Lexibook 360° Planetárium Projektor

Száma: 37815425
Közvetlenül partnerünktől
Szórakoztató és oktató planetárium a csillagok és bolygók felfedezéséhez! Tartalmaz csillagkép térképet és 24 képet űrhajókról, bolygókról, ködökről, holdakról, galaxisokról és egyéb. A gyerekek lelkesedni fognak a világűr titkainak felfedezéséért közvetlenül a saját szobájukban! További információ
17 190 Ft
Partnerünktől: Pertina Group

Partnerünk által szállítva

2024.5.07 - 2024.5.08 Standard szállítással várhatóan

Termékek partnerünktől: Pertina Group

Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma: 37815425

Leírás

A motorizált 360° projekció valóságos csillagos égboltot varázsol a gyerekszoba mennyezetére! Ez a szórakoztató planetárium 2 cserélhető kupolával rendelkezik a csillagképek vetítéséhez és neveik tanulásához, valamint 3 cserélhető lemezzel, amelyeken 24 kép található űrhajókról, az első lépésekről a Holdon, bolygókról, ködökről és galaxisokról. A szoba vizuális élménnyé változik, tele az univerzum titkaival. A vetítés a legtöbb felületen működik. A gyönyörű galaxis- és csillagképeket vetítheti a falra, a mennyezetre vagy akár a vetítővászonra is. A kép cseréjéhez csak forgassa el a lemezt, az élesség állítható a fókuszgyűrű segítségével. A gyerekek imádni fogják a csillagos jelenet vetítését közvetlenül a szobájukban.

A projektort három 1,5 V-os AA/LR6 típusú elem működteti (nem tartozék).

Az űrjelenet vetítése a mennyezetre nem csak a gyerekeket ismerteti meg a csillagokkal és bolygókkal, hanem ez a projektor kiváló eszköz lehet a varázslatos hangulat megteremtéséhez lefekvés előtt, amikor a gyerekek megfigyelhetik a csillagos eget közvetlenül az ágyukból.

Kulcsjellemzők

• Motorizált 360° planetárium projektor
  • Lenyűgöző csillagos jelenet
  • Oktató és szórakoztató tartalom
  • 2 cserélhető kupola a csillagképek vetítéséhez és neveik tanulásához
  • 3 cserélhető lemez 24 képpel űrhajókról, az első lépésekről a Holdon, bolygókról, ködökről, holdakról, galaxisokról és másokról
  • A kép cseréjéhez csak forgassa el a lemezt
  • Tökéletes eszköz a varázslatos hangulat megteremtéséhez lefekvés előtt
  • Csillagos égbolt térkép
  • Működik a legtöbb felületen: mennyezeten, falakon vagy akár vetítővásznon is
  • Állítható élesség a beépített fókuszgyűrű segítségével
  • Állítható vetítési szög
  • Tartozék a lemezek tárolására szolgáló rekesz
  • Tápellátás: 3× 1,5 elem AA/LR6 (nem tartozék), az elemrekeszt csavarhúzóval nyithatja meg (nem tartozék)
  • Kb. méret: 17,8 × 13,4 × 25,8 cm

Akkumulátor

3× 1,5V AA/LR6 elem (nem tartozék)

Csomag tartalma

1× projektor, 3× lemez 8 képpel, 2× dóm

Csomag méretei

13.8 × 32 × 25 cm

Csomag súlya

833 g

* Törekszünk arra, hogy termékeink elérhetőségére és a várható szállítási időre vonatkozóan mindig a legfrissebb és legbiztosabb információkat közöljük, de ezen információk az ÁSZF 4.9. pontja alapján csak tájékoztató jellegűek. A rendelés véglegesítését követően e-mailben és sms-ben tájékoztatjuk a termék várható átvételi idejéről.