REVELL Junkers Ju188 A-1 Racher repülőgép műanyag modell (1:48) (03855)
Közvetlenül partnerünktől
A Junkers Ju-188 egy német, kétmotoros, közepes méretű bombázó, fém szerkezettel, hátsó szárny konfigurációban, klasszikus farokkal. A Ju-188 a Ju-88 nagy horderejű módosítása volt. A Ju-188 genezise eléri a Birodalom Légiközlekedési Minisztériumának műszaki osztálya által 1939-ben az új taktikai…
További információ
37 975 Ft
Partnerünktől:
XuPe GROUP Kft.
Közvetlenül partnerünktől
2024.5.16 -
2024.5.22
Standard szállítással várhatóan
Termékek partnerünktől: XuPe GROUP Kft.
Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma:
42631010
Leírás
A Junkers Ju-188 egy német, kétmotoros, közepes méretű bombázó, fém szerkezettel, hátsó szárny konfigurációban, klasszikus farokkal. A Ju-188 a Ju-88 nagy horderejű módosítása volt.
A Ju-188 genezise eléri a Birodalom Légiközlekedési Minisztériumának műszaki osztálya által 1939-ben az új taktikai bombázóval szemben támasztott követelményeket, amelyek a jövőben a Ju-88-at és a He-111-et váltották volna fel. A Junkers Works a Ju-288 program kudarca után megkezdte a Ju-88 nagy horderejű módosítását, melynek eredményeként megalkották a Ju-188V2 prototípust, amely 1943 januárjában indult el.
Ugyanekkor indult meg a tömeggyártás, amely 1944-ig tartott. A Ju-188-at változattól függően BMW 801C-2 vagy Jumo 211 hajtóművek hajtották, a Junkers Ju-188 bombázóként, nagy hatótávolságú torpedógépként és felderítőgépként szolgált.
Voltak kísérletek éjszakai vadászgép (Ju-188R) létrehozására is, de ebben a szerepben a Ju-88G határozottan megadta magát, és a tömeggyártás nem indult el. A háború során körülbelül 1200 Ju-188-at gyártottak az összes verzióból.
Műszaki adatok (Ju-188E verzió):
A Ju-188 genezise eléri a Birodalom Légiközlekedési Minisztériumának műszaki osztálya által 1939-ben az új taktikai bombázóval szemben támasztott követelményeket, amelyek a jövőben a Ju-88-at és a He-111-et váltották volna fel. A Junkers Works a Ju-288 program kudarca után megkezdte a Ju-88 nagy horderejű módosítását, melynek eredményeként megalkották a Ju-188V2 prototípust, amely 1943 januárjában indult el.
Ugyanekkor indult meg a tömeggyártás, amely 1944-ig tartott. A Ju-188-at változattól függően BMW 801C-2 vagy Jumo 211 hajtóművek hajtották, a Junkers Ju-188 bombázóként, nagy hatótávolságú torpedógépként és felderítőgépként szolgált.
Voltak kísérletek éjszakai vadászgép (Ju-188R) létrehozására is, de ebben a szerepben a Ju-88G határozottan megadta magát, és a tömeggyártás nem indult el. A háború során körülbelül 1200 Ju-188-at gyártottak az összes verzióból.
Műszaki adatok (Ju-188E verzió):
- hossz: 15m
- szárnyfesztávolság: 22m
- magasság: 4,4m
- maximális sebesség: 499km/h
- maximális hatótáv: 2190km
- maximális mennyezet: 9500m
- fegyverzet: fix – 3 db MG131 géppuska cal.13mm és egy 20 mm-es MG151 ágyú
- heveder – akár 3000 kg bomba.