Sega Total War: WARHAMMER - Realm of The Wood Elves (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Sega Total War: WARHAMMER - Realm of The Wood Elves (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Száma: 34280177
Közvetlenül partnerünktől
Új erdei manók versenye a nagy kampányban Új kiegészítő, versenyspecifikus pénznem: borostyán Csodaalapú kampány győzelmi feltétele Az erdőtündék a térkép bármely régióját meghódíthatják Két új játszható legendás lord: Orion és Durthu Két új Lord típus mély specializációs képességfákkal Három új… További információ
19 925 Ft
Partnerünktől: XuPe GROUP Kft.

Partnerünk által szállítva

2024.5.08 - 2024.5.09 Standard szállítással várhatóan
 

Termékek partnerünktől: XuPe GROUP Kft.

Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma: 34280177

Leírás




  • Új erdei manók versenye a nagy kampányban
  • Új kiegészítő, versenyspecifikus pénznem: borostyán
  • Csodaalapú kampány győzelmi feltétele
  • Az erdőtündék a térkép bármely régióját meghódíthatják
  • Két új játszható legendás lord: Orion és Durthu
  • Két új Lord típus mély specializációs képességfákkal
  • Három új hőstípus mélyreható készségfákkal
  • Átfogó Wood Elves hadsereg névsor
  • Egy további kampánytérképet ad a játékhoz az egyedülálló „Szezon of Revelations” Wood Elves történet kampányával
  • Új egyedi szörnyek, hősök, mágia és játékjellemzők




A kívülállók számára Athel Loren erdei birodalma merengő és rosszindulatú hely. Az élő fa nyikorgása és nyögése visszhangzik a homályos belsejéből, a lombkorona úgy tűnik, hogy elnyeli az összes fényt, és félig látott szellemek nyüzsögnek a félhomályos lugasok között. Belépni annyi, mint a sorsot az ő kezükbe helyezni.

Benne laknak az Asrai, az erdőtündék. Bár eredetileg Ulthuanból származnak nyugatra, mint minden tünde, elvetik az Asurok, a High Elfek szentséges arroganciáját és a Druchii vagy Sötételfek gyilkos hanyatlását. Az Asrai saját magukat tartják az egyetlen igazi tündének a világon, akik magukévá teszik természetük minden aspektusát – világosat és sötétet egyaránt –, és évezredek óta harmóniában élnek az érző erdővel.

Az Asrai megosztja Athel Loren vadonját annak szellemeivel és védelmezőivel: a driádokkal, a Branchwraith-ekkel és az ősi őrző fákkal. A lovakat, sólymokat és nagy sasokat örökbe fogadják hadifogadóiknak, és még a ritka erdei sárkányok is szívesen csatlakoznak hozzájuk, ha nagy szükség van rájuk. A páratlan íjászok és lovasok, az erdei tündék hűséget fizetnek Orion félistennek, aki minden tél közepén lángokban hal meg, hogy aztán tavasszal mennydörgő életbe újjászülethessen a The Oak of Ages alatt.

Vad, hajlékony és teljesen könyörtelen a földjük védelmében, csak egy bolond készteti az erdei tündéket és lelkes szövetségeseiket a konfliktusra. Azok számára, akik szemtanúi a félelmetes látványnak, ahogy egy asrai házigazda vonul ki az erdőkből egy Vadvadászat során, valószínűleg ez az utolsó dolog, amit valaha láthatnak.

Kampány játékstílus


A Wood Elves kampány egyedülállóan eltérő kampányélményt kínál a Total War: WARHAMMER többi játszható versenyétől. Legfontosabb infrastruktúrájukat Athel Loren erdőelf-települései adják, bár képesek kifelé terjeszkedni, elfoglalni a településeket, és helyettük korlátozott előőrsöket, úgynevezett Asrai-kilátókat építenek. A kampány szíve a The Great Oak, egy egyedülálló 5 szintes épület, amely az új Wonder győzelmi feltételhez kapcsolódik.

