Tamiya 35246 Famo és tankszállító jármű műanyag modell (1:35) (35246)

Tamiya 35246 Famo és tankszállító jármű műanyag modell (1:35) (35246)

Száma: 42240545
Közvetlenül partnerünktől
Az Sd.Anh.116 egy német 4 tengelyes pótkocsi a második világháborúból. A félpótkocsit 1940 decemberében állították szolgálatba a Wehrmachtban, és a háború végéig abban maradt. 14,4 m hosszú és 3 m széles volt, és akár 6,5 méter hosszú járműveket is szállíthatott, de a vontató konstrukciója lehető… További információ
97 615 Ft
Partnerünktől: XuPe GROUP Kft.

Közvetlenül partnerünktől

2024.7.02 - 2024.7.05 Standard szállítással várhatóan
 

Termékek partnerünktől: XuPe GROUP Kft.

Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma: 42240545

Leírás

Az Sd.Anh.116 egy német 4 tengelyes pótkocsi a második világháborúból. A félpótkocsit 1940 decemberében állították szolgálatba a Wehrmachtban, és a háború végéig abban maradt. 14,4 m hosszú és 3 m széles volt, és akár 6,5 méter hosszú járműveket is szállíthatott, de a vontató konstrukciója lehetővé tette kivételes helyzetekben hosszabb járművek szállítását is. Az Sd.Anh.116-ot nehéz pótkocsiként fejlesztették ki, 22–23 tonnáig terjedő páncélozott járművek (különösen tankok) szállítására tervezték. Később a megengedett határértéket 26 tonnára emelték. Az Sd.Anh.116 vontatót a szokatlan kialakítás jellemezte, mert a szállító része valójában két forgóvázra volt felfüggesztve, amelyek közül a másodikat ugyanannak a forgóváznak a vezetője vezette. A be- és kirakodás csak leválasztott hátsó kocsi mellett volt lehetséges. A Sd.Kfz. 9 (it. Sonderkraftfahrzeug 9) egy német féllánctalpas szállítógép a második világháborúból. Az első prototípusok 1936-ban készültek, és a sorozatgyártás 1939–1945-ben folytatódott, és a járműből körülbelül 2500 példány készült. A hajtást egyetlen motor biztosította Maybach HL 108TUKRM 270 LE-vel. Sd.Kfz. 7-ben nem volt szabvány a rögzített fegyverzet. A 9-et eredetileg a FAMO-nál tervezték speciális tüzérségi traktornak a nehéz és legnehezebb tüzérezredekhez. Már az autó korai gyártási tételei is meglehetősen nehezek voltak (közel 20 tonnás!), de kiválóan manőverezhetőek, nagyon jó terepen mozgathatóak és nagy a tapadásuk. Megbízhatónak, mechanikusnak és csekély meghibásodásnak is bizonyultak. A gyakorlatban az Sd.Kfz. 9 a második világháború idején elsősorban vontató- és mentőjárműként használták a terepi javítóegységekben. Feladata az volt, hogy a saját megsérült vagy mozgásképtelenné vált harckocsijait vagy önjáró fegyvereit a csatatérről visszahozza. Az autóból két változat készült: Sd.Kfz. 9/1 6 tonna teherbírású daruval és Sd.Kfz. 9/2 10 tonna teherbírású daruval. Kis mennyiségben Sd.Kfz. 9 fő szolgált – a német hadseregen kívül – a román fegyveres erőknél.

*Törekszünk arra, hogy termékeink elérhetőségére és a várható szállítási időre vonatkozóan mindig a legfrissebb és legbiztosabb információkat közöljük, de ezen információk az ÁSZF 4.7. pontja alapján csak tájékoztató jellegűek. A rendelés véglegesítését követően e-mailben és sms-ben tájékoztatjuk a termék várható átvételi idejéről.