Ár
Elérhetőség
Kategória
Forgalmazó
Smoothie turmixgép 800 W teljesítménnyel és 2 sebesség fokozattal. A Sencor SBL 7177CH tartozékai között megtalálható a 0,6 l űrtartalmú sportüveg, amely BPA mentes ütésálló tritanból készült. A tapadókorongok a használat során stabilitást biztosítanak.
Átvehető akár: 2024.5.10
Smoothie turmixgép 800 W teljesítménnyel és 2 sebesség fokozattal. A Sencor SBL 7176GD tartozékai között megtalálható a 0,6 l űrtartalmú sportüveg, amely BPA mentes ütésálló tritanból készült. A tapadókorongok a használat során stabilitást biztosítanak.
Átmenetileg nem vásárolható
Botmixer4 az 1-ben, 6 éves garanciával a motorra. SENCOR SHB SHB 5602BL-EUE3 extra csendes és hatékony DC motorral, folyamatos fordulatszám szabályozással, összesen 20 elérhető fokozattal. Rozsdamentes toldalék, forró alapanyagok mixeléséhez is használható. Ezen felül fedővel ellátott 800 ml-es edényt, rozsdamentes acél keverő kiterjesztést és rozsdamentes acél pengékkel ellátott vágó kiterjesztést tartalmaz.
Átmenetileg nem vásárolható
Smoothie turmixgép 800 W teljesítménnyel és 2 sebesség fokozattal. A Sencor SBL 7173VT tartozékai között megtalálható a 0,6 l űrtartalmú sportüveg, amely BPA mentes ütésálló tritanból készült. A tapadókorongok a használat során stabilitást biztosítanak.
Átmenetileg nem vásárolható
A Celtone AG csoport hozta létre a Sencor márkát 1969-ben. A cég legfőbb célja a már létrehozott termékek eladása mellett olyan a modern megjelenésű és egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek kialakítása, fejlesztése, amelyek a vásárlók igényeinek figyelembevételével készülnek.
A Sencor egy olyan magnó bemutatkozásával indult Európában, mely óriási sikert aratott Nagy-Britanniában. Egy év alatt 300 000 példányszámot adtak el ebből a termékből. Ezután olyan fontos piacokon folytatódott a disztribúció, mint például Németország, Olaszország, Svájc, és Skandinávia.
A Sencor elsőként mutatta be azt a többsávos sztereó rendszert 1972-ben, amely mérföldkőnek számított Nyugat-Európában a 100 000 darab eladott példánnyal.
További termékei, mint például az oda-vissza játszó magnó, kétkazettás sztereó rendszer, vagy a Jumbo Hi-Fi, szintén új technológiákat mutattak be.
A cég belépett a thaiföldi, kuvaiti, hongkongi, ádeni és több európai piacra a 70-es évek elején.
A 70-es évek második felében folytatta terjeszkedését - Szaúd-Arábiában, Dubaiban, Színgapúrban, Ausztráliában és Latin-Amerikában (Brazíliában, Argentínában, Panamában) Európában az elsők között mutatta be az olyan sikeres termékeit, mint például az autórádiók, autós magnók és duplakazettás magnók.