A csatában az erdei tündék gyorsak és halálosak, sok „üvegágyú” stílusú egységet vetnek ki. Bár fizikailag kevésbé robusztusak, mint a legtöbb más versenyen, és kisebb egységméretekkel rendelkeznek, ezt kiváló közelharci és távolsági képességekkel pótolják. A játék legjobb íjászait állítják ki, akik közül sokan tudnak mozogni és tüzelni, és később speciális lőszerekkel bővíthetik őket. Gyakran kísérik őket a csatában Athel Loren erdei rokonai, mint például a Dryads, Eagles és Treemen. Varázslóik a Lores of Life, a Beasts és az Árnyak mesterei.

Új történetkampány: A kinyilatkoztatás évszaka
Az Athel Loren és a környező Breton hercegségek gyönyörű és részletes kampánytérképén elhelyezkedő The Season of Revelation játszható Durthuként vagy Orionként, az erdei tündék két Legendás Lordjaként. Ez a kampány feladata a játékosnak, hogy egyesítse Athel Lorent a breton behatolásokkal szemben, majd később a Beastman hadúr, Morghur és megrontott vadállománya félelmetes, csúcsponti támadásai során.

A korok tölgye




A The Oak of Ages hatalmas, ősi lugai Athel Loren szellemi szívét és szent erejének forrását jelzik.

A Grand Campaignben a The Oak of Ages egy egyedülálló 5 szintes Wonder épület Athel Lorenben, amelyet a játékosnak a kampány során fel kell növeszteni. Ahogy a Wood Elf játékos minden új szintre emeli, egyre több bónuszt kap a kampányához.

A The Oak 5. szintre való termesztése elindítja a Nagy Tölgy csatáját, egy csúcspontos, többlépcsős támadást Athel Loren spirituális központja ellen a Beastmen és a Chaos Warriors egyesített és tömeges hordái által. A győzelem (vagy a túlélés!) a Wood Elves fő kampánycéljának teljesítését jelzi.

Új kiegészítő pénznem: borostyán
A Gold mellett a Wood Elfek megkövetelik Ambertől bizonyos elit egységek toborzását, bizonyos technológiák feloldását és az Oak of Ages kiterjesztését. Ez azonban véges erőforrás a világon, és csak települések elfoglalásával és Asrai kilátók felállításával érhető el.

Mivel Amber korlátozott, ez állandó választási lehetőséget biztosít a játékosnak, hogy frakciófejlesztésre, katonai erőre vagy kulcsfontosságú győzelmi feltételük elérésére költse.

Erdőelf települések és előőrsök


Az erdőtündék képesek az Óvilág bármely tartományát elfoglalni, függetlenül annak faji származásától. Ezeken a településeken azonban csak nagyon korlátozott építési lehetőségekkel rendelkező Asrai-kilátók helyezhetők el, amelyek hadsereg-utánpótlási állomásokká, toborzóállomásokká alakíthatók (hozzáféréssel a globális toborzókészlethez, de helyi toborzási árakon), vagy központokként a regionális kereskedelmi erőforrások kiaknázására. . Nagy építési láncokat kell építeni magának Athel Lorennek a régiójában, amely az erdőtündék egyetlen igazi otthona. Athel Loren települései 10 épülettel rendelkeznek, amelyek helyet biztosítanak az erdei tündék kiterjedt épületfáinak felfedezéséhez.

Wood Elves infrastruktúra


Az erdőtündéknek egyedi műszaki fái és épületei vannak, és magasan fejlett és kissé arisztokratikus fajként a Wood Elf Council elnököl a társadalmi és katonai ügyekben.

Ennek a Tanácsnak számos irodája van, amelyekbe karaktereket lehet kinevezni, és finoman kapcsolódik a Wood Elfek infrastruktúrájához. Egyes épületek például az irodákat nyitják meg: ha a Wild Heath épületét feloldják a technológiai fában, akkor egy településen is megépülhet, így feloldható a Herald Of The Hunt iroda. Ha a játékosok egyik Lordját kinevezik erre a szerepre, időnként Vadvadászatot fog kiírni. Ez egy sor nagyon jelentős bónuszt ad a Heraldnak és seregének azokhoz a fordulatokhoz, amelyekben a Wild Hunt esemény aktív, fokozva a marsall képességeit és bátorítva az agresszív akciókat. A játékosoknak azt tanácsoljuk, hogy fedezzék fel ezeket az összefüggéseket, hogy a legtöbbet hozzák ki Wood Elf kampányaikból.

