voltak, és az atlanti időjárás teljes terhét viselve nem voltak alkalmasak a kevésbé szívós szigetekre.

Britannia nagy részéhez hasonlóan a 8. századtól ezeken a szigeteken is egyre gyarapodott a viking kapcsolat. Ezt megelőzően a Dalriada gael királyság részét képezték, amíg a vikingek uralma alá nem kerültek. A következő évszázad során a skandináv megszállás kifejezetten gael ízt kapott (és fordítva), különösen i.sz. 872 után, amikor Harald Fairhair lett Norvégia királya, és korábbi ellenfelei sereglettek a területre.

Anyagilag szegényes, de kiváló kiindulópontot kínálnak a tengeri hajlamúaknak, Sudreyar szigetei tökéletes megállóhely a portyázók és felfedezők számára.
Egyéb tulajdonságok
Platform: Steam
Típus: Játék
Műfaj: Akció, Stratégia
Életkor: 16+
Megjelenés dátuma: 2018–05–02
* Törekszünk arra, hogy termékeink elérhetőségére és a várható szállítási időre vonatkozóan mindig a legfrissebb és legbiztosabb információkat közöljük, de ezen információk az ÁSZF 4.9. pontja alapján csak tájékoztató jellegűek. A rendelés véglegesítését követően e-mailben és sms-ben tájékoztatjuk a termék várható átvételi idejéről.