JOKOMISIADA Játék Veszély otthon GR0305 rejtvényfejtő

JOKOMISIADA Játék Veszély otthon GR0305 rejtvényfejtő

Száma: 23775790
Közvetlenül partnerünktől
Játék Veszély otthon GR0305 rejtvényfejtő További információ
3 824 Ft
Partnerünktől: SEVERNOGROUP Sp. z o.o.

Partnerünk által szállítva

2024.5.24 - 2024.5.27 Standard szállítással várhatóan
 

Termékek partnerünktől: SEVERNOGROUP Sp. z o.o.

Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma: 23775790

Leírás

A Veszély otthon játék ideális ajánlat a játékon keresztüli tanuláshoz. A rejtvény megtanítja a gyerekeket, hogyan viselkedjenek az otthoni veszélyes helyzetekben, és gyakorolják az észlelőképességet, a memóriát és a képzelet fejlesztését.

A rejtvény 8 képes történetet tartalmaz. : Fürdőszobában, Kontakt elektromos, Lépcsőn, Ablaknál, Konyhában, Tányér, Polcon, Vasaló. Minden történet 3 képből áll. A történetek bemutatják, milyen hatást gyakorolhat a helytelen viselkedés és a biztonsági szabályok be nem tartása, és hogyan kell megfelelően viselkedni. Az összes kép közül válasszon ki hármat egymáshoz passzoló hármat, amelyek megfelelő elrendezésével a történetet mutatják: a baleset okát, a rossz viselkedés következményeit, valamint a gyermek helyes és biztonságos viselkedését.

A játék számos lehetőséget kínál a szórakozásra, például:

  1. Ki az első – Mindegyik a gyerekek közül egy négyzetet kap. Tedd a többi képet képpel felfelé, hogy láthatóak legyenek.A gyerekek igyekeznek a történethez illeszkedő képeket kiválasztani, és a helyes sorrendbe rendezni: ok-okozat-helyes viselkedés. Az nyer, aki először csinálja. A végén minden kisgyermek elmeséli a történetét.
  2. Memorizálási játék – Minden játékos kap egy négyzetet. Helyezze a többi négyzetet képpel lefelé úgy, hogy ne látszódjon. A játék azzal kezdődik, aki a legtöbb pontot szerzi. A gyerekek felváltva rajzolnak négyzeteket. Ha a megrajzolt elem megegyezik a már meglévővel – elhagyják, ha nem egyezik a kép, visszateszik. A többi játékosnak meg kell próbálnia emlékezni arra, amit a kép mutatott. Az nyer, aki először összegyűjti mindhárom elemet.
  3. És ez egy szép történet – Az összes képpel ellátott négyzetet a gyerekek elé helyezzük, és elmeséljük a történetet, hogy a gyerekek kiválaszthatja a megfelelő képet a történet alapján. Amikor a gyermek kiválasztja a rossz viselkedésű képet és az eredményt, kiválasztja a megfelelő viselkedésű képet, és elmondja, hogyan kell helyesen viselkednie a mese hősének. A történetek biztonságosan felhasználhatók saját játékok és játékok létrehozására. Csak a képzeletünk szab határt.

A doboz tartalma:

  • 24 rejtvény (8 történet)
  • kocka
  • utasítások

Játékosok száma: 1–4

Játékidő:

* Törekszünk arra, hogy termékeink elérhetőségére és a várható szállítási időre vonatkozóan mindig a legfrissebb és legbiztosabb információkat közöljük, de ezen információk az ÁSZF 4.9. pontja alapján csak tájékoztató jellegűek. A rendelés véglegesítését követően e-mailben és sms-ben tájékoztatjuk a termék várható átvételi idejéről.