A két Erdőelf legendás Lordnak, Orionnak és Durthunak van irodája, ahová csak ők nevezhetők ki, további kampánybónuszokat biztosítva számukra.

Új Legendás Lordok


Az Erdőtündék Nagy Hadjáratát a két Legendás Lord egyike vezetheti: Orion félisten, Az erdő királya vagy az ősi faember, Durthu. Mindegyik más-más kiindulási pozícióban kezdi meg a játékot, egy másik Athel Loren-frakciót irányítva, és hozza a saját kampánybónuszcsomagját.

Orion, a király az erdőben




Orion Athel Loren és az erdei tündék halhatatlan félisten-királya. Amikor birodalmát veszély fenyegeti, ő az első, aki fegyvert fog és harcol annak védelmében. Minden tünde érzi királya vad idézésének csábítását, és sokakat legyőznek elsődleges késztetéseik, felhagyva a civilizált aggodalmakkal, a vadászat izgalmával és a szél mámorító vérével.

Orion egy erős közelharcos, aki nagy távolságú sebzést is tud okozni hosszú távú lándzsás támadásaival. Két egyedi terület-effektus képessége is van: a Hounds of Orion, egy mágikus örvény, és a Hawk's Talon, egy mágikus bombázás. Ezek a támadások az Orionhoz kötődnek, és nem használják fel a Winds of Magic-et.

Az Orionnak két harci képességfája, két harci képességfája és egy kampánykészségfája van. A készségek széles skálája, amelyek közül sok egyedi, lehetővé teszi számára, hogy szakosodjon, ahogy szintet lép. Különösen sok fejlesztést tud hozni a Wood Elves névsorában található sok íjegységen. Erők toborzásakor az Orionnak extra költséget kell fizetnie Amberben, hogy erdei szesz egységeket béreljen.

Durthu




Athel Loren legősibb fái közül Durthu egykor jóindulatú lény volt, aki örömét lelt az erdei élet szövevényében. Ő volt az, aki először az erdők szellemeit kötötte Asrai sorsához. És egy ideig a dolgok egyensúlyban és harmóniában léteztek.

Miután azonban sok véres behatolást hajtottak végre Athel Lorenbe, amikor is kívülállók fűtöttek le, vagy pusztán rosszindulatból, Durthu elkeseredett. Ami még rosszabb, úgy véli, hogy maguk az erdőtündék hívták be sok ilyen csapásra. Nos, nem tekinti őket barátoknak, csupán szövetségeseknek egy közös ügyben.

A nagy kampányban Durthu vezeti az Argwylon régió erdei szellemeit Athel Lorenben. Amikor csapatokat toboroz, extra költséget kell fizetnie Amberben, hogy Wood Elf egységeket béreljen. Durthu erős harcos és varázsló, a Lore of Beasts-t is birtokolja, és a Manticore-okat is beidézheti a csata sűrűjébe a The Transformation of Kadon segítségével.

Új Lordok


Az erdőtündék seregei két új típusú Lordot toborozhatnak, hogy vezessenek seregeiknek: Glade lordokat és Treemeneket.

Glade Lordok


Athel Loren magasszülött urai és hölgyei évezredek óta uralják az Erdőtündéket, és amikor a faj háborúba száll, ezek a nemesek irányítják erőiket. Erőteljes harcosok és kiváló íjászok, két személyes harci képességfával rendelkeznek, amelyek mindegyike javítja íjász és közelharci képességeiket. Hasonlóképpen, a csatafáik két különböző ösvényen – mell és ranged – gyarapítják seregeiket. Három rögzítési lehetőséget is kinyithatnak, amikor szintet lépnek: az Elven Steed, a Great Eagle és az Forest Dragon.

