Márka
Ár
Címke
Elérhetőség
Forgalmazó
Fejilalt
Parfüm típus
Kiszerelés
Oldal illat
- ×Ár13000 Ft - 19000 Ft
Nuit D´Issey a Issey Miyake márkától egy citrusos-fűszeres férfi illat. Kezdetben érezhető a grapefruit és bergamott keveréke, majd szót kérnek a fűszerek, vetiver, fás árnyalatok, fekete bors, bőr és ébenfa fa, tömjén, pacsuli és tonka bab. Az illat 2014-ben került a piacra.
Átvehető akár: 2024.6.20 - 2024.6.21
Amikor azt mondjuk, hogy „Lacoste“, automatikusan a szabadságra és az örömre gondolunk.
Átvehető akár: 2024.6.20 - 2024.6.21
A Club De Nuit intenzív Man egy fás-fűszeres illat férfiaknak. A gyümölcsös fejillat összetevői közé tartozik az ananász, bergamott, alma, fekete ribizli és citrom. A szívillatban érezhető a jázmin, rózsa és nyír kombinációja. A kompozíciót a szürke borostyán, vanília, pézsma és pacsuli zárja.
Átvehető akár: 2024.6.20 - 2024.6.21
Egy magával ragadó, könnyed, fűszeres-fás illat valódi úriembereknek. Egy illat férfiaknak, akik új eszméket, az élet örömömeit, harmóniát keresnek, akik mindig önmagukat adják.
Átvehető akár: 2024.6.20 - 2024.6.21
A természetes kristályhoz hasonlóan, az Omnia Crystalline is többféle különböző illatréteget tartalmaz, amelyek együttesen teremtik meg eredeti és egyedi illatát. A fejjegyet a friss bambusz és a lédús nashi izgalmas egyvelege alkotja.
Átvehető akár: 2024.6.20 - 2024.6.21
Szenzációs illat, lenyűgöző és ellenállhatatlan, mint az életöröm. Az első szippantáskor a Granny Smith alma „élő illata” érződik, melyet a fiatalos és szikrázó szicíliai citrom, valamint a kék harangvirágok illata egészít ki.
Átvehető akár: 2024.6.20 - 2024.6.21
1994-ben a Dolce & Gabbana piacra dobta a Pour Homme illatot, amely azonnal népszerű és keresett férfi illattá vált.
Átvehető akár: 2024.6.20 - 2024.6.21
Férfiasság, identitás, erő, frissesség, fényerő, felszállás, modernitás, mozgás, energia, akarat. Erős és egyszerű történet, amely a mai jó generációk közötti kapcsolatokban gyökerezik.
Átvehető akár: 2024.6.20 - 2024.6.21
A Cool Water Intense egy friss illat, amely csak három összetevőt tartalmaz, 2019-ben került a piacra. A zöld mandarin tónusaival nyílik meg, amely egzotikus kókusz akkordokba változik át, és a borostyán tónusai zárják az alapillatot. Az illatot Annick Menardo parfümtervező hozta létre.
Átvehető akár: 2024.6.20 - 2024.6.21
Az Eclat D´Arpege a nőiesség illata, a nőiességé, amely a szeretet és a szenvedély megtestesítője. A Lanvin márka védjegye a nőiesség. Eclat D'Arpege illat olyan, mind egy melódia – friss, tiszta és örömteli.
Átvehető akár: 2024.6.20 - 2024.6.21
2013-ban hozta létre a márka Azzaro férfi illat nevű Chrome United. Ez férfias illat önmagában megnyílik az elején bergamot, koriander és a szecsuáni borsot, azonnal szót naplózza fekete tea levelek és ibolyák szívében az illat. A következtetés fehér pézsma és cédrusfa.
Átvehető akár: 2024.6.20 - 2024.6.21
A kellemes illat befolyásolja érzéseinket, és tükrözi lelkünket. A világ több mint ezer éve ismeri a parfümöket. Az emberek különféle illatokkal is megvesztegették az isteneket, hogy gazdag termésért könyörögjenek.
Átvehető akár: 2024.6.20 - 2024.6.21