Adidas Pure Game - EDT 100 ml

Adidas Pure Game - EDT 100 ml

Száma: 7501390
Közvetlenül partnerünktől
 Négyévente, az emberek szerte a világon egyesülnek, hogy megmutassák, mennyire szeretnek egy sportot - mégpedig a focit. A labdarúgó-bajnokság ünneplésének részeként, Dél-Afrikában 2010-ben, az Adidas létrehozott egy limitált  illatot a Pure Game-t. További információ

Kiszerelés

2 770 Ft
Partnerünktől: Vivantis

Partnerünk által szállítva

2024.5.07 - 2024.5.08 Standard szállítással várhatóan
 

Termékek partnerünktől: Vivantis

Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma: 7501390

Leírás

 Négyévente, az emberek szerte a világon egyesülnek, hogy megmutassák, mennyire szeretnek egy sportot - mégpedig a focit. A labdarúgó-bajnokság ünneplésének részeként, Dél-Afrikában 2010-ben, az Adidas létrehozott egy limitált  illatot a Pure Game-t. Ez a férfias illat ötvözi viselőit, szenvedélyes labdarúgókat - rajongókat és játékosokat a világ minden tájáról. És ez azt bizonyítja, hogy a csapatmunkában semmi sem lehetetlen. Adidas-t Dél-Afrika gazdag sokszínűsége és erőssége ihlette.

Az illat meglepő keveréke a csillogó grapefruit és a mandarin kombinációjával nyílik  meg, csillogó zöld bazsalikommal és enyhén fűszeres borssal kiemelve. Az aromás levendula, a guaiac fa és a ciprus révén a szívillatot  élénk elegancia és modern férfiasság jellemzi. Az alapillat a trópusi pacsuli cserje és a tamboti fa természetes aspektusát fedi fel a tonka bab és a tömjén érzéki jegyzeteivel együtt.
A doboza fekete- ezt a szerény megjelenést kompenzálják a színes deltás körök és a merész feliratok   „Special Edition: South Africa“.  11 különböző szín a körökben a dél-afrikai 11 hivatalos nyelvet és a labdarúgó-válogatott 11 játékosát képviseli. A csomagolást  Dél-Afrika egyedülálló megjelenése, büszkesége és reménye ihlette és bemutatja a különböző csoportok egy globális óriás méretű sporteseményen való összehangolásával létrehozott harmóniát. A foci nemcsak egy játék, hanem az élet része.

 Az illat 2010-ben került a piacra.

* Törekszünk arra, hogy termékeink elérhetőségére és a várható szállítási időre vonatkozóan mindig a legfrissebb és legbiztosabb információkat közöljük, de ezen információk az ÁSZF 4.9. pontja alapján csak tájékoztató jellegűek. A rendelés véglegesítését követően e-mailben és sms-ben tájékoztatjuk a termék várható átvételi idejéről.