JOKOMISIADA Játékkészlet 18 az 1-ben Társasjáték Chess Gr0081

JOKOMISIADA Játékkészlet 18 az 1-ben Társasjáték Chess Gr0081

Száma: 23776286
Közvetlenül partnerünktől
Játékkészlet 18 az 1-ben Társasjáték Chess Gr0081 További információ
4 814 Ft
Partnerünktől: SEVERNOGROUP Sp. z o.o.

Átmenetileg nem vásárolható

Termékek partnerünktől: SEVERNOGROUP Sp. z o.o.

Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma: 23776286

Leírás

18 játékból álló készlet: akadályverseny, Morris kilenc embere, mindenhol, futball, liba, mandzsi sakkút, űr – vállalkozás, sakk – vonat, baseball, ludo, sakk, backgammon, dáma, kínai dáma, kígyók és létrák , verseny, F1 verseny

A mágneses sakktábla figurák és kockák tárolására szolgáló dobozként is szolgál. A gyermekek interperszonális készségeinek fejlesztésének egyik leghatékonyabb módja, ha különböző játékokat játszanak szeretteivel. A társas-, kártya- és egyéb játékok fejlesztik az intelligenciát, azt a képességet, hogy hatékonyan fejezzük ki önmagunkat, és közöljük szándékainkat és szándékainkat másokkal. A játékok nagyszerű módja annak, hogy együtt szórakozzunk szeretteiddel. Az ilyen játékoknak köszönhetően a gyerekek több időt tölthetnek szüleikkel.

A készlet tartalma:

  • 8 kétoldalas táblák (18 cm x 19 cm)
  • mágneses sakktábla – dáma (19 cm x 19,5 cm), amely a gyalogok és kockák dobozaként működik
  • gyalogok sakkfigurákban (32 db)
  • figurák – jelzők (22 db)
  • zöld figurák (6 db)
  • piros figurák (6 db)
  • dobókocka (5 db)

akadályverseny – az a játékos nyer, aki első mancsát a a játékpálya utolsó mezője. De vigyázz, sok nehézség és akadály adódik az út során.

Mindenhol – az a játékos nyer, aki először helyezi mancsát a játékpálya utolsó mezőjére. De vigyázz, sok nehézség és akadály van az úton.

Morris kilenc embere – a játék célja, hogy az ellenfél játékosának kevesebb mint három dáma legyen, vagy – mint a dáma esetében – ne tudjon semmilyen szabályos lépést megtenni.

Labdarúgás – a játék célja az érintés, azaz a labda (manuló) elhelyezése az ellenfél 2-es mezőjére.

Liba – a játék célja, hogy a lehető leggyorsabban a tábla végére érjünk. Ugyanakkor kerülnie kell a szerencsétlen mezőket, és meg kell próbálnia megállni a boldog mezőkön.

Manji – az a játékos nyer, aki elsőként áll fel 2 mancsával a középső mezőn.

Útvonal sakk – az a játékos nyer, aki először húz 2 gyalogot a középső mezőn. A játékosok az óramutató járásával megegyező irányban mozognak a tábla körül. Használhatnak „parancsikonokat“ is – nyilakat, amelyek lehetővé teszik, hogy egy adott színű gyalogok mozogjanak a táblán.

Űr – kaland – a játékos feladata bolygók, a legértékesebb és legnagyobb csillagrendszerek felfedezése izgalmas expedíciók során.

Sakk – edzés – A játékosok mozgatják bábuikat a táblán, a kockára dobott pipek számának megfelelően. Az a játékos nyer, aki elsőként éri el a tábla utolsó mezőjét.

Baseball – a játék a pontszerzésről és annak megakadályozásáról szól, hogy az ellenfél csapatot szerezzen. A csapatok felváltva játsszák a szerepeket. Egyikük támad és próbál gólt szerezni, míg a másik megpróbálja megakadályozni. Aztán a szerepek felcserélődnek.

Ludo – ez a hagyományos kínai játék az új verzióban, a szabályok változatlanok maradnak.
Az lesz a győztes, aki először viszi be az összes bábuját a saját házába.

Sakk – a játék egy 64 mezős (8×8) sakktáblán zajlik egy halmaz használatával, meghatározott módon a két játékoshoz rendelt figurákat (darabokat, darabokat).

Backgammon – a játék a 24 mezős táblán kidobott pipek számának megfelelően mozgó bábuból áll. A győztes az, aki először eltávolítja az összes darabját a tábláról.

Dáma – A játék célja az ellenfél összes bábujának megszerzése.

Kínai dáma – a játékosok száma 2 vagy 3. Kellékek – egy csillag képével ellátott tábla, az nyer, aki először az összes bábuját a másik karjához vezeti. a Csillag.

Kígyók és létrák – a kosáron lévő pontok számának kidobásával egyenként megyünk végig a tábla mezőin.
Ha a mezőn létrával állunk, menjünk fel a létra fokain a létra végére, és a mezőn egy kígyóval állva csúsztassunk le a kígyó hátán, amitől néhány mezővel visszafelé haladunk.

Race – egy hagyományos, egyszerű, mindenki által jól ismert társasjáték. Az nyer, akinek a legszerencsésebb a kockadobása, és elsőként ér célba.

F1 verseny – az a játékos nyer, akinek a legnagyobb szerencséje van a kockadobásban, és elsőként ér célba (a tábla utolsó mezőjébe). A cél felé vezető úton a játékosoknak sok nehézséget és akadályt kell leküzdeniük.

* Törekszünk arra, hogy termékeink elérhetőségére és a várható szállítási időre vonatkozóan mindig a legfrissebb és legbiztosabb információkat közöljük, de ezen információk az ÁSZF 4.9. pontja alapján csak tájékoztató jellegűek. A rendelés véglegesítését követően e-mailben és sms-ben tájékoztatjuk a termék várható átvételi idejéről.