Ősi Fák


Az ősi fák hatalmas termetűek. Az elf és az erdei lények által egyaránt tisztelt erejük még a mély tisztások sárkányaival is vetekszik. Az erdő igazi őrzői, ezek a hatalmas erdei szellemek varázslók urai, akik a Lore of Beasts-t forgatják. Bár nincs felszerelési lehetőségük (kevés olyan lény van a világon, amely elég nagy ahhoz, hogy befogadja őket), egyedi képességeik vannak, amelyek egyre nagyobb védelmet biztosítanak a seregeikben lévő Tree Kin egységeknek.

Hősök


Az erdőtündék seregei három új típusú hős egységet toborozhatnak, hogy támogassák seregeiket, és kampánytérkép-akciókat hajtsanak végre. Mindegyik erős specializációs utakat kínál a készségfákon keresztül.

Spellsingers (mágusfókusz)


A Wood Elf mágusok egyedülálló kapcsolatban állnak Athel Lorennel. Az erdő mélyebb intelligenciájához kapcsolódva erősen hangolt lények, akik nagyjából ugyanúgy kötődnek a környezetükhöz, mint a driádok, a szellemek és a fák. Spellsingerseket toborozhatnak az Élet, az Árnyék és a Szörnyetegek műveire.

Branch Wraiths (közelharc/mágus fókusz)


A driádok legidősebbje, Branchwraith Athel Loren őseinek szolgálólányaként szolgál. A tündék eljövetele előtt ők uralták az erdőt, és megszelídítették a Mágia Szelét, hogy eltartsák a vad erdőket. A Branchwraith-ek és az Asrai között nem veszett el a szerelem, bár a nyugtalan béke továbbra is fennáll, és az Élettan eme képzett gyakorlói számos erdei manó harci seregében megtalálhatók, akik egy perc alatt a csata sűrűjében varázsolnak, és lecsapják az ellenségeiket. erőteljes végtagok a következő.

Waystalkers (kém, távolsági fókusz)


A Waywatchers legképzettebb lövészei, a Waystalkerek megszállottjai a The Huntnak. Hallgatag, magányos egyének, elkötelezettséget mutatnak az útjuk iránt, ami közelebb hozza őket az erdőhöz, mint elf rokonságuk. Szakértő mesterlövészek, tudnak mozogni – és még rejtve is maradnak – lövöldözés közben, és olyan kíméletlen pontossággal választják ki a célpontokat a gyilkossághoz, amilyenre más íjász sem tud hasonlót.

Egységek névsora


A Wood Elves névsora sok képzett íjász egységet tartalmaz. Amikor bizonyos építményeket felépítettek, a Glade Guard, a Deepwood Scouts és a Glade Riders toborozható három speciális lőszertípus tüzelésére:

  • Starfire aknák (Tűzkár)
  • Hagbane tippek (méregkárosítás)
  • Swift Silver Shards (mágikus sebzés)

Közelharci gyalogság

Örök Őrség

Örök őrség (pajzsok)
Wardancers
Wardancers (Asrai lándzsák)
Wildwood Rangers

Távolsági gyalogság

Glade Guard

Glade Guard (Starfire Shafts)
Glade Guard (Hagbane tippek)
Deepwood cserkészek
Deepwood Scouts (Swift Shiver Shafts)
Útfigyelők

Közelharci lovasság

Vad lovasok

Vad lovasok (pajzsok)

Távolsági lovasság

Glade Riders

Glade Riders (Hagbane tippek)
Hawk Riders (repül)

Varázslatos lovasság

Sisters of the Thorn (kötött varázslatokat hajthat végre)

Woodland Spirit egységek

Driádok
Treekin
Treeman

Szörnyű egységek

Nagy sas (repül)
Erdei sárkány (repül)
Egyéb tulajdonságok
Platform: Steam
Típus: Kiegészítő
Műfaj: Akció, Stratégia
Megjelenés dátuma: 2016–12–08
* Törekszünk arra, hogy termékeink elérhetőségére és a várható szállítási időre vonatkozóan mindig a legfrissebb és legbiztosabb információkat közöljük, de ezen információk az ÁSZF 4.9. pontja alapján csak tájékoztató jellegűek. A rendelés véglegesítését követően e-mailben és sms-ben tájékoztatjuk a termék várható átvételi idejéről.