Kapcsolófej AK 161 + Soft Dock, távtartó betéttel 35 / 45 mm, 1600 kg / 50 mm, AL-KO

Kapcsolófej AK 161 + Soft Dock, távtartó betéttel 35 / 45 mm, 1600 kg / 50 mm, AL-KO

Száma: 10089835
Közvetlenül partnerünktől
Az AL-KO AK 161 csatlakozócsukló a régebbi AK 160 típust váltja fel, 1600 kg-ig 50 mm-es vonórúd átmérőjű ráfutófékre való felszerelésre és vízszintesen elhelyezett rögzítőcsavarok fúrására szolgál. További információ
44 690 Ft
41 990 Ft
-6%
Partnerünktől: VAPOL CZ

Partnerünk által szállítva

2024.5.06 - 2024.5.07 Standard szállítással várhatóan
 

Termékek partnerünktől: VAPOL CZ

Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma: 10089835

Leírás

Az AL-KO AK 161 kapcsolófej a régebbi AK 160 típust helyettesíti, amelyet 1600 kg-os ráfutófékekre lehet szerelni, 50 mm vonórúd átmérővel és vízszintesen elhelyezett rögzítőcsavarokkal. A kapcsolófejet általában két vízszintesen elhelyezett csavarral rögzítik (a csomag nem tartalmazza). Külön is megrendelhetők a 9AM12X75 cikkszám alatt. A kapcsolófej hátsó részén egy furat található egy függőlegesen elhelyezett csavar számára, amely lehetővé teszi a kapcsolófej használatát a keresztben elhelyezett furatokkal fúrt ráfutófékekkel is. A maximálisan megengedett függőleges együttes terhelés 120 kg, és ráfutófékkel felszerelt pótkocsikhoz való, legfeljebb 1600 kg megengedett / műszakilag megengedett utánfutó tömegig. A kapcsolófej helyes csatlakoztatás jelzővel is fel van szerelve. Ha a kapcsolófejet leválasztják vagy helytelenül csatlakoztatják, akkor a zöld műanyag jelző az illesztési fej fémágyába kerül, és nem látható. Ugyanakkor a fogantyú hátulján jól látható egy piros csík. Megfelelő csatlakoztatás esetén az indikátor kicsúszik a fémágyból, és kitolt helyzetben marad, hogy jól látható legyen. Ilyenkor a kar zárt helyzetbe süllyed, és a kar hátulján lévő piros csík el van rejtve. A kapcsolófej jobb oldalán találja a kopás mértékét jelző indikátort. Az utánfutó csatlakoztatása után gyorsan felmérhető a csukló kopásának mértéke és a kopáshoz kapcsolódó kockázatok.. A kopásjelző két részre oszlik – az egyiket „+“, a másikat „-“ jellel jelölik. Miután egy el nem kopott csatlakozást egy el nem kopott gömbhöz csatlakoztatott, az indikátor csúszkája „+“ jellel van a látható mezőben. A kapcsolófej csatlakozófelületeinek fokozatos kopása fokozatosan elmozdítja az indikátort. Ha a kapcsolófej vonóhoroghoz való csatlakoztatása után az indikátor a „-“ előjelű mezőben van, akkor a kapcsolófejet újra kell cserélni. Figyelem! Ha túlságosan kopott vontatógömb van a járművön, akkor az új kapcsolófej csatlakoztatása után sem jelenik meg a „+“ mezőben, és vezetés közben a kapcsolófej lekapcsolásának valós veszélye fennáll! Az ISO50 gömböt újra kell mérni a mérőeszközzel (cikkszám: 8SSK01), a használat gyakorisága szerint, és ha a megadott határérték alá kopott, akkor újra kell cserélni. A régebbi AK 160-tól eltérően ez a kapcsolófej csúszásgátlós, puha műanyag fogantyúval is rendelkezik. A fogantyúnak új biztonsági retesze is van, hogy megakadályozza a kapcsolófej akaratlan kinyílását. Az oldalsó rögzítő furatok távolsága 47–54 mm. Az 1× függőleges és 1× vízszintes csavar rögzítésére szolgáló furatok távolsága 40 mm. Soft Dock gumifedéllel szállítjuk, amely megvédi a vontató járművet a pótkocsi mozgatása során keletkező kisebb karcolásoktól és két 35 és 45 mm átmérőjű távtartóval a vonórúdra történő felszereléshez. Az oldalsó rögzítő furatok távolsága 47–54 mm. Az 1× függőleges és 1× vízszintes csavar rögzítésére szolgáló furatok távolsága 40 mm.

* Törekszünk arra, hogy termékeink elérhetőségére és a várható szállítási időre vonatkozóan mindig a legfrissebb és legbiztosabb információkat közöljük, de ezen információk az ÁSZF 4.9. pontja alapján csak tájékoztató jellegűek. A rendelés véglegesítését követően e-mailben és sms-ben tájékoztatjuk a termék várható átvételi idejéről.