Rendelés törlése
Amíg nem kapta kézhez a terméket - vagyis „nyitott” a megrendelés – Ön is törölheti a rendelést a saját Fogyasztói fiókjában azaz az Ügyfélközpontban.
Rendelés törlésének lépései:
- Jelentkezzen be az oldalunkra
- Lépjen be az Ügyfélkozpontba
- Kattintson a „Rendeléseim” ablakra
- Válassza ki az aktuális rendelését a rendelésszám alapján.
- Ha egy terméket rendelt: Kattintson a fent látható „Megrendelés törlése” linkre.
- Ha több terméket rendelt: Törölje a termékeket egyenként a „Tétel törlése” inkre kattintva. A lemondáshoz az összes tételt törölnie kell.
Elállás a vásárlástól
Már kézhez kapta a terméket, de mégsem felel meg? Meggondolta magát?
Ebben az esetben a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül élhet az Elállás jogával, azaz elállhat a vásárlástól. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás előtti állapotot állítjuk elő.
A termék cseréje elállás esetén nem lehetséges.
Nem gyakorolhatja a fogyasztó az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (pl.: hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver) esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy elálláskor a visszaküldött terméket lehetőség szerint, a készülék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni. Az utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
A fogyasztó az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai levélben) köteles az eladónak bejelenteni.
Ha 2019. április 28. után vásárolt a mall.hu-n, elállási szándéka jelzéséhez ezt a nyomtatványt töltse ki.
Ha 2019. április 28. előtt vásárolt a mall.hu-n, elállási szándéka jelzéséhez ezt a nyomtatványt töltse ki.
Amennyiben a fogyasztó a termék árát megfizette, az eladó az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül visszatéríti az árát az Ön által megadott bankszámlára történő átutalással.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
A fogyasztó a terméket postai MPL csomagként, futárszolgálattal vagy postai szabványlevélként (2 kg-ig) az eladó 1139 Budapest, Váci út 36-38 szám alatt található átvételi pontjába köteles visszajuttatni. Személyesen az adott rendelést kiadó átvételi ponton van lehetőség visszaküldeni.
Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatja vissza. Amennyiben a terméket már használta és nem tudja azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni nekünk, akkor az eladó nem veszi vissza a terméket és nem fizeti vissza a termék árát, ilyen esetben a terméket a fogyasztó költségére visszaszállíttatja a fogyasztónak.